News
damianzb9613

Ciężko pali Renault 90-34

Polecane posty

Witam , mam problem z Reanult 90-34 a mianowicie ciężko pali , wtryski zostały ustawione , zaworek zwrotny wstawiony, pompka zrywu była wyczyszczona .Wystarczy żeby raz zapaliła i później normalnie pali . 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

Jak wtryski to i pompa Jeśli pompa nie podaje dobrego ciśnienia to co po ftryskach , a o kącie i czy ma kąpresje nie wspomne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    823

jeśli po dłuższym postoju nie odpala to na pierwszy ogień pompka zasilająca do sprawdzenia, zakładając że filtr oraz cały układ czysty


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotrek1975    540

Ciśnienie w pompie nic nie ma tu do rzeczy, ja bym bardziej szukał w pompie jakiegoś sitka na wejściu u pompy , tak to wygląda jak by po dłuższym postoju nie mogła zaciągnąć paliwa, jeżeli pompka zasilająca działa i pompowałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 2000pawelXYZ
      Czy da się podłączyć obrotomierz, taki na linkę w renault 110.14?
    • Przez wiesiek24
      Witam.
      Mam taki problem z swoim ogrzewaniem w Renault 113-14. Ogólnie jak na to wszystko spoglądam
      na wentylator, nagrzewnice i doprowadzenie ogrzanego powietrza do kabiny to zadaje sobie
      pytanie czy ono działało nawet jak ciągnik był nowy???
       
      Najlepiej jakby ktoś wrzucił kilka fotek tu
      jak to wszystko wyglada u Was koledzy. A w ogóle jak działa ogrzewanie w waszych ciągnikach?
      U mnie z tych nawiewów bardzo słabo leci powietrze. Na pierwszym biegu nie zauwazalnie. Dopiero na trzecim jest w miare
      ok jeśli tak to mozna nazwać.
      Bedę wdzięczny za co kolwiek bo nie chcę kombinować czegoś gdy nie będę pewny poprawnego działania.
    • Przez 22krystianek22
      Witam, 
      Panowie padła mi pompka hamulcowa w renault 133.14 taka jak na zdjęciach, szukam zamiennika po numerach, które są na mojej pompce ale nigdzie nie mogę znaleźć pompki ani zestawu naprawczego o takim numerze, podpowiedzcie jaką pompkę lub zestaw naprawczy zamówić może jakiś link 





    • Przez Improwizator
      Witam, mam problem z moją renowką mianowicie gdy puszczam sprzęgło ciągnik po chwili szarpnie i pojedzie jak delikatnie puszczam to jest inaczej powoli łapie i jest inaczej nie działa to tak jak powinno jest to 93 r ze skrzynia traktoshift na pół biegach i rewersem elektrohydraulicznym, jak chce jechać szybciej i zmienić bieg to wychanuje go bo zanim ziemi bieg to trochę zajmie i potem szarpnięcie, luz na tarczkach jest zlikwidowany co może być??? Czy ta śrubą się coś reguluje 


    • Przez ajus38
      Witam,
      Chcę kupić ciągnik Ares -jeszcze nie wiem jaki model wybrać, raczej z tych mniejszych, 85-100KM, czyli model 540, 550 lub 610.
      Najlepiej jakby był dobrze wyposażony, miał rewers elektrohydrauliczny, klimę, ładowacz... Na razie przeglądam ogłoszenia w internecie i chcę zacząć jeździć i oglądać. Do tej pory robiłem tylko starymi ursusami C-330.
      Dysponuję budżetem 65-68 tys. brutto, VAT-u nie odliczam, więc interesuje mnie tylko cena "do zapłaty". Rolnictwo to moja dodatkowa działalność i nie będę miał takich kosztów, aby móc to odliczyć.
      W tej cenie da się już znaleźć interesujące mnie modele, ale generalnie dalej od mojego miejsca zamieszkania, lub z rewersem mechanicznym albo bez klimy, więc raczej musiałbym dodatkowo korzystać z transportu. Mieszkam w okolicach Zamościa, więc szukam raczej czegoś z lubelskiego lub z opcją transportu do 100-150km.
      Na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Czy lepiej kupić bez tura ale o 10 tys. taniej i tur kupić oddzielnie? Czy klima w sprzęcie, który jednak "robi w kurzu" to dobra opcja? Jakie tam są skrzynie biegów? czy jest jeden rodzaj? czy są jakieś ręczne i mechaniczne? Jeśli są różne opcje, to jaka będzie lepsza? nieawaryjna? Czy były tu opcje sterowania podnośnikiem z zewnątrz?
      Ciągnik będzie potrzebny dopiero na żniwa. Czy lepiej rozglądać się teraz? czy może poczekać "bliżej wiosny"? Albo do sierpnia dozbierać na inny model lub z lepszym wyposażeniem? coś nowszego? z mniejszym "przebiegiem"?
      Proszę o podpowiedzi, sugestie.
      Pozdrawiam
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj