JacoZwaMnie

pług do śniegu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomasz78    1029

Pług  najlepszy na przód ,jego plusy to zwrotność ,wieksza szybkość odgarniania i przyczepność z podłożem ,przerabiałem te tematy i na tył  sie nie sprawdza ,Aco myślisz ze zima w tym roku przyjdzie ?,ja wykonywałem takie pługi i od dwóch  lat cisza nikt nie kupuje ,a mam sztuke na sprzedaż .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Daruj sobie pług na tył. To nie robota. 

To jak odśnieżają drogi na wstecznym czy do przodu tyle że pług na tuzie z tyłu?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    185

Nie każdy ma drogi do odśnieżania a jak ma to niewiele. Jeśli ciągnik nie ma przedniego TUZ-a to pług na tył jest łatwiejszy (szybszy) do zrobienia i dużo tańszy. Jeśli ciągnik ma sporą masę (wtedy moc na pewno też), szybkie biegi wsteczne i najlepiej napęd 4x4 to na własny użytek pług na tył w zupełności wystarczy. Do sześćdziesiątki czy małych zetorów wolałbym jednak go mieć na przodzie, chociaż 5211 robiłem taką prowizorką na tył i też poodgarniałem. Patrząc bezwzględnie to pług na przód jest oczywiście lepszy. 

Przykład z ostatniej (może z przedostatniej) zimy: Dwa ciągniki ponad 100 konne nie mogły ruszyć w zaspie samochodu od mleka. Przejeżdżał trzeci (też 100 KM) z prowizorycznym pługiem na tył, rozepchnął zaspę i samochód przejechał o własnych siłach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No nie widzę sensu zakładać pług do tyłu a odśnieżać do przodu. Ubijać śnieg pod kolami, mniejsza przyczepność, gorsza mobilność w zakamarkach. 

A tulejki... zapalisz silnik i też się zużywa. To ma zarobić na te tulejki. Poza tym pług do śniegu nie obciąża tak przedniej osi jak np. tur.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie rozumiem pytania pod jakim względem. 

Skośny na prawo do odśnieżania dróg, dobrze jeśli można dać prosto lub w lewo. Typowa strzałka ma małe zastosowanie jedynie wąskie drogi zasypane głębokim śniegiem.

Ty do tego zatora chciał byś pług na tył? kompletnie niewykorzystanie ciągnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pług dzielony w połowie jeśli chcesz go ustawiać w strzałkę lub odwrotnie. Jeśli ci się to przyda. Ja mam ustawiany prosto, w prawo lib lewo i nie korzystam z tego. Zawsze w prawo. Tak że według potrzeby.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Do zetora wystarczy coś takiego-

He nie wchodzi mi zdjęcie z galerii ,postaram sie wrzucić później.

Edytowano przez Tomasz78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoZwaMnie    5

Ja w górach mieszkam więc regulacja prawo lewo prosto . Ale nie wiem jak z ustawieniem do strzałki i na odwrót .co sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez luki987654321
      witam, stoje przed zakupem wycinaka piłowego do kiszonek na tylny tuz, jaką markę wybrać strautmann, triolet, bvl czy inny? na co zwracać uwagę przy zakupie i jak z ceną i dostępnością części zamiennych
    • Przez SeverusSnape
      Dzień dobry,
      Szanowni forumowicze, posiadam przyczepę Autosan D-45. Niestety, przedni siłownik strasznie leci. Przymierzam się do remontu tej przyczepy i myślę nad wymianą siłownika, jednak niestety nie umiem go nigdzie znaleźć. Czy posiada ktoś może katalog do tej przyczepy? Ewentualnie mógłby pomóc w zlokalizowaniu takiego siłownika? 
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Dominikw52
      Witam,
      mam problem z uruchomieniem silnika w  ładowarce Manitou MLT 634 LSU Turbo rok 2003. Myślę ze pompa hydrauliczna przestawiona jest na pełna moc, co wytworzyło bardzo duże ciśnienie w instalacji hydraulicznej. Ładowarka ta nie posiada potencjometru przy pompie wtryskowej. Co może być przyczyną tak wysokiego ciśnienia w instalacji hydraulicznej ? Dodam że silnik jest w 100% sprawny. Proszę o rady. Z góry dziękuje.
    • Przez dominikl95
      czy ktoś posiada tego typu kosiarkę czy jest ona czegoś warta i czy nadaje się na łąki torfowe?
    • Przez Macieks
      Witam was mam do was jedno pytanie ktoś może wie co to za marka obsypnika ? niestety nie posiadam tabliczki znamino wej 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj