Skocz do zawartości
laki911son6

jak wyjąć dolny wałęk podnośnika 103.14 (wymiana tulei i uszczelniaczy) cieknie olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wałek
laki911son6    0

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak wyjąć wałek dolny podnośnika na którym są osadzone czopy do ramion. Strasznie leci tam olej ze skrzyni a wymiana uszczelniaczy nic już nie pomaga bo tuleje są wyrobione. A może nie trzeba wyciągać tego wałka do wymiany tych tulei? proszę o pomoc!

Wklejam kilka zdjęć żeby było wiadomo o co chodzi.

post-29247-0-84023800-1356525276.jpgpost-29247-0-71681200-1356525175.jpg0_0_productGfx_211f3d1f669f862d51bf3dd68300_300_productGfx_eee70657535ebaeeb18a3

Edytowano przez laki911son6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

Wewnatrz tylnego mistu jest on zabezpieczony.
Musisz sciagnac pokrywe podnosnika i z gory powinienes sie distac do niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

laki911son6    0

tylko czy od góry nie trzeba nic rozbierać oprócz ściągania plecaka? nie chce całego mostu rozbierać przy wymowaniu tego wałka

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

Z tego co pamietam to nic w moscie nie musisz rizbierac.
Sciagasz pokrywe podnosnika i tam dostep powinien byc do walka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laki911son6    0

a po co pokrywe podnosnika??? masz schemat i masz odp jak rozebrac

Piotrek79 czyli nie muszę ściągać pokrywy podnosnika zeby wyciągnąć ten wałek? Rozbierałeś to kiedyś? Na schemacie nie ma żadnych zabezpieczeń jest na środku tylko ta dźwignia. Jesli wybije ten wałek w jedna stronę to ona mi gdzies tam nie spadnie? Jak to później złożyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Smiało rozbieraj nic nie spadnie a jesli to na tyle ze mozna sobie poradzic tylko zaznacz jak bedziesz wyciągał na wale i korpusie w którym miejscu wyciągasz wał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Zaznaczyć na wale dolnym punkt i na korpusie mostu . poniewaz nie pamietam czy wał na srodkowym frezie ma tylko jedna pozycje do włożenia czy nie ale moze sprawdzic i odpisze jutro. pozatym czasem uszczelniacz słabo sie wcisnie czy tez uszkodzi przy wkładaniu i bedzie sie olej sączył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siema nie chce zakładac nowego tematu, chce załozyc przedni tuz do swojej renówki 103.54 ona ma rame przez cały ciagnik do turai do niej by była przykecona ta rama od tuza, chce miec 700 kilo z przodu obciazenia czy nie bedzie za duzo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Ta dzwignia i wał mają jednakowy frez nie ma jednego miejsca ze tylko tam pasuje. Więc można zaznaczyć na obudowie tylnego mostu i na wale dwa punkty naprzeciwko siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

To jeśli kolega (autoostrowski) ma pomysły co i jak to prosze podzielic sie na forum. Chetnie sie dowiem coś nowego może.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba ściągać dekiel hydrauliki i tam koniecznie zaznaczyć w innym przypadku nie znajdziesz miejsca gdzie to było i co wtedy zostaje metoda prób i błędów i 3 a może 5 razy rozbieranie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laki911son6    0

Dzięki koledzy. Zabiore się za to w najbliższym czasie. Z ciekawości rozbieraliscie to już? Dwa dni temu zrobiłem rewers dzięki kolegom z forum. Zostało mi ustawić zawory, zrobić ten wałek i tuleje przedniej osi razem z uszczelnieniem bocznych osiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×