Skocz do zawartości
jan222

TLS jak wymontować łącznik (kości tls)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jan222    0

Witam!

 

Jak w temacie, czy potrzebuję jakiś specjalnych ściągaczy aby wyciągnąć te dwa sworznie? Czy jest z tym duży problem? Proszę o wskazówki? Muszę zdemontować ten łącznik celem wymiany kalamitki, którą ułamałem podczas smarowania. Ciągnik to JD 6920.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    0

Niestety odpada, próbowałem (różne przedłużki) i wykrętak mi się ukruszył w środku! Więc lipa muszę wyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jackstone    0

Jestem nowy na forum ale w zielonych obcykany dobrze jeśli chodzi o tls wczoraj skończyłem w 6920 niwelowac luz w miękkiej osi. Zaczynam zawsze tak samo ściągnięcie obciaznikow podniesienie ciągnika ocena luzu. Jeśli kość czyli łącznik poprzeczny to od środka sworzeń wyciągam wkrecajac pręt gwintowane i poprzez niego wyciągam sworzeń, od strony zewnętrznej trzeba odkręcić śrubę zabezpieczającym i poprzez wybija wybija oczywiście nie zawsze chce iść ale to wszystko jest zależne od tego ile wd40 użyłem i jak ciężki masz młotek. Oczywiście żebyś nie zapomniał odkręcić glowiczki położenia (wysokości) przedniego mostu. A i najważniejsze kosci locznika nie kupuje się nowego trzeba tylko na prasie wycisnąć stare i wciskasz nowe koszt około 40 zł sztuka gorzej ze stworzeniami niestety tylko serwis koszt 110 zł sztuka. Jeśli ktoś ma pytania o naprawę tls w zielonym proszę pisać robiłem to kilka razy.
Jestem nowy na forum ale w zielonych obcykany dobrze jeśli chodzi o tls wczoraj skończyłem w 6920 niwelowac luz w miękkiej osi. Zaczynam zawsze tak samo ściągnięcie obciaznikow podniesienie ciągnika ocena luzu. Jeśli kość czyli łącznik poprzeczny to od środka sworzeń wyciągam wkrecajac pręt gwintowane i poprzez niego wyciągam sworzeń, od strony zewnętrznej trzeba odkręcić śrubę zabezpieczającym i poprzez wybija wybija oczywiście nie zawsze chce iść ale to wszystko jest zależne od tego ile wd40 użyłem i jak ciężki masz młotek. Oczywiście żebyś nie zapomniał odkręcić glowiczki położenia (wysokości) przedniego mostu. A i najważniejsze kosci locznika nie kupuje się nowego trzeba tylko na prasie wycisnąć stare i wciskasz nowe koszt około 40 zł sztuka gorzej ze stworzeniami niestety tylko serwis koszt 110 zł sztuka. Jeśli ktoś ma pytania o naprawę tls w zielonym proszę pisać robiłem to kilka razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×