Polecane posty

Witam mam problem z dzwiami lewymi historii taka, wyjerzdzałem z garażu nie nie zamkłem dzwi i przypadkowo znalazły sie na murze i lekko sie dolna częsc skrzywiła i mam pytanie jakie prace po kolei trzeba wykonac zeby doprowadzic je do stanu poprzedniego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

na moje to musisz odwrócić kolejność zdarzeń jak to się stało przy wyjeżdżaniu to musisz teraz wjechać do garażu z otwartymi drzwiami  :D

  • Haha 1

Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Otwórz drzwi weź jakiegoś drewnianego klocka i włóż go między słupek a drzwi przed zamkiem tu gdzie zaczyna się to zgięcie takie i przymknij drzwi a potem mocno z całej siły dociskaj w lewym dolnym rogu, ja tak robiłem i pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otwórz drzwi weź jakiegoś drewnianego klocka i włóż go między słupek a drzwi przed zamkiem tu gdzie zaczyna się to zgięcie takie i przymknij drzwi a potem mocno z całej siły dociskaj w lewym dolnym rogu, ja tak robiłem i pomogło

dzięki na pewno skorzystam z tej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Kolego bez urazy ,wiekszosc z nas zna podstawy odkształcania materiału i wie że trzeba go wyklepać lub nawet rozciąc aby wrócił do formy ,jesli nie potrafisz to daj komuś kto się tym zajmuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie, bo żeby je wyprostować trzeba wiedzieć gdzie przyłożyć siłę, aby odkształcenie nastąpiło w miejscu, w którym chcemy żeby wystąpiło. Bo jak tego nie wiesz to bardziej zaszkodzisz niż pomożesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez TheXxKamilxX
      Siemka tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem  a mianowicie po dłuższej pracy gdy olej się zagrzeje słabo podnosi,taki agregat talerzowy 1300 podniesie ale jak chce siewnik podczepić to drgnie na 50 cm i dalej nie chce. Naczytałem się trochę na ten temat bo nie jestem jedynym użytkownikiem tego ciągnika który ma lub miał ten problem,większość pisze że to zawór bezpieczeństwa z tyłu ciągnika obok rozdzielacza,wszyscy piszą że trzeba regulować ale nikt nie pisze jak to dokładnie zrobić i tu właśnie jesteście mi potrzebni.
      Jeśli ktoś sie bawił z tym to proszę żeby mi krok po kroku opisać jak to zrobić bo nie chce czegoś zepsuć  
      z góry dzięki za odp   
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj