kizak

światła 780 dt

Polecane posty

kizak    2200

 Czy lampy przód fiata 126p różnią się czymś od świateł fiata 780 dt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

      Może trochę żle sformuowałem pytanie.Fiat 780 ma okrągłe lampy,780 dt prostokątne,podobne do maluchowskich ,i to fiat i to fiat. na oko identyczne, może ktoś wymieniał     .Dokupić do ciągnika nie ma problemu koszt ok 150 sztuka,a do malucha 30zł na h4.Jeśli to to samo ,po co przepłacać,i stąd moje pytanie :blink: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

    Kupiona od malucha ,różnice takie.... maluch ma postojówkę,i zamocowania do regulacji 4 punktowe,w ciągniku 3 punktowe i w innym położeniu.  A więc wywiercone 4 otwory w trzymaku lampy,4 blachodachówkowkręty ,4 kawałki gum z dojarki by nie drgało , lampa nie skakała,i także była regulacja świecenia,z 90 min.i nówka patrzałka.    Kąt padania snopa świateł wypadł niemal idealnie bez poprawiania,jeszcze tylko poszukam h4 90\100w,puki odblask nie zejdzie będzie ok. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie na nadgorliwych, tylko na normalnych. Jak coś jest nielegalne i policjant za to ukarze to nie jest nadgorliwość tylko normalne wykonywanie obowiązków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

Jak odblask przybolały ,to te 100w myślę że nie przekroczy świecenia tych ''ustawowych'' 50 czy 60w. Żarówki wszak bezpośrednio nie widać. Takowej cudownej kontroli nie miałem.Jak ona wygląda,przystawiają coś do lampy na brudne szkło,wytarte czy z wielką radością wydłubują żarówkę z trzewi maski ,a może te czynności osobiście za ich instrukcją tak jak na granicy muszę wykonywać,wszak jeśli coś się ''nadwyręży''.Elektrotechnik nieraz podziwiam twoją szeroką wiedzę na tematy wszelakoprądowych zastosowań.Co TY na to,a tak na marginesie ''wszelakoprądowych'' słowo istnieje czy błądzę.... .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli policjant będzie miał podejrzenie, że lampy zbyt mocno świecą, to zwyczajnie zatrzyma dowód rejestracyjny. Resztę wykona za niego stacja diagnostyczna, oczywiście na koszt delikwenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

Może durnowato pociągnę temat ,ale przypuśćmy że policyjne podejrzenia nie sprawdzą sprawdzą się,już nie koniecznie to że trafiło się tak że badania przeprowadził znajomy diagnosta,ale powiedzmy przypadkowa pomyłka kontrolującego .Ja dałem zlecenie kontroli diagnoście więc ja płacę,to akurat zrozumiałe,a już mandat zapłacony plus diagnosta ,kilka stów poszło się wietrzyć,teoretycznie sądownie sporo ciąganiny i może coś by wyrwał wilku z gardła. I teraz spróbuj wyjedż na drogę ''ogary ruszyły'',i co ciekawe nawet przy ''przypadkowym''zatrzymaniu usłyszysz ktoś cię podp.......ł. Może te wywody na inny dział.Dzięki za zainteresowanie ,a to że 100w jest zakazane nie wiedziałem mając na pamięci że kilka lat wcześniej kupowałem w stacji paliw 2 szt..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawa jest prosta podczas kontroli. Jak władza ma uwagi, to kulturalnie wysiadasz z pojazdu, wyjmujesz żarówkę i pokazujesz jakiej jest mocy. I zwyczajnie wszyscy jedziecie w swoją stronę. A jak masz 100W to musisz pogodzić się z mandatem i kosztami dodatkowego przeglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

Teoretycznie Masz rację przepisy tak mówią,ale praktycznie w nowszych sprzętach nie masz szans bez narzędzi i wiedzy, dojść to tych zabudowanych urządzeń.A i noc się trafi. Wszystko robione pod serwis lub by gwarancję wytrzymało,ale wróćmy do lamp.Mając taką lampę lub podobną [allegro 5575032043],mam ją chować przy wyjeżdzie na drogę czy przejeżdżam na zgaszonej i nic poza tym . Pracując,przez roztargnienie, taką przy drodze,np.przy zbieraniu bel dla przejeżdżającyćh musi być to niezwykła ''atrakcja'',chociaż, pierwszy radiowóz by ją zgasił,a i słusznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz mieć takie żarówki jakie są homologowane razem z lampą, czyli 60W. Jak włożysz 100W to nawet nie włączając ich łamiesz prawo. Oczywiście mówimy o światłach mijania/drogowych, bo w roboczych możesz mieć 100W i nikt Ci tego nie zabroni. Natomiast nie znalazłem przepisów dotyczących pracy na polu przy samej drodze. Jak pracowałem harwesterem przy drogach to przeważnie w nocy, bo prawie nie było ruchu, miałem tam 20 lamp HID, policjanci podjeżdżali żeby pogadać na temat maszyny itp. i nikt jakoś nie miał nic przeciwko nadmiernemu oświetleniu. Więc nie wiem czy istnieją jakieś przepisy to regulujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj