master21

Belarus 1221.5 opinie

Polecane posty

master21    11

Czy posiada ktoś albo miał styczność z tym ciągnikiem? Jakie ma spalanie jak się sprawuje czy podnośnik podnosi jak się nagrzeje olej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

chłopie zapomnij o tym ciągniku to porażka! posiadałem belarusa 1221.3 ten ciągnik po opuszczeniu fabryki miał już luzy a potem było jeszcze gorzej ciągłe awarie . jestem szczęśliwy że go sprzedałem. posiadałem go od nowości ale to był nie udany zakup. przekonał mnie do zakupu stary a 82 którego posiadam ale stare mtz a nowe to inna bajka nikomu nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

też kiedyś miałem ochote na tego 1221 ale mechanik skutecznie mi odradził byłem ze swoja c 360 i akurat stał 1221 pytam sie co i jak . Powiedział wprost omijaj szerokim łukiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mój koleszka ma i bardzo sobie chwali. Kupił z drugiej ręki (w kwadratowej budzie) i jeszcze nic przy nim nie robił a na prawdę ma co robić na 80ha. Niestety ma jeszcze wersję bez klimy i to jest jedyny mankament.  


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszowy    2

Też bym na niego nie wydał pieniędzy. Lepiej zainwestuj w zetora albo deera to i tak oszczędzisz na naprawach i częściach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

Też bym nie kupił 1523 on kosztóje 230000 netto za tę pieniądze można kupić nowego NH albo coś w ten deseń ja za Steyera 6125 Profi dałem 238000 netto. A różnica między steyerem A belarusem niebo a ziemia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tlewandowski    72

porównujcie  takie same moce a nie 120KM do 160KM  ile kosztuje NH lub CASE ok.160KM tylko mocy znamionowej a nie jakiejś maksymalnej  np. T7.200

albo case pumę 160 i napiszcie ile kosztują te ciągniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

@up  Dokładnie.   Dla sprostowania to 230000 może i by wyszło ale BRUTTO a nie NETTO  i to na pełnym wyposażeniu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marco2603    1

Ja mam 1221 AII i to jest totalna porażka. Robiłem rozeznanie rynku i za NH 170 KM trzeba wybulić 315 tysi, za Case puma 180 330 tysi, oba na wypasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tlewandowski    72

pronar w tych wersjach II i III to ludzie narzekają i to mocno niby bebech takie same jak w belarusie a awaryjność dużo większa

ja tam raczej zachodniego nie kupie już raczej 150tyś więcej to na dwóch ciągnikach mam trzeci za darmo o kosztach serwisowania już nie wspomnę

zapytaj ile będą kosztowały przeglądy tej pumy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Też bym na niego nie wydał pieniędzy. Lepiej zainwestuj w zetora albo deera to i tak oszczędzisz na naprawach i częściach...

Nowy Zetor tak samo się pieprzy tylko częsci 3 razy droższe 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yuras23    7

witam posiadam 1221.4 ponad 4 lata zrobione 1200mtg tylko najcięższe prace z awarii to od nowości wadliwy rozdzielacz od podnośnika koszt ok 400zl,w mrozy większe zakleja parafina filtry paliwa koszt wstępnego z separacją i dokładnego ok 320zł, poci się kilka przewodów od hydrauliki ale ciśnienie podkręcone o 20 bar bo nie chciał brony talerzowej 2,5t podnosić, zerwany pasek od alternatora i zwalił pozostałe paski chińskie najlepiej od razu wymienić na coś lepszego a do alternatora ząbkowany  założyć, popękane prawie wszystkie plastiki od maski jakość fatalna, w kabinie głośno słychać skrzynie biegów, z plusów to klima w cenie i wom na tarczach a nie na taśmach, spalanie w orce 4x40 obracany na 28cm glina i mocne górki 15l/h noi cena zapłaciłem 157 tyś brutto połowę zachodniego tej mocy także cudów niema co wymagać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tlewandowski    72

czyli żadnych poważnych awarii brak a tym bardziej kosztownych i tak to realnie wygląda paski filtry delikatne pocenie gdzieś na hydraulice  no i maski faktycznie pękają u mnie też popękały boczne osłony przy zamkach ale to są rzeczy do zaakceptowania i trzeba się liczyć że takie pierdoły mogą się popsuć jeśli się płaci za ciągnik połowę  tego co za zachodni, ja na swoim 1523.3 1500 mth w dwa lata mam zrobione i nic poważnego również się nie popsuło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj