Skocz do zawartości
dallas89

wyciek paliwa z dziurki z boku bloku silnika

Polecane posty

dallas89    0

witam dzis zauwazylem wyciek paliwa w moim farmtracu 675dt. wyciek znajduje sie z boku silnika a paliwo wyciek z jednego z czterech otworów... czym to jest spowodowane?? jak to naprawic ... dodam ze ciagnik pracuje równo nie zapowietrza sie ani nie traci mocy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dallas89    0

no bez zartow... wszystko suche filtr odstojnik i wgl... a z tej dziurki to wyplywa normalnie...


przewody paliwowe tez cale i wszystko dokrecone bo sprawdzalem... sam mam zagadke... a caly bok silnika w paliwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Barm03    5

kolego jak możesz i masz czym to cyknij zdjęcie, nie wiem jaka tam jest pompa i silnik, może uda się coś zlokalizować, może to z głowicy leci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dallas89    0

silnik perkinsa... nie znam sie na mechanice... ale wkladajac w ten otwor np drucik to mozna paliwo wyciagac z niego ciagle... kurcze wszytko sprawdzilem i nie mam bladego pojecia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dallas89    0

zdjecie zrobie jutro... ale silnik wlasnie robi sie mokry wlasnie w okolicach tej dziurki... a ona sama jest pelna tego paliwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

Znajdź zdjęcie takiego silnika w necie i opisz gdzie się ona znajduje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

sam próbowałem szukać, ale ciężko znaleźć :/, to coś przy głowicy na pewno będzie


Tam jest taki typ silnika PERKINS 1104D-44T

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

Mówisz o tych gwintowanych otworach (2 w pionie z przodu silnika i 2 kolejne z tyłu w poziomie)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

To akurat kolektor dolotowy, głowicy praktycznie tu nawet nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

nie rozbierałem perkinsa nigdy, raz coś grzebałem w mf 3060, ale to tylko przy układzie chłodzenia, ciekawe skąd się tam wzięło paliwo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dallas89    0

otwory sa w poziomie 4 rozstawione równo....


jesli przyjrzycie sie dokladnie widac ten otwór przy samym filtrze paliwa po jego lewej stronie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dallas89    0

o tym na wysokosci 1/3 filtra paliwa liczac od góry... ja nie wie mco myslec o tym no bo skad niby tam mialoby byc paliwo... mogloby sciekac z czegos ale z czego skoro filtr suchy przewody paliwowe tez nie dziurawe...


sam zobaczylem ten otwór dopiero po odkreceniu filtra paliwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

Tak, czy siak te filtry są mocowane do kolektora dolotowego. Można by sprawdzić, czy w kolektorze nie ma przypadkiem paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

inaczej się nie dowiesz :/, trzeba by odkręcić rurę tę gumową u góry i może uda się zerknąć, czy kolektor w środku jest suchy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    365

Jedyne, co Mi przychodzi do głowy, to że wtryski mogą lać, ale raczej tylko podczas pracy paliwo mogłoby trafiać do kolektora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×