darekgo

CASE MX 110 BRAK MOCY PRZY ORCE SCHODZI Z OBROTÓW

Polecane posty

darekgo    0

WITAM COS SIE STAŁO Z CASE NA PUSTO WSZYSTKO OK PRZYSPIESZENIE ITP , JAK W ORCE TO SCHODZI Z OBROTÓW  I NIE MA MOCY NIE WIEM CO TO JEST OBSTAWIAM POMPĘ , FILTR WYMIENIONY , I POMPKA ZASILAJĄCA , I DALEJ TO SAMO 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

a jak już zacznie schodzić z obrotów to spróbuj pompować ręczną pompką powinno ciężko chodzić i słychać przelew jak nie to szukaj przyczyn przed pompką. Ja miałem podobnie i też wszystko powymieniałem łącznie z przewodami i dalej to samo dopiero na rurce, która idzie do baku założyłem siatkowy filterek i jest spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Tak jak grago też miałem z tym problem rurka w  zbiorniku łapała powietrze i pod obciążeniem sie zapowietrzał i schodził z obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emilianoso    0

Dobrze piszą. Sprawdź przewody zasilające w paliwo pod kątem drożności i szczelności oraz korek wlewu paliwa - czy bak ma odpowietrzenie, nie wytwarza się w nim podciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Ja mam podobny problem a wlasciwie ten sam. Powymienialem przewody bo byly poparciale ,wymienilem pompke zasilającą bylo lepiej alenie do końca. Później czyszcząc bak znalazlem w rurce kawałek gumowej podkładki ale efekt końcowy mnie i tak nie zadowala przy cieżkiej orce ciagnik schodzi z obrotów i trzeba redukowac a z tłumika nawet dymek nie poleci ani niebieski ani czarny. Pozostaje kwestia filterka siatkowego który ma zapobiegać zapowietrzaniu tak? No i kkwestia odpowietrzanika który w modelu 5140 jest za kabiną ale czy działa tak jak trzeba? A czy ktoś próbowal podkręcić pompe w tym modelu wie ktos jak to sie robi w pompach rotacyjnych? Będę wdzieczny za sugestie.

 

 

Benny ja bym na twoim miejscu sprawdził regulator ciśnieniowy w pompie, to ten grzybek na pompie od którego idzie przewód do kolektora dolotowego, regulator steruje pompą w zależności jak turbo mocno dmucha..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekgo    0

Witam po dłuższym czasie doszedłem co jest grane filtr paliwa był nowy i zarazem felerny to on nie pozwolił podać paliwa bo sam blokował dopływ , kupiłem nowy następny filtr tym razem od "mana" koszt ok 60 zł i po sprawie śmiga  


Kolego Benny82 na pompie nic nie zrobisz bo z rotacji nie zdejmiesz dawki itp ...... ja mam rzędową pompę i jak mi z obrotów schodził to pobawiłem sie z dawką ale nic nie dało wina filtra pechowego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj