henryk23161

Hurlimann 910.6 xt - Silnik zgasł i nie chce odpalić

Polecane posty

henryk23161    0

Podczas orki zgasł i nie chce zapalic . Rozrusznik kręci ale nie łapie .. Czy ktos sie spotkał z podobnym problemem ? prosze o odpowiedz i podpowieć co ewentualnie trzeba wymienić , bądz sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henryk23161    0

Podczas orki zgasł i nie chce zapalic . Rozrusznik kręci ale nie łapie .. Czy ktos sie spotkał z podobnym problemem ? prosze o odpowiedz i podpowieć co ewentualnie trzeba wymienić , bądz sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Na początek najgłupsza sprawa jak paliwo w zbiorniku ile go jest... Po za tym mógł się zapowietrzyć: zapchane filtry czy gdziekolwiek w przewodach z powodu jakiegoś syfu w baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2470

a sprawdzikes paliwo filtr paliwa pompke odpowietrzyles go przewody i złącza paliwowe czy sie cos nie rozszczelnilo i nie ciagnie powietrza sprawdz korek wlewowy czy odpowietrznik nie jest przypchany a nie od razu zakladasz temat i podajesz w nim bardzo malo informacji nikt tu nie jest cudotworcom


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

Albo filtry do wymiany albo przewod paliwowy sie zatkal.Odkrec lekko filtr i pompoj pompka. Mogl jeszcze przewod udzkodzic i lapie powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henryk23161    0

paliwo dochodzi, czyli przelewem idzie do zbiornika, tylko tak myślę ze było zapchane sitko w pompce zasilającej tylko ze jak przekręcę kluczykiem do zapalania ,to komputerek czyli sterownik  gazu włącza się i wyłącza  

Edytowano przez henryk23161

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212

A wentylator silnika się kręci? Ciśnienie oleju gaśnie? Bo jak nie to te silniki tak będą robić, jak Twój teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    190

jak kręcisz to na pompce paliwowowej ktora podaje paliwo musi byc prąd sprawdz to! nic innego byc nie może skoro paliwo dochodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    190

ale pompka zasilająca jest elektryczna czy mechaniczna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    190

to jeśli w układzie paliwowym nie ma NIC elektryki to musisz dalej sprawdzać cały układ spróbuj pompować pompką i jednaczesnie kręcić może zlapie a jeśli zgasnie po pompowaniu to pompa wtryskowa poszła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

ale pisał że gaz elektryczny jest to i odcięcie zapłonu jest takie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj