Skocz do zawartości
News
jan222

TLS jak wymontować łącznik (kości tls)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jan222    0

Witam!

 

Jak w temacie, czy potrzebuję jakiś specjalnych ściągaczy aby wyciągnąć te dwa sworznie? Czy jest z tym duży problem? Proszę o wskazówki? Muszę zdemontować ten łącznik celem wymiany kalamitki, którą ułamałem podczas smarowania. Ciągnik to JD 6920.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    0

Niestety odpada, próbowałem (różne przedłużki) i wykrętak mi się ukruszył w środku! Więc lipa muszę wyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jackstone    0

Jestem nowy na forum ale w zielonych obcykany dobrze jeśli chodzi o tls wczoraj skończyłem w 6920 niwelowac luz w miękkiej osi. Zaczynam zawsze tak samo ściągnięcie obciaznikow podniesienie ciągnika ocena luzu. Jeśli kość czyli łącznik poprzeczny to od środka sworzeń wyciągam wkrecajac pręt gwintowane i poprzez niego wyciągam sworzeń, od strony zewnętrznej trzeba odkręcić śrubę zabezpieczającym i poprzez wybija wybija oczywiście nie zawsze chce iść ale to wszystko jest zależne od tego ile wd40 użyłem i jak ciężki masz młotek. Oczywiście żebyś nie zapomniał odkręcić glowiczki położenia (wysokości) przedniego mostu. A i najważniejsze kosci locznika nie kupuje się nowego trzeba tylko na prasie wycisnąć stare i wciskasz nowe koszt około 40 zł sztuka gorzej ze stworzeniami niestety tylko serwis koszt 110 zł sztuka. Jeśli ktoś ma pytania o naprawę tls w zielonym proszę pisać robiłem to kilka razy.
Jestem nowy na forum ale w zielonych obcykany dobrze jeśli chodzi o tls wczoraj skończyłem w 6920 niwelowac luz w miękkiej osi. Zaczynam zawsze tak samo ściągnięcie obciaznikow podniesienie ciągnika ocena luzu. Jeśli kość czyli łącznik poprzeczny to od środka sworzeń wyciągam wkrecajac pręt gwintowane i poprzez niego wyciągam sworzeń, od strony zewnętrznej trzeba odkręcić śrubę zabezpieczającym i poprzez wybija wybija oczywiście nie zawsze chce iść ale to wszystko jest zależne od tego ile wd40 użyłem i jak ciężki masz młotek. Oczywiście żebyś nie zapomniał odkręcić glowiczki położenia (wysokości) przedniego mostu. A i najważniejsze kosci locznika nie kupuje się nowego trzeba tylko na prasie wycisnąć stare i wciskasz nowe koszt około 40 zł sztuka gorzej ze stworzeniami niestety tylko serwis koszt 110 zł sztuka. Jeśli ktoś ma pytania o naprawę tls w zielonym proszę pisać robiłem to kilka razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
    • Przez tjomek
      Panowie mam problem mój John Deere 6300 ciepły nie chce odpalać.  Miał ktoś taki problem?? 
    • Przez mccormick2000
      witam. mam pytanie. jak sprawdzic czy traktor jest wyposazony w system naprowadzania ? dodam ze ciagnik jest bez monitora tylko ma na słupku wyswietlacz predkosci i obrow i na panelu bocznum dwa male wyswietlacze . uchwyt do anteny i wtyczka jest juz na dachu oryginalnie na traktorze. mam mozliwosc przelozenia anteny i wyswietlacza z kombajnu i podpiecia go pod gniazda na slupku po prawej stronie. wystarczyloby przelozyc te dwa elementy czy musza byc jeszcze jakies czujnikk kata skretu ? jak to w tym modelu moze wygladac ?
      z gory dzieki i pozdrawiam
    • Przez GV103
      Mam problem z układem kierowniczym w John Deere 6910 z 2001 roku.Są drgania na kierownicy i hałas w okolicy pompy hydraulicznej i rozdzielacza z tyłu ciągnika nie da się jeździć .Na zimnym oleju w ciągniku gdy się kręci kierownicą jest wszystko w porządku,dopiero jak się ciągnik rozgrzeje tak po 30 min to dopiero zaczyna kierownica drgać.Pompa hydrauliczna była u regeneracji przed regeneracją było tylko 130 bar na rozgrzanym oleju i świeciła się kontrolka STOP ale wszystko z układem kierowniczym było dobrze tylko długo podnosił narzędzie i trzeba było dodać gazu żeby podniósł czy obrócił pług  ,po regeneracji jest 200 bar z podnoszeniem niema już problemu podnosi bardzo szybko ale jest problem z kierowaniem.Jest to pompa tłoczkowa o wydajności 98 litrów na minute i ciśnieniu 200 bar.Może ktoś wie co wywołuje te drgania na kierownicy?? 
    • Przez tomiis
      Witam. Czy posiada ktoś schemat bezpieczników na odwrocie klapy gdzie one się znajdują, ponieważ nie wiem jaki bezpiecznik odpowiada za daną rzecz i nie wiem którego wymienić gdy np. zepsuje się wycieraczka. (pdf)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.