News
seba25

Władimirec t25 urywa laskę popychacza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seba25    3

Witam wszystkich otóż mam problem z jedną laską popychacza ciągle ją urywa w tym roku wymieniłem już 3 i wczoraj znów ciągnik zaczął dziwnie pracować rozebrałem pokrywę zaworów odkręciłem klawiaturę i okazało się że ponownie wystąpiła ta sama awaria może już ktoś się spotkał ,z takim problemem i mógł by mi pomóc z góry dziękuje :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    151

A nie spotyka Ci się zawór z tłokiem?

Ja tu gdzieś opisywałem mój przypadek jak po wymianie wału nie mogłem sobie poradzić z silnikiem i w końcu się okazało że był przesunięty rozrząd o pół zęba przez co tłok uderzał w zawór. Tylko u mnie chodziło o bardzo mało i jedynie szybko łapał luz na dźwigience a nie urywało nic.

Jak wszystko poskładasz to kręć powoli silnikiem i patrz na zawory w momencie gdy będzie mijanka. Jak będą oba jednakowo wciśnięte to spróbuj czymś je nacisnąć i sprawdź czy nie opierają się o tłok. Powinno dać się minimalnie oba zawory wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Powiem szczerze że zaczęło się to urywać po wymianie głowicy i nie wiem czy mogło by to miec jakieś powiązanie,na starej głowicy która pękła nic takiego się nie działo ale liczę na dalszą waszą pomoc w rozwiązaniu tego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mani51    151

Dobrą głowicę kupiłeś? Były jakieś drobne różnice w kompletach.

Jeszcze przychodzi mi do głowy jedno - zaciera Ci się zawór na gorąco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Niby jak ją zakładaliśmy to wszystko w miarę pasowało,a o jakich różnicach w kompletach mówisz bo nie bardzo rozumiem.

A ciekawe z tym zaworem,czy możliwe że mógł by się zacierać.


Przypomniało mi się jeszcze że nie urywa tej laski popychacza odrazu tylko stopniowo ją wyciera,bo kiedyś przy ustawianiu zaworów specjalnie odkręciłem klawiaturę by sprawdzić czy wszystko jest w porządku to było widać wytarcie.A z tego co mi wiadomo to one obracają się podczas pracy, tylko nie wiem gdzie by mogła ocierać jak po założeniu ma dużo luzu w prowadnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    151

To otarcie robi gdzieś z boku laski? W którym miejscu ją urywa?

Nie pamiętam dokładnie ale chyba były komplety gdzie zawory wystawały z głowicy i wtedy w denku tłoka musiały być podtoczenia i takie gdzie denka były płaskie (z wyjątkiem komory spalania) i zawory były na równo z głowicą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Otarcie robi dookoła laski i tak wyciera,wyciera aż w końcu urywa jakieś 6cm u góry od wierzchołka laski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

mi też w tym roku zerwało laski jestem ciekaw jakiejś mądrej teorii tez po wymianie głowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Sprawdź drążek popychacza czyli tą rurkę co idzie popychać czy nie ma ostrej krawędzi czy tak haczy o drążek.Jak tak haczy to jest źle wywiercony otwór pod osłonę drążka popychacza w głowicy.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Dzisiaj jeszcze raz obejrzałem na spokojnie tą laskę popychacza i z tego co zauważyłem to tak jakby ocierała o ściankę w prowadnicy (w tej rurce), pewnie muszą być zle porobione otwory w głowicy i coś nie pasuje,czyli czeka mnie wymiana głowicy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Nie klawiatura jest ta sama co pracowała na starej głowicy i na starej było wszystko dobrze.A jak myślisz czy miało by to jakieś znaczenie gdyby zamienił klawiatury z jednej głowicy na druga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Miałem ostatnio podobny przypadek, okazało się, że zawór uderzał w tłok. Kupując kolejną nową głowice powiedziano mi że cały czas na rynku jest wypuszczona wadliwa produkcja głowic, wystarczyło pod nową głowice dać dwie podkładki i nadal ruski śmiga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
    • Przez karoleeeq
      Witam chciałbym pomalować swojego t25 maskę błotniki itp narazie tylko to bez silnika. Jakie farby polecacie i jakie odcienie i czy podkład też dawaliście. Malował będe sprężarką z góry dzięki za odpowiedzi  
    • Przez Kacperkakoll
      Witam mam problem z moim t25 otóż dzwignia włącznika wałka Wom wychodzi z bloku wraz z bolcem w ktorym jest tak jakby urwana śruba jak to naprawić?


    • Przez quxfrix
      Panowie mam problem z biegami - przód/tył. Mianowicie bardzo "ciężko" wchodzą biegi przód/tył - druga wajcha (mam ciągnik w wersji z dwoma wajchami). Jak zgaszę ciągnik to biegi wchodzą bez problemu. Co może być przyczyną? Da to się jakoś sprawnie naprawić?
    • Przez seba25
      Witam mam problem z rewersem, wyskakuje tylko podczas zjeżdzania z góry przy podjeździe nie ma takiego problemu proszę o porady.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.