rolkam72

Wyciek oleju ze zwolnic C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rolkam72    4

Witam.Po ostatnich pracach polowych zauważyłem ze w moim ursusie c 360 pojawił się wyciek przy kole . Co to mogło się popsuć ? Czy to tylko ten zimering czy może być coś poważniejszego.Proszę o szybkie rady bo prac polowych jeszcze trochę jest.Poniższe zdjęcia przedstawiają ten o to wyciek.Z góry dziękuje i czekam na odpowiedź :) 

post-156958-0-59397700-1446818675_thumb.jpg

post-156958-0-55784800-1446818693_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    41

U mnie cieknie od paru lat i jak swoje ucieknie to potem już nie leci chyba że jeździ się dużo i szybko;d dolewka raz do roku i styknie przy przebiegu 400Mth rok
Rozbierać nie ma co bo można sobie tylko kosztów narobić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mko09ijn    0

Jezeli tylko wyciek o takim nasileniu jak widac to mozna dojezdzic do konca sezonu i zrobic na spokojnie w zimie. Sprawdz jednak czy jest luz na łozyskach koła, bo wyciek moze byc skutkiem takiego luzu. Jak luz jest ja robilbym od razu. Jak luzu nie ma tylko sam wyciek dojezdzilbym do zimy i robil na spokojnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adi96    1229

Odkręć i dokręć  korek wlewu oleju zwolnic może być tam że sie zbiera małe podciśnienie i wypycha olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Jakich kosztów? Uszczelka pod pokrywkę, uszczelniacz który i tak jest do wymiany? To lepiej felgę paskudzić, olej dolewać i oponę niszczyć? Wymień to i tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    4

Adi 96 dzięki za radę jutro to sprawdze :)
Seweryn20 w 100% się z tobą zgadzam. Po robocie w polu wymienię te uszczelkę i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Trzy uszczelki około 8 zeta, olej hipol 1,5 litra około 25 zeta, simering 80x100x13 jakieś 8 zeta. Ceny mniej więcej wzięte z allegro. I po kłopocie na lata.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    141

Jak kolega wcześniej napisał też miałem tak w C-330 że pociekło na felgę z tego uszczelniacza, właśnie zapchany był korek i powietrze się tam zebrało i wypychało olej.

Podczas odkręcania korka słychać było jak powietrze się wydobywało i po odkręceniu przestało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Trochę roboty z wymianą będzie. Trzeba zdjąć wał koła, dekiel od spodu, duże koło zwolnicy.

Seweryn - hipol do zwolnicy? Sąsiedzi, nieloty, wlewają olej silnikowy (ten z wymiany). Olej w skrzyniach biegów jest tylko dolewany, a co zdolniejsi również tylko dolewają olej do silników. :D


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

To jest przekładnia zębata i ma być zalana olejem przekładniowym. Tu za bardzo dyskusji nie  ma.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Ale ja to wiem, a sąsiedzi nie słuchają... :)


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
    • Przez kamilb
      Witam od roku czasu jestem posiadaczem ciągnika Massey 7714 z 2017 roku. Ciągnik zakupiłem u Korbanków jesienią 2017 roku jak wiecie z początkiem 2018 firma Korbanek straciła autoryzowany punkt sprzedaży teraz podlegam pod firmę Gravit. Przy przebiegu 240 mth zauważyłem luz poprzeczny osi przedniej na łączniku poziomym i mam pytanie do wszystkich posiadaczy ciągników z tej serii czy mają podobny problem bo z tego co ja wiem w innych ciagnikach jest tak samo. Niedawno byłem przy 7715 z 2018 taki sam problem stuki na przedniej osi.
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.