robi1969

Wałek skrętny C-360

Polecane posty

robi1969    2

Witam 

Może mi ktoś podpowiedzieć jak powinien być ustawiony wałek skrętny oraz w jakiej kolejności idą tuleje  na rurze zębatej w której chodzi wałek skrętny.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    230

Wałek skrętny wkładasz w rurę zebatą obojętnie w jakim położeniu i zakręcasz z boku pokrywą.
Co innego ustawienie samej rury,posuje tylko w jednym położeniu.Kolejność tulejek zobacz sobie w katalogu.Z tego co pamiętam to każda jest inna i nie da się inaczej zamontować.Po bokach tulei mają iść oringi.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi1969    2

Witam

Nie bardzo rozumie czyli pozycja tego wałka nie ma znaczenia w stosunku do rury zębatej która jest regulowana z rozdzielacza. Jak mam rozebrany cały plecak to w zależności od dźwigni na rurze  zębatej ten wałek skrętny mogę różnie włożyć np. przy skrajnej pozycji dźwigni albo w środkowej pozycji albo no właśnie w jakiej pozycji. Rozumiem jak bym miał wałek uszkodzony i wymieniał sam wałek ale teraz potrzebuje jak go właściwie zainstalować w stosunku do cięgna które porusza tym wałkiem skrętnym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    799

Na pewno ma to znaczenie. Według instrukcji oznaczony ząb ma wejść w oznaczony wrąb. Sprawdź czy nie ma znaków. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi1969    2

Witam

W rurze zębatej jak najbardziej jest tak że inaczej nie włożę go do dźwigni. Ale jest jeszcze jedna dźwignia w którą przykręca się na jedną śrubę i właśnie o ustawienie tej dźwigni względem wałka skrętnego chodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    118

Wałek wkładaj dopiero jak złożysz wszystko do kupy i zamontujesz na ciągniku ja zakładałem na oko i potem przekładałem. Jak ten język co jest po środku bedzie za blisko pokrywy to nie bedzie podnosić musi byc mniej wiecej na środku za daleko jak go odchylisz to nie bedzie działać automatyczne podnoszenie podczas kopania się. Musisz sobie to na spokojnie obczaić jak założysz wszystko na ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    0

Ja wyjalem sam walek skretny na ciagniku bo jest pekniety. I jak mat teraz zalozyc? Zaczep ma swobodnie wisiec czyli opierac o korpus czy jakos inaczej bo nie rozumiem wczesniejszych postow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1257

Jak wyjąłeś wałek czyli nie masz tej obejmy regulacyjnej  a ona potrzebna jest do tej regulacji siłowej.Wałek skrętny ma 1 grubszy wpust i zaczep chyba mowa o tym który zaczepia cały wspornik na śrubę centralną.Musisz ustawić ten zaczep i trafić grubszym wpustem na te miejsce  tam żadnej filozofi nie ma.Zajrzyj do katalogu co po kolei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    0

Adi - Ty mowisz o rurze zebatej. A ja o walku skretnym. To jest kawal druta z frezami na koncach. Tam zadnych wpustow niema. Okragly wielowypust. Juz zalozylem i jak znajde chwilke to opisze perypetie. ;-) Ale dzieki za zaintetesowanie, pozdro...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1257

O żadnej rurze zębatej tam jest wałek skrętny wielowypust ma dookoła ja już nie pamietam tego bo robiłem 1,5 roku temu u siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hajer25    0

dzięki cezar kolega doradził bym spróbował dołożyć po oringu i skręcić zobaczę czy to coś da przy tych wewnętrznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    732

jeśli cieknie od zewnątrz to możesz dołożyć po jednym ale bardzo ciężko będzie to po skręcać lepiej przeciąć go na pół ale tak czy siak plecak w górę jak leci od środka i trochę zabawy z tym jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1329

Witam Pana,mam to obcykane,więc

-uszczelniacze zewnętrzne wymienisz bez problemu

-srodkowych nie wymienisz bez zdejmowania plecaka,ponieważ wałek rurowy który przechodzi z jednej strony plecaka na drugą ma wycięcie w jednym miejscu,i wewnątrz  na rurze nałożone jest jarzmo które skręcone jest śrubką,jarzmo ma cięgło,podłączone do mechanizmu dzwigien.

-Po dwie uszczelki nie podawaj

-Jeżeli wycieka Ci olej z obydwu boków (z tych otworków) to miejsce wycieku znajduje się od strony jarzma które jest żeliwne (grubsze) tam jest problem.Dlaczego nie z drugiej strony?ponieważ wałek rurowy wysunięty jest z tego boku na wylot,a wałek jest całościowy (szczelny)tam olej się nie dostanie, od strony grubego jarzma wałek kończy się w obudowie plecaka,tamtą drogą wlewa się do niego olej,przez co wycieka przez te otworki wałka skrętnego,tam musisz nałożyć uszczelniacz,ważne-na wałek musisz go nałożyć,nie na tulejkę,sprawdz czy tam są tulejki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hajer25    0

Witaj alamo oringi są grube dając 2 szt brak miejsca powinno go zgnieść sprawdzę jak to nie pomoże spróbuję dać mniejszy na wałek według twojej rady a jal to jeszcze nie pomoże to zrzucę plecak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1329

"Dodatkowy"  oring nie uszczelni,ponieważ na wałku rurowym znajdują się stalowe tulejki,jeżeli tulejki są obie to miejsce będzie na jeden oring,wystarczy ten jeden, oring ma wejść na rurę,i nie ma prawa cieknąć,niektórzy z niewiedzy wkładają oring do środka i skręcają,nie wiedząc że ma być na wałku rurowym,dlatego cieknie im nadal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1257

Co ty gadasz za głupoty? Składałem na 1 jak książka kazała nawet poświęciłem starą nasadkę i za pomocą pokrywy bocznej i śrub dosuwałem oring bo ciekło od zewnątrz.Nawet jak ojciec odbierał ciągnik nowy to też ciekło,co zrobił mechanik z POM-u wcisnął  drugi oring  po pół roku jak uszczelnialiśmy swojej 60-tce też daliśmy drugi oring  i przestało ciec było problem wcisnąć ale drewniany patyczek trochę cierpliwości nie ma cieknie sucho teraz jest.Wystarczy że ziarenko piasku dojdzie przejedzie po oringu i masz rysę  będzie ci ciekło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1329

Jak możesz negować mnie i sugerować że masz rację? w związku gdy składając takim "patentem" olej poleciał Ci dalej,mianowicie ,"wciskałeś oring skręcając pokrywę",czyli na "chama", tu na start mogę zanegować całą Twoją naprawę,na bank tym systemem mogłeś porwać uszczlniacz o krawędzie wałka rurowego,dlaczego?albowiem gniazdo w którym siedzi uszczelniacz ma wąski obwód,a wkładając nawet prymitywnym srubokrętem oring załamuje się przy wciskaniu.Także nie wciskaj nieprawdziwych informacji.  Majac rowerowa łyżkę do opon z krawędzią,odwrotną stroną niż bierzesz oponę, uszczelniacz wciska się momentalnie.Przez prawidłowo włożony oring,który jest mocno dociśnięty ściankami gniazda nie ma prawa wyciekać olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1257

A jednak wyciekał i przed zakładaniem posmarowałem olejem i dalej nie będę dyskutował jak się zachowuje 1 oring w praktyce.Jakim śubokrętem? Dopisujesz czego nigdy nie powiedziałem dajesz jakieś teorie bez jakiejkolwiek praktyki.Da się wcisnąć dwa i tyle nie cieknie jak nie wierzysz to zapytaj użytkownika Rada S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
    • Przez RafalCharchula
      Pomocy. Potrzebuję dowiedzieć się jak wyjąć linkę obrotomieża w c-328. Ona znajduje się przy kolumnie kierowniczej z prawej strony. Ona jest urwana w skrzyni biegów. 
    • Przez mateuszferguson
      Panowie ! jest taka dziwna sytuacja otóż założyłem nową instalację oryginalną URSUS bo ze starej to była totalna sieczka w ciągniku. Ale do rzeczy
      Mam problem z ładowaniem, szukałem na innych forach jak elektroda no i jeden błąd zniwelowałem, ale z tym co teraz jest nie mogę sobie jakoś poradzic
      Gdy wciskam kluczyk zapala się kontrolka ładowania ,przekręcam kluczyk swiatła są pozycja mijania drogowe...
      ciągnik odpala na start normalnie bez problemu akumulatory nowe
      lecz gdy 80 jest odpalona i puszczę ją na wysokie obroty kontrolka ładowania dziadówa nie chce zgasnąć
      w czym tu jest problem?
      zaznaczam ze kupiłem nowa stacyjkę,
      mam zamontowany regulator napięcia RNA-2 JEZPOl o oznaczeniach 15 i 57
      I jeszcze jedna sprawa alternator chyba jest czeski ale nie jestem pewien oznaczen na stykach pinowych nie ma .
      Dodam schemat jak ja to podłączyłem w celu co trzeba zmienić aby to jakoś chodziło.
       

    • Przez TomaszStach
      Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy. Przymierzam się do wymiany tarczy WOM w Ursusie c 360. Będę to robił pierwszy raz i dlatego zawczasu chcę się przygotować. W instrukcji napraw jest rysunek przyrządu do ustawiania tarcz. Tyle, że podane są tylko średnice poszczególnych części, ale nie ma ich długości. Moja prośba jest taka. Może mógłby mi ktoś, kto to ma zwymiarować ten przyrząd? Chcę, żeby naprawa przebiegła sprawie, a nie mam swojej tokarki. To pasowało by ten wałek zrobić dobrze od pierwszego razu. Z góry dziękuję i życzę wesołych świąt. 
    • Przez bravo87
      Witam. 
      Szukam szukam i nie mogę znaleźć więc piszę. 
      Czy ktoś z użytkowników ciężkiej serii ursusa spotkał się z czymś takim jak wysprzęglik sprzęgła ?? link do produktu https://www.farmexpert.pl/pl/p/Wysprzeglik-sprzegla-C-385-ORYGINAL-URSUS/64626 . Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest to montowane jakie ma zadanie i jak jest sterowane? Wydaje mi się że jest to montowane w skrzyni sprzęgła na dole ( wychodzi ze skrzyni biegów taki wodzik, który ma za zadanie rozłączanie wałka skrzyni z wałkiem sprzęgłowym ?) czy ten wysprzęglik jest sterowany tak samo jak hamulce nożne ( zbiorniczek pompka podpięta do pedału sprzęgła). Jakie są zalety a jakie wady?? co to daje przy normalnej skrzyni (wolnej). Prosił bym o pomoc, jeśli ktoś z Was ma to założone to proszę o jakieś foto. 
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.