Polecane posty

Witam wszystkich posiadam NH T6050 Plus 126 km i chciałbym doładować mu mocy do okoły 150 km.  Chciałbym się dowiedzieć czy zacznie dużo więcej palić niż do teraz ? Czy to nie bendzie awarii z tego powodu ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

Wiadome że będzie więcej palił


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

na godzinę pewnie ponad 20 grubo spali ale w przeliczeniu na hektar mniej wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141

Przy takim samym traktowaniu spali trochę mniej. Na wiosnę po ukończeniu gwarancji będę chipował już trzeci ciągnik także wiem co piszę. Albo wykonujesz daną pracę sprawniej i pali trochę więcej albo traktujesz go tak samo jak przed chipem i będzie jak wyżej napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miastek    34

Mój znajomy ma takiego samego NH i zwiększył moc na 190 km ma moc pali mniej tylko że to dużo skraca żywotność silnika ale możesz zrobić nawet tak ze 175 km. Jego przed zwiększeniem miał 144km sprawdzany na hamowni w Contractusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miastek    34

jak narazie jeszcze chodzi zrobił 840 mth
alvaro ale boosta działa nawet po daladowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miastek    34

Jest to sprzęt mojego kolegi a moc została zwiększona bo sobie nie dawał rady z rozrzutnikiem ciągnik pracuje bez zarzutów tylko silnik został skrócony o 2000 mtg NH jest z 2010 roku i ma około 5000mtg ma teraz bez boosta 165 km znamionowej więc wcale tak dużo jego niewzmacniali pali 1,5 litra mniej prawie w każdej robocie i jedzie 46 km/h.
przepraszam za błędy ale tak wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robek1990    1

Witam, posiadam NH T6020 Plus.Czy ktoś zwiększał w tym modelu moc i jaki jest koszt zwiększenia mocy w tym ciągniku.

Edytowano przez Robek1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    1215

To dobrze przemyśleliście kupno ciągnika skora musieliście dodać 46 km bardzo inteligentnie nie powiem

Dobrze mówisz kolego, lepiej zapłacić 40 czy 60tyś więcej za mocniejszy traktor i szpanować numerkiem na masce przed sąsiadami niż kupić mniejszy i chipować go za 3-4 tyś i mieć taki sam ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj