Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam.Jaka pompę od kipra ma 5714 i gdzie się znajduje ponieważ pomiar ciśnienia pokazał ze daje tylko 110 bar i gdy nie łączy się drugiej pompy od podnośnika nie wywróci przyczepy lub nie podniesie tura.Miła  ktoś podobny problem? i gdzie szukać przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    411

tam pewno nic innego niż w 5314 czy tam MF255 nie siedzi więc trzeba odjechać skrzynią od tylnego mostu i ją szarpać.... a ciekawe czy przypadkiem nie masz gdzieś jakieś nieszczelności...

Ale tak teraz patrze po ogłoszeniach to dźwigni pod siedzeniem nie mają te traktory to może tam inaczej hydraulika rozwiązana bo zdarzały sie wywalone oringi miedzy pompą a roździelaczem pod siedzeniem.... no ale chyba go nie masz hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Pompa jest pod plecakiem, ale zeby ją wyjąć to trzeba z 2 cm odjechać mostem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

5714mf255    31

kolego 5714 jest specyficznym ciągnikiem i niewiele ci ktoś pomoże nawet posiadacz mój ma 3 pompy hydrauliki 1 od wspomagania, 2 hydraulika zewnętrzna i 3 od hydrauliki wewnętrznej (podnosnik) składali je z czego mieli w szczególności modele z końca produkcji nawet aktualny serwis nie raz ma niespodzianki jak zakładali mi tura z Ursusa dostali 4 schematy podłączenia hydrauliki każdy inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    411

już nie cuduj tak z tym unikalnym 5714... 3 pompy to ja mam w 5314 z 98r więc żadna rewelacja... mnie tylko zastanawia ten brak roździelacza pod siedzeniem... ale jak poszukasz po sklepach i w ofercie sprzedaży pompy są wymienione modele traktorów do których pasuje czesto pisze.. ursus 3512 a więc.... ta sama prehistoria siedzi w tym 5714

A podnośnik dobrze działa? dźwignie 1 tone? filtr czysty? coś czuje że nawet nie wiesz gdzie jest w tylnym moście bo właśnie siedzi nasuniety na pompe chyba że faktycznie jest tam coś innego niż w ferdku 255

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5714mf255    31

kolego nie chodzi o unikat ja mam taki ale są z dwoma pompami w jednych alternator jest z prawej w innych z lewej porostu 5714 fajne ciągniki ale różnie zbudowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    411

a dodatkowa pompa hydrauliki zawsze z pompą wspomagania zespolona.... żadna nowość... alternatory wkładają gdzie popadnie więc.. zresztą nie o tym temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Najgorsze że wypowiadają się osoby nie posiadające wiedzy i robią mentlik w głowach,w 5714 pompa do niezależnej hydrauliki zewnętrznej znajduje się w tylnym moście razem z  pompą tłoczkową  tak jak w zachodnich MF np.MF 590,690 z tym że 5714 jest to pompa jednosekcyjna produkcji polskiej aby ją wydostać należy ciągnik rozołowić bo wyciągamy od przodu tylnego mostu innej opcji nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    411

to ile on tych pomp ma...  http://olx.pl/oferta/ursus-5714-2008-9r-massey-ferguson-fendt-case-john-deere-4514-5314-CID757-ID6ePhn.html#7935c81689;promoted tu jest zwykły tandem jak w 5314 napędzany od rozrządu

http://olx.pl/oferta/ursus-5714-5314-4514-CID757-IDcefkd.html#7935c81689 tu tandema nie widać....

Tak czy siak autor tematu pisze o łączeniu pomp więc czyżby jednak miał tandema jak w 5314? chyba że te drugą pompe w moście też można włączać i wyłączać?

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Ciągniki z Wom hydraulicznym mają pompę do hydrauliki przy silniku a tu gdzie wom mechaniczny pompa do hydrauliki znajduje się tylnym moście taka była specyfikacja tych ciągników był taki okres że brakowało pomp tandemowych i zrezygnowano z womu hydraulicznego na rzecz hydrauliki zewnętrznej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    411

czyli jednak każdy ma troche racji bo dalej nie wiemy którą wersje ma autor tematu choć o łączeniu pomp pisał więc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ASOGCURSUS widzę że najlepiej się orietujesz w temacie myślisz że to winna pompa tak niskiego ciśnienia i odrazu se do niej dostawać czy moze to jakaś nieszczelnosś i gdzie tego szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez Schadow
      Witam. Mam pytanie jak zwiększyć ciśnienie oleju w silniku.I czy przy wymianie pompy olejowej w silniku trzeba odjeżdżać przodem ciągnika? Fendt 312 LSA 1990r produkcji. 
×