News
kasztelan102

JCB 530-70 świeci się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni

Polecane posty

Witam

Przejechałem ładowarką około 3km. po czym ją zgasiłem. Następnego dnia z rana po odpaleniu silnika zaczęła się świecić i piszczeć kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni ( na czerwono ). Zgasiłem maszynę, sprawdziłem stan oleju na miarce i okazało się że tego oleju było bardzo mało. (ledwo dotykało miarki) Dzisiaj dolałem nowy olej odpaliłem silnik ale kontrolka dalej piszczy i świeci. Przejechałem się pare metrów w przód i tył, jednak problem nie ustał. Proszę o pomoc co może być przyczyną. Dodam, że biegi wchodzą, ładowarka jeździ jakby nigdy nic.Jako drugi problem, który istniał już od dawna dodam, że nie widzę różnicy w jeździe na 3 i 4 biegu. Tak jak by tej 4-ki nie było. Może te dwa problemy są ze sobą w jakiś sposób powiązane ?
Czekam na porady i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    6

Ja na Twoim miejscu sprawdzilbym ciśnienie pompy oleju na rozgrzanym silniku, wymienil filtry oleju jeżeli dawno nie zmieniane. Może czujnik się zawiesil przyczyn moze byc duzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. A powiedzcie mi gdzie jest ten czujnik który odpowiada za palenie sie kontrolki ciśnienia w skrzyni. Wychodzi tam jakiś kabel ? Jak ten czujnik wyglada jeśli jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiek90    1

Dzięki za odpowiedź. A powiedzcie mi gdzie jest ten czujnik który odpowiada za palenie sie kontrolki ciśnienia w skrzyni. Wychodzi tam jakiś kabel ? Jak ten czujnik wyglada jeśli jest ?

Najprawdopodobniej   masz za rzadki olej w skrzyni, czujnik znajduje sie pod ta osłoną i wygląda jak śróba z kostką. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dawiekskc
      Witam wszystkich mam pytanie bo nie do końca wiem co oznaczają dwa przełaczniki w moim teleskopie bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie tego załączam zdjęcia pozdrawiam 
      https://zapodaj.net/7093e31e6108a.jpg.html

    • Przez zaxson
      Witam ! Od pewnego czasu mam problem ze skrzynią w tej ładowarce , jest to 6 biegowa powerschift z 3 biegami wstecznymi , problem zaczyna sie po przejechaniu jakiegos dystansu kilometrow , mianowicie biegi nieparzyste do przodu  jakby zalaczają sie (chodzi mi o bieg 5) ale tak jakby nie slychac tego zalaczenia i bieg jest nie wlaczony , dzieje sie tak po zagrzaniu oleju chyba , wtefy musze sie calkowicie zatrzymac na biegu czwartym i ta ,,piątka,, wchodzi po czasie na wcisnietym do konca hamulcu , co to moze byc ? Ktos cos wie na ten temat?
    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez MIRAS699
      Witam mam ładowarke manitou 634 lsu 120 turbo z 2008 roku mam problem z wysięgnikiem a minowicie wysunołem go do przodu i niemoge go schować jak wcisne przełocznik to nic nie słychać nie słychać jak olej idzie czy pompa pracuje do przodu jest normalnie tak jak powino być (sprawdziłem prąd do przełącznika dochodzi) jak coś.Prosze doradźcie mi coś jak moge to naprawić bo żniwa za pasem
    • Przez matrixpolska123
      Od kilku dni mam problem z ładowarką teleskopową CAT TH62,nagle ładowarka straciła prąd i wogóle nie jedzie do przodu ani do  tyłu,sprawdzałem kable i okazało się że jednym kabelkiem do sterownika od jazdy przód tył idzie prąd i wydaje mi się że to wystarczy jeśli tam jest 12V i po wrzuceniu np czwórki rozdziela prąd i wraca do 2 i 3 cewki i wtedy jedzie tym biegiem,problem w tym że najwyraźniej ten prąd nie wraca i po tych kablach serio ciężko dojść więc muszę pewnie przerobić ten przełącznik.Orginalny kosztuje 5000zł,nieźle się ździwiłem że za taki kawałek plastiku ze sterownikiem aż tyle.Sprawdziłem z tatem cewki i przyciągają śrubokręt po podłączeniu do + i minusa na akumulatorze.Dodatkowo zrobiliśmy taki test po tym jak przeczytałem wszystkie kombinacje biegów w manualu tzn że bieg czwarty jest kiedy prąd dostaje 2 i 3 cewka od góry,dorobiłem końcówkę kabla i udało się podłączyć plus z plusem z 2 i 3 cewki oraz minusy tak samo i odpaliłem ładowarkę,tato podłączył i załączył się bieg.Po prostu mineliśmy cały ten sterownik i bezpośrednio.Mam pytanie jak ktoś się zna na tym czy da radę kupić z innej firmy przełącznik i przerobić jakoś w ten sposób.U nas w CACIE te kable mają różne rozgałęzienia,biegnią nie wiadomo którędy.Myślałem żeby sprawdzić czy sterownik działa podłączając do przełącznika bezpośrednio innym kablem np tą jedynkę ale nie wiem jak to zrobić musi być jakoś masa przecież i prąd też nie wiem.Robierałem dzisiaj ten sterownik ale widać że CATERPILLAR nie robił tego pod rozbieranie bo o tyle robierało się łatwo ale złożenie to masakra,trzeba trafić idealnie takimi cienkimi bolczykami łatwo też coś pogiąć.Ale to nic nie dało bo nic z tego nie wynika.Szukałem też schematów instalacji ale odczytać to też ciężko.Dodam że dwa razy jak ojciec próbował szukać przyczyny to nagle prąd wrócił i po jakimś czasie dalej zniknął i tak dwa razy.Teraz nie ma już cały czas.Do przełącznika idą kable do takiego rozgałęźnika czy nie wiem jak to nazwać,są takie trzy i tylko w jednym z nich w jednym kabelku jest prąd i jeśli tam jest 12V to pewnie wystarczy i sterownik może nawalił bo nie wraca ten prąd do cewek.Chciałbym kupić inny przełącznik z tą samą ilością biegów ale nie wiem jak to później podłączyć,napewno się da ale nie jestem elektrykiem.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.