derdi

pytanie hydraulika

Polecane posty

derdi    0

Witam, czy istniałaby możliwość korzystania z siłownika, przerobić go,tak żeby działał jak w Ursusie, mowa oczywiście o t 25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

chodzi Ci o zrobienie z niego siłownika jednostronnego? Trzeba by odpiąć jeden przewód odpowiedzialny za dociążanie. Przewód dać do zbiornika jako wolny spływ a w króciec od siłownika wkręcić jakiś odpowietrznik żeby się tam kurz nie dostawał. 

A najprościej to będzie jak odkręcisz nakrętki na wieszakach przy górnych przegubach tak żeby mogły się swobodnie przesuwać do góry i już nie będziesz miał dociążania. 

Nadal walczysz z tym dziwnym zachowaniem podnośnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

chodzi Ci o zrobienie z niego siłownika jednostronnego?

 

 

Nadal walczysz z tym dziwnym zachowaniem podnośnika?

Dokładnie, nie mogę dojść ładu z zachowaniem, więc raczej się pozbędę dociążenia, w sumie i tak go nie używam

W jakim Ursusie?

C-360?

Dokładnie lub c 330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Normalnie czarna magia z tym Twoim Iwanem. Nie ma tam jakiego mechanika u Ciebie w okolicy co by się na tym znał? 

A przypadkiem nie wciska Ci tego zaworka na siłowniku przy opuszczaniu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Przypuszczalnie jest jakiś brud w siłowniku czyli jakiś kawałek gumy  oringa który blokuje dławik w króćcu od podnoszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Mówisz żeby rozebrać siłownik?? regenerowałem go w tym roku,oringi tłoczysko, nie widziałem tam nic kurde,już mam pomału dosyć,nawet w podorywce potrafi coś zablokować tak że traktor potrafi stanąć w miejscu podparty na kole od pługa a dźwignia jest na pływającej pozycji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

A węże sprawdzałeś? U znajomych w Belarusie wąż od podnośnika się rozwarstwił i też im nieźle namieszał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Nawet nie wiem w jaki sposób, jest ich w sumie może z metr bo reszta to rurki, podejrzewam że problem jest w samym siłowniku mimo tego że był regenerowany bo jak ręcznie za cięgna ciągnę to mniej więcej po środku jest opór straszny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Odkręć prawy przewód od siłownika, a następnie króciec z siłownika. W nim jest dławik, który zapewne jest zatkany.

Zmiana siłownika na jednostronnego działania lub jego przerobienie nic nie zmieni. Pogorszysz sobie tylko funkcjonalność podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

To może coś jest w śrubie którą przykręcona jest rurka do rozdzielacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Brakło nerw,kupiłem nowy siłownik, nowe oryginalne lagi, były chyba od c330, siłownik kupiłem nowy bo w tamtym na odpietych przewodach mniej więcej po środku był straszny opór, niedługo próba bo jeszcze jedno pole do orki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

No i była orka wczoraj,ora się wspaniale na nowym siłowniku, wina tkwiła w nim, wszystko działa płynnie na każdej wysokości, aż miło się pracuje, w pewnym momencie przestał działać ale zawiesił się zawór w rozdzilaczu ale to była bździna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szwiesiek    0

Witam szanownych kolegów, zmagających się z hydrauliką  we władku. Prosze o pomoc, bo nie wiem od czego zacząć w moim problemie. Podczas tegorocznej orki wystąpił problem w pracy rozdzielacza. Podczas podnoszenie pługa wyrzyuca dzwigni roazdzielacza w połóżenie neutralne.Musze trzymac ,,wajchę"  ręką. Co to może być? Czy jakaś regulacja pomożę, wymiana jakiegoś detalu?mam nadzieję, że nie całego rozdzielacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BusteR    16

Jak wyrzuca, to spróbuj lekko opuścić na dół i ponownie do góry.


Uczmy się na błędach i ich nie powtarzajmy. Sprzedam Simsona S51 stan dobry brak dokumentów kontakt na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj