Skocz do zawartości
seba25

Władimirec t25 urywa laskę popychacza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seba25    3

Witam wszystkich otóż mam problem z jedną laską popychacza ciągle ją urywa w tym roku wymieniłem już 3 i wczoraj znów ciągnik zaczął dziwnie pracować rozebrałem pokrywę zaworów odkręciłem klawiaturę i okazało się że ponownie wystąpiła ta sama awaria może już ktoś się spotkał ,z takim problemem i mógł by mi pomóc z góry dziękuje :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

A nie spotyka Ci się zawór z tłokiem?

Ja tu gdzieś opisywałem mój przypadek jak po wymianie wału nie mogłem sobie poradzić z silnikiem i w końcu się okazało że był przesunięty rozrząd o pół zęba przez co tłok uderzał w zawór. Tylko u mnie chodziło o bardzo mało i jedynie szybko łapał luz na dźwigience a nie urywało nic.

Jak wszystko poskładasz to kręć powoli silnikiem i patrz na zawory w momencie gdy będzie mijanka. Jak będą oba jednakowo wciśnięte to spróbuj czymś je nacisnąć i sprawdź czy nie opierają się o tłok. Powinno dać się minimalnie oba zawory wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Powiem szczerze że zaczęło się to urywać po wymianie głowicy i nie wiem czy mogło by to miec jakieś powiązanie,na starej głowicy która pękła nic takiego się nie działo ale liczę na dalszą waszą pomoc w rozwiązaniu tego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mani51    57

Dobrą głowicę kupiłeś? Były jakieś drobne różnice w kompletach.

Jeszcze przychodzi mi do głowy jedno - zaciera Ci się zawór na gorąco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Niby jak ją zakładaliśmy to wszystko w miarę pasowało,a o jakich różnicach w kompletach mówisz bo nie bardzo rozumiem.

A ciekawe z tym zaworem,czy możliwe że mógł by się zacierać.


Przypomniało mi się jeszcze że nie urywa tej laski popychacza odrazu tylko stopniowo ją wyciera,bo kiedyś przy ustawianiu zaworów specjalnie odkręciłem klawiaturę by sprawdzić czy wszystko jest w porządku to było widać wytarcie.A z tego co mi wiadomo to one obracają się podczas pracy, tylko nie wiem gdzie by mogła ocierać jak po założeniu ma dużo luzu w prowadnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

To otarcie robi gdzieś z boku laski? W którym miejscu ją urywa?

Nie pamiętam dokładnie ale chyba były komplety gdzie zawory wystawały z głowicy i wtedy w denku tłoka musiały być podtoczenia i takie gdzie denka były płaskie (z wyjątkiem komory spalania) i zawory były na równo z głowicą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Otarcie robi dookoła laski i tak wyciera,wyciera aż w końcu urywa jakieś 6cm u góry od wierzchołka laski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

mi też w tym roku zerwało laski jestem ciekaw jakiejś mądrej teorii tez po wymianie głowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Sprawdź drążek popychacza czyli tą rurkę co idzie popychać czy nie ma ostrej krawędzi czy tak haczy o drążek.Jak tak haczy to jest źle wywiercony otwór pod osłonę drążka popychacza w głowicy.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Dzisiaj jeszcze raz obejrzałem na spokojnie tą laskę popychacza i z tego co zauważyłem to tak jakby ocierała o ściankę w prowadnicy (w tej rurce), pewnie muszą być zle porobione otwory w głowicy i coś nie pasuje,czyli czeka mnie wymiana głowicy :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3

Nie klawiatura jest ta sama co pracowała na starej głowicy i na starej było wszystko dobrze.A jak myślisz czy miało by to jakieś znaczenie gdyby zamienił klawiatury z jednej głowicy na druga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    6

Miałem ostatnio podobny przypadek, okazało się, że zawór uderzał w tłok. Kupując kolejną nową głowice powiedziano mi że cały czas na rynku jest wypuszczona wadliwa produkcja głowic, wystarczyło pod nową głowice dać dwie podkładki i nadal ruski śmiga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wueska
      witam wszystkich agrofotowiczów.
      ostatnio po dłuższej jeździe ciągnikiem władymirec T25 "WŁADEK" wpadłem na pomysł aby poprawić go i zrobić jakimś wygodniejszym . tak myślałem aby maskę od spodu wykleić taką gąbką tłumiącą dźwięk (za 35zł arkusz 1,5x2m)
      oraz wymienić tłumnik na jakiś inny np. od zetora. czy ta gąbka coś daje ?? czy ktoś to stosował oraz czy zmiana tłumnika nie będzie wpływała na pracę i moc silnika ( myślę że nie w końcu to czterosuw). a i jeszcze jedno pytanie czy ktoś skracał kolumnę kierowniczą we władku ?? bo fabrycznie jest mocno wysoko a słyszałem że można ją skrócić ale tylko o pewną odległość ani krócej ani dłużej ale po takim skróceniu jest z kolei za nisko. co o tym myślicie może podpowiecie jeszcze coś innego.
    • Przez lukaszo
      witam ! czy posiada ktos grzalke oleju we Władku T 25 ?
    • Przez luki21
      witam co może być przyczyną tego że władek nie chce wejść na obroty i rozpędza się wolno?
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
×