robi1969

Wałek skrętny C-360

Polecane posty

robi1969    2

Witam 

Może mi ktoś podpowiedzieć jak powinien być ustawiony wałek skrętny oraz w jakiej kolejności idą tuleje  na rurze zębatej w której chodzi wałek skrętny.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    247

Wałek skrętny wkładasz w rurę zebatą obojętnie w jakim położeniu i zakręcasz z boku pokrywą.
Co innego ustawienie samej rury,posuje tylko w jednym położeniu.Kolejność tulejek zobacz sobie w katalogu.Z tego co pamiętam to każda jest inna i nie da się inaczej zamontować.Po bokach tulei mają iść oringi.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi1969    2

Witam

Nie bardzo rozumie czyli pozycja tego wałka nie ma znaczenia w stosunku do rury zębatej która jest regulowana z rozdzielacza. Jak mam rozebrany cały plecak to w zależności od dźwigni na rurze  zębatej ten wałek skrętny mogę różnie włożyć np. przy skrajnej pozycji dźwigni albo w środkowej pozycji albo no właśnie w jakiej pozycji. Rozumiem jak bym miał wałek uszkodzony i wymieniał sam wałek ale teraz potrzebuje jak go właściwie zainstalować w stosunku do cięgna które porusza tym wałkiem skrętnym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    800

Na pewno ma to znaczenie. Według instrukcji oznaczony ząb ma wejść w oznaczony wrąb. Sprawdź czy nie ma znaków. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi1969    2

Witam

W rurze zębatej jak najbardziej jest tak że inaczej nie włożę go do dźwigni. Ale jest jeszcze jedna dźwignia w którą przykręca się na jedną śrubę i właśnie o ustawienie tej dźwigni względem wałka skrętnego chodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    119

Wałek wkładaj dopiero jak złożysz wszystko do kupy i zamontujesz na ciągniku ja zakładałem na oko i potem przekładałem. Jak ten język co jest po środku bedzie za blisko pokrywy to nie bedzie podnosić musi byc mniej wiecej na środku za daleko jak go odchylisz to nie bedzie działać automatyczne podnoszenie podczas kopania się. Musisz sobie to na spokojnie obczaić jak założysz wszystko na ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    0

Ja wyjalem sam walek skretny na ciagniku bo jest pekniety. I jak mat teraz zalozyc? Zaczep ma swobodnie wisiec czyli opierac o korpus czy jakos inaczej bo nie rozumiem wczesniejszych postow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1402

Jak wyjąłeś wałek czyli nie masz tej obejmy regulacyjnej  a ona potrzebna jest do tej regulacji siłowej.Wałek skrętny ma 1 grubszy wpust i zaczep chyba mowa o tym który zaczepia cały wspornik na śrubę centralną.Musisz ustawić ten zaczep i trafić grubszym wpustem na te miejsce  tam żadnej filozofi nie ma.Zajrzyj do katalogu co po kolei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    0

Adi - Ty mowisz o rurze zebatej. A ja o walku skretnym. To jest kawal druta z frezami na koncach. Tam zadnych wpustow niema. Okragly wielowypust. Juz zalozylem i jak znajde chwilke to opisze perypetie. ;-) Ale dzieki za zaintetesowanie, pozdro...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1402

O żadnej rurze zębatej tam jest wałek skrętny wielowypust ma dookoła ja już nie pamietam tego bo robiłem 1,5 roku temu u siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hajer25    0

Witam mam pytanie czy jest możliwa wymiana uczelnienia rury wałka skrętnego bez zdejmowania pokrywy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hajer25    0

dzięki cezar kolega doradził bym spróbował dołożyć po oringu i skręcić zobaczę czy to coś da przy tych wewnętrznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    845

jeśli cieknie od zewnątrz to możesz dołożyć po jednym ale bardzo ciężko będzie to po skręcać lepiej przeciąć go na pół ale tak czy siak plecak w górę jak leci od środka i trochę zabawy z tym jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1391

Witam Pana,mam to obcykane,więc

-uszczelniacze zewnętrzne wymienisz bez problemu

-srodkowych nie wymienisz bez zdejmowania plecaka,ponieważ wałek rurowy który przechodzi z jednej strony plecaka na drugą ma wycięcie w jednym miejscu,i wewnątrz  na rurze nałożone jest jarzmo które skręcone jest śrubką,jarzmo ma cięgło,podłączone do mechanizmu dzwigien.

-Po dwie uszczelki nie podawaj

-Jeżeli wycieka Ci olej z obydwu boków (z tych otworków) to miejsce wycieku znajduje się od strony jarzma które jest żeliwne (grubsze) tam jest problem.Dlaczego nie z drugiej strony?ponieważ wałek rurowy wysunięty jest z tego boku na wylot,a wałek jest całościowy (szczelny)tam olej się nie dostanie, od strony grubego jarzma wałek kończy się w obudowie plecaka,tamtą drogą wlewa się do niego olej,przez co wycieka przez te otworki wałka skrętnego,tam musisz nałożyć uszczelniacz,ważne-na wałek musisz go nałożyć,nie na tulejkę,sprawdz czy tam są tulejki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hajer25    0

Witaj alamo oringi są grube dając 2 szt brak miejsca powinno go zgnieść sprawdzę jak to nie pomoże spróbuję dać mniejszy na wałek według twojej rady a jal to jeszcze nie pomoże to zrzucę plecak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1391

"Dodatkowy"  oring nie uszczelni,ponieważ na wałku rurowym znajdują się stalowe tulejki,jeżeli tulejki są obie to miejsce będzie na jeden oring,wystarczy ten jeden, oring ma wejść na rurę,i nie ma prawa cieknąć,niektórzy z niewiedzy wkładają oring do środka i skręcają,nie wiedząc że ma być na wałku rurowym,dlatego cieknie im nadal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1402

Co ty gadasz za głupoty? Składałem na 1 jak książka kazała nawet poświęciłem starą nasadkę i za pomocą pokrywy bocznej i śrub dosuwałem oring bo ciekło od zewnątrz.Nawet jak ojciec odbierał ciągnik nowy to też ciekło,co zrobił mechanik z POM-u wcisnął  drugi oring  po pół roku jak uszczelnialiśmy swojej 60-tce też daliśmy drugi oring  i przestało ciec było problem wcisnąć ale drewniany patyczek trochę cierpliwości nie ma cieknie sucho teraz jest.Wystarczy że ziarenko piasku dojdzie przejedzie po oringu i masz rysę  będzie ci ciekło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1391

Jak możesz negować mnie i sugerować że masz rację? w związku gdy składając takim "patentem" olej poleciał Ci dalej,mianowicie ,"wciskałeś oring skręcając pokrywę",czyli na "chama", tu na start mogę zanegować całą Twoją naprawę,na bank tym systemem mogłeś porwać uszczlniacz o krawędzie wałka rurowego,dlaczego?albowiem gniazdo w którym siedzi uszczelniacz ma wąski obwód,a wkładając nawet prymitywnym srubokrętem oring załamuje się przy wciskaniu.Także nie wciskaj nieprawdziwych informacji.  Majac rowerowa łyżkę do opon z krawędzią,odwrotną stroną niż bierzesz oponę, uszczelniacz wciska się momentalnie.Przez prawidłowo włożony oring,który jest mocno dociśnięty ściankami gniazda nie ma prawa wyciekać olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1402

A jednak wyciekał i przed zakładaniem posmarowałem olejem i dalej nie będę dyskutował jak się zachowuje 1 oring w praktyce.Jakim śubokrętem? Dopisujesz czego nigdy nie powiedziałem dajesz jakieś teorie bez jakiejkolwiek praktyki.Da się wcisnąć dwa i tyle nie cieknie jak nie wierzysz to zapytaj użytkownika Rada S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.