Skocz do zawartości
rolkam72

Wyciek oleju ze zwolnic C-360

Polecane posty

rolkam72    4

Witam.Po ostatnich pracach polowych zauważyłem ze w moim ursusie c 360 pojawił się wyciek przy kole . Co to mogło się popsuć ? Czy to tylko ten zimering czy może być coś poważniejszego.Proszę o szybkie rady bo prac polowych jeszcze trochę jest.Poniższe zdjęcia przedstawiają ten o to wyciek.Z góry dziękuje i czekam na odpowiedź :) 

post-156958-0-59397700-1446818675_thumb.jpg

post-156958-0-55784800-1446818693_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    37

U mnie cieknie od paru lat i jak swoje ucieknie to potem już nie leci chyba że jeździ się dużo i szybko;d dolewka raz do roku i styknie przy przebiegu 400Mth rok
Rozbierać nie ma co bo można sobie tylko kosztów narobić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mko09ijn    0

Jezeli tylko wyciek o takim nasileniu jak widac to mozna dojezdzic do konca sezonu i zrobic na spokojnie w zimie. Sprawdz jednak czy jest luz na łozyskach koła, bo wyciek moze byc skutkiem takiego luzu. Jak luz jest ja robilbym od razu. Jak luzu nie ma tylko sam wyciek dojezdzilbym do zimy i robil na spokojnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adi96    1167

Odkręć i dokręć  korek wlewu oleju zwolnic może być tam że sie zbiera małe podciśnienie i wypycha olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Jakich kosztów? Uszczelka pod pokrywkę, uszczelniacz który i tak jest do wymiany? To lepiej felgę paskudzić, olej dolewać i oponę niszczyć? Wymień to i tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    4

Adi 96 dzięki za radę jutro to sprawdze :)
Seweryn20 w 100% się z tobą zgadzam. Po robocie w polu wymienię te uszczelkę i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Trzy uszczelki około 8 zeta, olej hipol 1,5 litra około 25 zeta, simering 80x100x13 jakieś 8 zeta. Ceny mniej więcej wzięte z allegro. I po kłopocie na lata.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    128

Jak kolega wcześniej napisał też miałem tak w C-330 że pociekło na felgę z tego uszczelniacza, właśnie zapchany był korek i powietrze się tam zebrało i wypychało olej.

Podczas odkręcania korka słychać było jak powietrze się wydobywało i po odkręceniu przestało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Trochę roboty z wymianą będzie. Trzeba zdjąć wał koła, dekiel od spodu, duże koło zwolnicy.

Seweryn - hipol do zwolnicy? Sąsiedzi, nieloty, wlewają olej silnikowy (ten z wymiany). Olej w skrzyniach biegów jest tylko dolewany, a co zdolniejsi również tylko dolewają olej do silników. :D


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

To jest przekładnia zębata i ma być zalana olejem przekładniowym. Tu za bardzo dyskusji nie  ma.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a1fe26c2    36

Ale ja to wiem, a sąsiedzi nie słuchają... :)


Mistrzem jesteś w tym, co robisz codziennie! Kiedy wszyscy myślą tak samo, to pierwszy krok do katastrofy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Luk330360
      Witam mam problem z ziemniakami odmiany Denar  Jak widać na zdjęciu kawałek od drogi są ładne a dalej liche  Nie wiem czy to niedobór jakiegoś składnika czy coś innego ?  Korzeń wygląda  na zdrowy  Co o tym  myślicie  ? Dawka  nawozu była dana całkiem konkretna ( Tarnogran 25  i Saletra amonowa )
       


       

    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez Kawasaki
      problem wygląda tak;po dłuzszej pracy po przełaczeniu rewersu do tyłu ciągnik cofa poprawnie ale gdy włacze do przodu nie  jedzie,rusza dopiero gdy zmienię półbieg.Dzieje to się na kazdym półbiegu.Kontrolka z trybikiem mruga 5 razy
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.