Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
piotrek17b

Deutz Fahr M660 skaczące motowidło

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
piotrek17b    0

Witam zakładam nowy temat ponieważ mam taki nietypowy problem na który nie znalazłem odpowiedzi.
Mianowicie pod koniec żniw w moim kombajnie podczas koszenia zaczęły mi drgać motowidła. Wygląda to tak jak by siłowniki były zapowietrzone bo normalnie rękami naciskając motowidła w dół sprężynują,trochę się uginają i wracają w poprzednią pozycje. Tylko przy maksalnym podniesieniu się nie uginają. Nie mam pojecia co z tym zrobić probowałem to odpowietrzać na wszelakie sposoby ale nigdzie ani grama powietrza tylko sam olej. Chociaż i tak podobno hydraulika sama się ma odpowietrzać.
Pomóżcie za co się teraz zabrać i gdzie szukać przyczyny???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    237

Tzn. masz taki objaw że miękko pracują siłowniki czyli delikatnie się uginają. Taki objaw jest normalny gdy masz otwarty zawór od akumulatora hydraulicznego. Ten akumulator ma właśnie takie zadanie. Jeśli działa to zbyt miękko to nie mam pojęcia co może być bo jak się ten akumulator kończy to objawy są w drugą stronę czyli tak jakby go nie było. Zobacz sobie gdzie masz  ten akumulator i czy masz ten zawór - jeśli tak to zamknij go i hydraulika będzie "na sztywno" czyli bez amortyzacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Taki akumulator mam ale wpięty w układ od siłowników które podnoszą heder a nie motowidła.
Przewody do siłowników motowidła idą prosto do rozdzielacza.
A motowidła nie uginają sie tak lekko tylko dosyć sporo bo rękami jestem w stanie tak nacisnąć że siłowniki chowaja sie tak średnio 5-7 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    237

Ten akumulator powinien działać również dla motowideł. Najłatwiej sprawdzić to zamknij zawór i zobacz jak działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Panowie odświeżam temat bo za żadne skarby sobie z tymi motowidłami poradzić. Siłowniki zregenerowałem chociaż podobno były dobre za co się wziąć teraz? Jeden gość mi mówił żeby wymienić simeringi na pompie bo ciągnie tam powietrze i tłoczy do siłowników możliwe? I dlaczego tylko te od motowideł by się zapowietrzały? Bo inne działają prawidłowo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    237

Bo są najdalej od pompy. W dodatku to siłowniki jednostronnego działania więc może coś w tym być tylko jakby uszczelnienia na pompie padły to teraz po długim przestoju powinien pokazać się olej na zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek17b    0

Witam
Pisze Panowie ponieważ załatwiłem temat tych motowidło.Różnie "Medycy" przychodzili i mieli różne nie stworzone teorie aż w końcu sam uznałem że założę zestaw naprawczy do pompy wymieniłem też simering w niej i po problemie. Dzisiaj to poskładałem i chodzi super.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mlodyrolnik94
      Witam, po słabych doświadczeniach z wynajmem kombajnu, postanowiłem zakupić swój własny i wybór prawdopodobnie padnie na Deutz-fahr M33.60. Powinien spokojnie wystarczyć na moje 20ha. Mam tylko wątpliwości, jak wygląda sprawa prasowania słomy po tak małym hederze? Czy nie będzie konieczności zgrabiania jej? Będę wdzięczny za odpowiedź. Jeśli ktoś miał do czynienia z tym kombajnem to wszelkie opinie na jego temat też bardzo mile widziane
    • Przez pokorny
      Witam, w M980 przyblokawał się lewy hamulec i mocno go rozgrzało. Po ostygnięciu cieknie z cylinderka, może ktoś wie gdzie kupić komplet naprawczy ewentualnie jaki jest to nr katalogowy. Wydaje mi się, że bezie taki sam jak w bliźniaczych modelach M900, M922, M1002, M1080.
    • Przez pokorny
      Jak założyć pas jezdny na dolne koło? Jest zbyt mało miejsca od półosi i zastanawiam się czy jak rozkręcę te szpilki trzymające sprężyny to da się to złożyć w rękach. Wymieniał ktoś, poradźcie Panowie aby to sprawnie zrobić, bo młócić trzeba.
    • Przez Bartekh
      Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.
    • Przez toobek
      Witam. Mam następujące pytanie chyba w sumie do większości użytkowników kombajnów. Chodzi mi o ten łańcuch z tymi gumowymi łopatkami co transportuje ziarno do zbiornika, a konkretnie o jego napięcie. Czy ten łańcuch ma być mocno napięty czy tak aby łopatki ocierały o obudowę?
      Druga sprawa już do użytkowników M900. Czy byłby ktoś w stanie zrobić mi zdjęcie oraz podać wymiary (samej tarki) z tej klapki od kłosownika, ponieważ swoją zgubiłem a nie mogę takiej nigdzie dostać i chciałem dorobić taką tarkę (samą klapkę mam).
      Z góry bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.