hunter871

Jd 6125m autoquadplus 24/24

Polecane posty

hunter871    0

Posiadam johna od kwietnia ze skrzynia jak powyzej napisane i jakos nie bardzo potrafie korzystać z tego automatu zmieniającego półbiegi automatycznie? jak ustawic to pokrętło po prawej stonie kabiny żeby ciagnik przy dojezdzaniu do  nawroci redukował półbieg do 1. w orce jade na biegu d3 1700obr/min a chcialbym zeby na nawrociach redukowało mi do d1 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    55

Nie mam takiego ciągnika, ale w instrukcji jest to opisane w "sekcji 48 - przekładnia auto quad plus" http://manuals.deere.com/omview/OMAL213141_53/?tM=FR. Dalej jest tam opisany temat "A - wybór stosunku prędkości do przodu/do tyłu". Musisz wejść w menu "Setup Transmission" i ustawić odpowiednie przełożenia dla Fwd (do przodu) i Rev (do tyłu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    4

tym pokretłem z prawej strony regulujesz przy jakiej prędkości obrotowej silnika ma zmieniac półbiegi jeśli masz klikniete auto w dźwigni zmiany biegów. Jak masz na 1 to przy ok 1400- 1500 bedzie dawał na wyzej, a przy 5 dopiero przy ok 2000 będzie przerzucał wyzej, analogicznie w dół i pośrednie wartości miedzy 1 a 5. To o czym pisał @coolman111 to masz do zmiany kierunku w menu w ekranie do wyboru jak ma sie zachować ciagnik po zmianie kierunku jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

jak ustawic to pokrętło po prawej stonie kabiny żeby ciagnik przy dojezdzaniu do  nawroci redukował półbieg do 1. w orce jade na biegu d3 1700obr/min a chcialbym zeby na nawrociach redukowało mi do d1 

 

 

Pokrętło auto ustaw na między 1 a 2 a jak dojeżdżasz do uwrocia to po prostu puść gaz i sam zredukuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ktomek154
      Witam wszystkich, na dniach ( do końca roku 2016 na pewno) planuje zakup nowego ciągnika. Wybór był między NH t7 , a JD 6155.  Wybór padł na JD. Dokładnie w serii 6m. Proszę użytkowników o podzielenie się informacjami na temat tego ciągnika jak i pomoc w wyborze skrzyni. Myślałem nad zwykłą skrzynią z 5 biegami zmienianymi ze sprzęgłem i 4 połbiegii na każdym przełożeniu. Ciągnik ma być wyposażony dodatkowo w przedni tuz, wzmocniony tylny podnośnik i chyba tyle z ważniejszych rzeczy (klima, dodatkowe oświetlenie itp itd oczywiście też).  Bardzo proszę o opinie, rady oraz pomoc w wyborze skrzyni.
       
      Z góry dziękuję
    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez feliksio
      Witam, potrzebuję porady odnośnie wyboru obciążnika na przedni TUZ do ciągnika John Deere 6145R. Najcięższą maszyną jaką będzie dźwigał to agregat uprawowo siewny aktywny talerzowy ze skrzynią 750kg, waga zestawu to 2700kg z pełnym zasypem. Chciałbym żeby pracować na rozłożonym hydropaku tak by nie podnosiło przodu ciągnika. Na uwadze mam obciążnika żeliwny o wadze 1400 lub 1200kg. Myślę że 1400kg będzie 100% ok ale może wystarczył by 1200? Wtedy nie było by tak dużego nacisku na przednią oś, tym bardziej że przy pracy z pługiem (1600kg) wystarczył by 1200. Dylemat...
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez adikpl1
      Niedługo do sprzedaży mają trafić nowe dwa modele będące uzupełnieniem oferty ciągników serii 5E. Produkowane prawdopodobnie będą w MONTERREY - Meksyk
       

       
      Silniki: PowerTechM Tier 3 turbodoładowane, pompa wtryskowa rozdzielaczowa
      4045HP058 82 KM 315Nm
      4045HP059 92 KM 353Nm według normy 97/68/EC
      Przekładnia 12/12 PowrReverser™ rewers EH, 4 biegi, 3 zakresy
      WOM niezależny 540/540E
      Hamulce tarczowe mokre sterowane hydraulicznie
       
      Układ hydrauliczny otwarty w położeniu neutralnym, pompa zębata typu tandem, mechaniczny podnośnik, cięgła dolne stałe z wymiennymi kulami
      układ kierowniczy 24,9 l/min
      układ zewnętrzny 62,2 l/min
      udźwig podnośnika 1530 kg przy 610 mm za kulami zaczepowymi
       
      Zbiornik paliwa 126 l
      Masa własna (wysyłkowa) 5083E 3044 kg, 5093E 3234 kg
      Opony standardowe 12.4 X 24 ,16.9 X 30
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.