dzarjan8111

Zetor 7711 export Dania-wyposażenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dzarjan8111    271

Mam pare pytań dotyczących Zetora 7711 eksportowanego z dani ponieważ trafił mi sie w kupnie model taki jak ten http://img20.staticclassifieds.com/images_tablicapl/218380549_1_1000x700_zetor-7711-finn-suwalki.jpg

Jak rozpoznac czy dany egzemplarz ma synchronizowane 4 i 5 bieg? Czy wszyskie 7711 jeśli nie miały wzmacniacza albo rewersu miały wałek 540 i 1000(ponieważ ten który ogladałem miał dziure w tym miejscu gdzie powinna być dzwignia)?? Egzemplarz nad którym sie zastanawiam miał sprężarke ale instalacja pneumatyczna kończyła się za odolejaczem powietrza a sprzedajacy mówił ze na export nie miały pneumatyki na przyczepy ale zastanawia mnie jak w takim razie sterowane jest pneumatyczne sprzęgło wom skoro nie ma butli a na kokpicie jest kontrolka i włącznik sprzegła wom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Sprzegło Wom jest sterowane raczej mechanicznie na linkę tak jak hamulec reczny ja mam zetora 6211 z importu i też pneumatyka kończy sie na odolejaczu z zaworem do pompowania kół ta dziura w podłodzę jest do załaczania przedniego napedu 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Sprzęgło wom jest sterowane dzwignia jak ręczny ale w niektórych modelach też elektropneumatycznie przez włacznik z prawej strony kierownicy przy którym jest napis max 5min http://zapodaj.net/a20b222711e97.gif.html i tak własnie jest w tym egzemplarzu dlatego zastanawia mnie jak to możliwe bez zbiornika. A o dziure ze zmiana obr. chodzi mi o tą która jest miedzy dzwigniami od szosowych/polowych  a właczniem womu lub pompy w tej pionowej ścianie pod siedzeniem. http://zapodaj.net/3b6aa1c6ca990.jpg.html

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Co do dzwigni pod siedzeniem miedzy dzwignia od polowe/szosowe a dzwignia właczania WOM jest u mnie przełaczanie obrótów wałka z 540/1000 ta kontrola która pokazałes na zdjeciu działa jak kontrolka od hamulca recznego pod ta dzwignia jest taki czujnik-włacznik tylko on nie zawsze działa  


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Albo jest dziura, która powinna być zaślepiona gumą i nic nie, ma tak jak u mnie. Te 5 min odnosi się do tego, że możesz tyle max jechać na zaciągniętym sprzęgle wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Mam wrażenie że pytający wie więcej niż podpowiadający B) . Pneumatyczne sprzęgło nie musi być .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Ok dzięki za odp ;) troche postudiowałem instrukcje i juz wiem o co chodzi. Myślałem ze kontrolka działa wtedy kiedy pneumatycznie wyłączamy wom ale teraz wiem ze w obu opcjach. Tak z ciekawości, czym rózni się pneumatyczne załączanie sprzęgła wom jesli i tak trzeba zaciągać wajche i tak ? Mam jeszcze pytanie na wypadek gdybym się na niego zdecydował, gdzie są dokładnie numery ciągnika? Na tabliczce znamionowej nie ma nabitego roku, sprzedajacy mówił że eksporty na danie nie mialy nabijanych, czy to prawda? Czy sprzęgła ogólnie wytrzymują w zetorach 77XX ? bo są takie jak w 7211

Edytowano przez dzarjan8111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kontrolka działa także kiedy włączy się "nożne " sprzęgło do końca , wtedy 2 stopień będzie pod nogą ,- o ile wszystko działa , a sprężarka jest włączona . Pneumatycznie wystarczy tylko trochę ruszyć wajchą i 2 stopień się załączy . Właściwie można zrobić to na przycisk , ale trzeba jeździć na włączonej sprężarce .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

u mnie właśnie w 7211 ojciec zrobił załączanie womu na przycisk. Tak jak piszesz trzeba było ze sprężarką jeździć ale bajer był fajny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Tak też myślałem. Wie ktoś coś na temat nabijania tych roczników na tabliczki na export? albo nr seryjne gdzie sie znajdują?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    104

U mnie w zetorze z Norwegii jest jedna tabliczka tylko koło wajchy ręcznego gazu na której są wszystkie numery w tym rocznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

No tak o tą tabliczke mi własnie chodzi, więc jednak rok byc powinien. A o numery nabite na skrzyni mi chodziło czy zgodne z papierami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na niektórych nie ma na tabliczce roku . Nr bloku powinny być tak bardziej z przodu silnika , gdzieś tak w okolicy przedniego błotnika .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zdaje się że źle napisałem - ten numer nie jest na bloku ,ale właśnie tam z przodu .(Z tym że Mój to 5211) Ta część z numerem to zdaje się wspornik przedni .

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

skrzynie tez mozna wymieniac chodzi o nr vin jest nabity na wsporniku przedniego zawieszenia z prawej strony a tabliczka powinna bys w srodku nad pedalami od hamulcow pozd

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Pytanie troche bardziej ogólne. Czy sprawdzacie przy kupnie ciągnika czy nie jest obciążony jakim bankowym zastawem? Bo teraz nie jest niestety takie coś wbijane do dowodu rejestracyjnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

gdzieś ,nie tak dawno, czytałem ,że facet kupił ciągnik obciążony takim tytułem i w dodatku bank przejął ciągnik z racji zaległości w spłacie kredytu .

Obowiązek sprawdzenia leżał po stronie nabywcy pojazdu a sumy ,którą zapłacił pierwotnemu właścicielowi,  może dochodzić na postępowaniu cywilnym przed sądem.

Jak rozpoznać czy ma synchronizację ?  Szybko wbij bieg zaraz po wciśnięciu sprzęgła i jak pójdzie ze zgrzytem to na 99 % jej nie ma ,chyba ,że już synchronizatory zajechane

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Przecież w tym modelu tylko czwarty bieg jest synchronizowany. Jeżeli synchronizator jest sprawny to redukcja z 5 na 4 ma być bez żadnego zgrzytu.

Edytowano przez Dewro

Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj