Zaloguj się, aby obserwować  
piotrek17b

Deutz Fahr M660 skaczące motowidło

Polecane posty

piotrek17b    0

Witam zakładam nowy temat ponieważ mam taki nietypowy problem na który nie znalazłem odpowiedzi.
Mianowicie pod koniec żniw w moim kombajnie podczas koszenia zaczęły mi drgać motowidła. Wygląda to tak jak by siłowniki były zapowietrzone bo normalnie rękami naciskając motowidła w dół sprężynują,trochę się uginają i wracają w poprzednią pozycje. Tylko przy maksalnym podniesieniu się nie uginają. Nie mam pojecia co z tym zrobić probowałem to odpowietrzać na wszelakie sposoby ale nigdzie ani grama powietrza tylko sam olej. Chociaż i tak podobno hydraulika sama się ma odpowietrzać.
Pomóżcie za co się teraz zabrać i gdzie szukać przyczyny???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Tzn. masz taki objaw że miękko pracują siłowniki czyli delikatnie się uginają. Taki objaw jest normalny gdy masz otwarty zawór od akumulatora hydraulicznego. Ten akumulator ma właśnie takie zadanie. Jeśli działa to zbyt miękko to nie mam pojęcia co może być bo jak się ten akumulator kończy to objawy są w drugą stronę czyli tak jakby go nie było. Zobacz sobie gdzie masz  ten akumulator i czy masz ten zawór - jeśli tak to zamknij go i hydraulika będzie "na sztywno" czyli bez amortyzacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Taki akumulator mam ale wpięty w układ od siłowników które podnoszą heder a nie motowidła.
Przewody do siłowników motowidła idą prosto do rozdzielacza.
A motowidła nie uginają sie tak lekko tylko dosyć sporo bo rękami jestem w stanie tak nacisnąć że siłowniki chowaja sie tak średnio 5-7 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Ten akumulator powinien działać również dla motowideł. Najłatwiej sprawdzić to zamknij zawór i zobacz jak działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Panowie odświeżam temat bo za żadne skarby sobie z tymi motowidłami poradzić. Siłowniki zregenerowałem chociaż podobno były dobre za co się wziąć teraz? Jeden gość mi mówił żeby wymienić simeringi na pompie bo ciągnie tam powietrze i tłoczy do siłowników możliwe? I dlaczego tylko te od motowideł by się zapowietrzały? Bo inne działają prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Bo są najdalej od pompy. W dodatku to siłowniki jednostronnego działania więc może coś w tym być tylko jakby uszczelnienia na pompie padły to teraz po długim przestoju powinien pokazać się olej na zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Witam
Pisze Panowie ponieważ załatwiłem temat tych motowidło.Różnie "Medycy" przychodzili i mieli różne nie stworzone teorie aż w końcu sam uznałem że założę zestaw naprawczy do pompy wymieniłem też simering w niej i po problemie. Dzisiaj to poskładałem i chodzi super.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj