pawelo430

Zetor 10245 Informacja

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawelo430    2

Witam zamierzam kupić ciągnik Zetor 10245 lub 10540 i waham się nad tymi dwoma chciałbym dowiedzieć się jak to się sprawuje , ciągnik pracowałby z agregatem uprawowo-siewnym biernym 3m + na tuz wał Crosskil 3m 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    90

10245 to juz muzeum jezeli juz z tych 2 szukaj 105-tki szybszy na szosie mniej toporna skrzynia i 100 razy lepszy komfort .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0

Ja mam zetora 10145(starsza wersja 10245)  i jest to bardzo dobry ciągnik przy lekkich pracach mało pali skrętny i bardzo dobry do tura :) nie wiem czy 10245 ma zsynchronizowaną skrzynię bo nie interesuje mnie taki ciągnik ale nawet jesli ma się niezsynchronizowaną to idzie się przyzwyczaić i "wyczuć" skrzynię , fakt jest czasem toporna ale i tak wolałbym 10245 niż 10540, gdybym jeszcze raz miał kupować ciągnik 4T to kupilbym 10145 lub 10245 :) napewno nie byłby to ursus 1014 bo uszczelki pod głowicą "dmucha" z resztą 10145 też dmucha ale to rzadko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiek1979    90

Ja mialem takze zetora z ciezkiej serii i zgodze sie ze nie do zajechania silnik i w ciezkiej robocie ciagnal jak wsciekly .Teraz mam forterre a to nastepca 105 i nawet nie ma porownania  do starej serii .Biegi nie zgrzytaja jak w starym zetorze widocznosc z kabiny do tylu super bak paliwa z boku i ogolnie nie ma nawet co porownywac .W 105 jest dwu zakresowy wzmacniacz i taze sa to maszyny twarde .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zetora 10145(starsza wersja 10245)  i jest to bardzo dobry ciągnik przy lekkich pracach mało pali skrętny i bardzo dobry do tura :) nie wiem czy 10245 ma zsynchronizowaną skrzynię bo nie interesuje mnie taki ciągnik ale nawet jesli ma się niezsynchronizowaną to idzie się przyzwyczaić i "wyczuć" skrzynię , fakt jest czasem toporna ale i tak wolałbym 10245 niż 10540, gdybym jeszcze raz miał kupować ciągnik 4T to kupilbym 10145 lub 10245 :) napewno nie byłby to ursus 1014 bo uszczelki pod głowicą "dmucha" z resztą 10145 też dmucha ale to rzadko 

 

 

Ty chyba nie jeżdziłeś skrętnym ciagnikeim? Przeciez te Zetory to toporne i malo skretne maszyny. Wsiadz w zachodni ciagnik o tych gabarytach to zobaczysz to co znaczy zwinny ciagnik. 


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    90

Akurat na zachodnich sprzetach pracuje juz 10 lat .Zwrotnosc forterry jest masakryczna ja w swojej mam najszersze opony i cos o tym wiem jednak jezdzi sie nia duzo lepiej niz niespelna 30 letnim zetorem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0

Ty chyba nie jeżdziłeś skrętnym ciagnikeim? Przeciez te Zetory to toporne i malo skretne maszyny. Wsiadz w zachodni ciagnik o tych gabarytach to zobaczysz to co znaczy zwinny ciagnik. 

powiem tylko kilka słów po:

1 Nie każdego stać na ciągnik zachodni a nie sztuka kupic stare tanie gówno

2 Autor pyta o 1 z 2-ch ciągników więc nie wiem w czym widzisz problem?? 

3 Fakt są toporne no i co z tego?? jednym to przeszkadza drugim nie , zetor jest mniej skrętny to logiczne co chcesz od ciągnika za np 30-40 tys a od ciągnika za 100tys -,-

 

Jednymi słowy to jest kwestia gustu, przyzwyczajenia i pienięczy rzecz jasna :P

 

wygląda chamsko ale nie to miałem na celu.

Akurat na zachodnich sprzetach pracuje juz 10 lat .Zwrotnosc forterry jest masakryczna ja w swojej mam najszersze opony i cos o tym wiem jednak jezdzi sie nia duzo lepiej niz niespelna 30 letnim zetorem .

W tym roku woziłem kukurydzę  z ok 30ha zetorem forterrą  10641 a pola były kawałek od gosp. i Fakt  forterra lub jest wygodniejsza ale tylko przy małej prędkości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    90

Na pusto skacze ale juz z podpieta maszyna i wlaczona amortyzacja podnosnika jest ok. Dla mnie porownanie forterry do starej serii jest nie powazne .EHR siedzeie GRAM.itp. itd. Ale kolega pyta o starego 102 i nowoczesniejsza 105 wiec ja wybralbym nowsza 105 .Mialem starego zetora teraz forterre i mniej idzie mi paliwa na sezon .Starym na uwrociach dluzej schodzilo ze zmiana na wsteczny bieg to sie kleszczylo czasami to ze zgrzytem nie raz i takie to sa ciagniki .Nowszym idzie to szybciej oraz jest wiecej biegow do dobrania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tedexx
      Kupiłem ciągnik i rok jest inny w dowodzie a na inny wygląda , nie ma tabliczki znamionowej i nie wiem jak to sprawdzić .
      Dzięki za odpowiedzi z góry 
    • Przez grom4444
      Witam. proszę o pomoc w podłaczeniu wskaznika temp. wskaznik jest oryginalny, ale sprawdzałem bezposrednio na akumulatorze to sie wzbudza na maksa. podłaczyłem przewod z czujnika i przwód od bezpiecznika z prądem i nic sie nie dzieje po rozgrzaniu silnika. jak to nalezy prawidłowo podłaczyć??? może ktoś ma jakis schemacik?? proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu bo nie długo czas jechać do roboty a bez wskażnika to trochę nie bardzo
    • Przez tomaszs88
      Mam problem otóż podczas prac jesiennych zauważyliśmy że w chłodnicy jest olej ale temperatury nie łapał i wyganiało płyn...postanowiliśmy wymienić dwa oringi w chłodniczce oleju i problem zniknął...podczas orki zauważyłem to samo...wszystkie prace skończyliśmy i ciągnik stał przez kilka dni...po jechałem po nawóz i podczas jazdy z pustą przyczepą zagotował się płyn...okazało się na podwórku że płyn poszedł do oleju bo bagnet był aż szary...zaczęliśmy rozbierać...zdjęliśmy głowicę...uszczelka cała...sprawdzaliśmy chłodniczkę oleju...szczelna...za laliśmy płyn w kanały by zobaczyć czy ucieka to spadło dosłownie 0,5cm...reszta stoi...nie wiemy gdzie szukać przyczyny bo najpierw poszedł olej do płynu a póżniej płyn do oleju....tylko którędy? głowicą? z góry dzięki za pomoc :rolleyes:
    • Przez Tyfo89
      Witam interesuje mnie jak się załącz wom w zetorze 8011 wiem ,że są podobne tematy ale jakoś nie mogę odszukać tych wiadomości. Pytanie nie jest zadane bo mi się nudzi tylko chcę się tego dowiedzieć. Dzięki za pomoc 
    • Przez Przemas97
      Witam robiłem w styczniu remat skrzyni pośredniej A dokładnie żółwia i zająca bo się rosypalo. Mechanik rozegrał włożył nowe części złożył i troszkę sie poprawiło ale jeszcze to nie jest to na wolnych obrotach ciężko jest wyrzucić z biegu. A na wyższych już jest ok. I jeszcze na zimnym oleju słychać cały czas pompe od podnośnika. Co to może być. Pomóżcie mi w końcu z tym dojść?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.