wilczur

Instalacja władimirec

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wilczur    2

Witam, zakupiłem nową instalację do ciągniczka, wyprułem wszystkie stare kable i na ich miejsce pozakładałem nowe wiązki.

 

Pozostało mi tylko wszystko podłączyć pod maską i na końcówkach wiązek ale zatrzymałem się na 2 elementach i chciałbym się upewnić czy dobrze chcę to podłączyć.

 

Kabelki oznaczone literkami ABCD i czerwone cyferki 1234 powinny być połączone tak:

 

1-A

2-B

3-C

4-D

 

imag0510p.jpg

 

startiaku.jpg

 

 

Oraz co to jest za element, gdzie go podłączyć i do czego służy?

imag0511l.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Co do pierwszego elementu to nie jest on aż tak potrzebny,zabezpiecza on by nie spalić stacyjki oraz w czasie gdy mamy odpalony silnik nie włączyć rozrusznika,

drugi element jest od grzania świec żarowych, jeśli nie korzystasz z grzania to nie musisz tego podłączać,

 

Na twoim miejscu zakupił bym wiązke od c360 albo samemu zrobił na jej wzór,o wiele prosciejsza i mniej kabli,

Edytowano przez Potajtany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilczur    2

Kupiłem już ruską instalację więc zostanie ruska, nie będę tego zmieniał.

 

Nie mam stacyjki tylko będzie podłączony zwykły starter, a że zdarza mi się czasem zawadzić o niego nogą to by sie przydało takie zabezpieczenie tak więc podłączę, tylko pytanie czy dobrze zamierzam to zrobić.

 

Co do świecy żarowej to faktycznie nie używam ale skoro już robię instalację to będę chciał ją z czasem uruchomić. Jakie zadanie ma ten element i jakim numerem jest oznaczony w tym schemacie, dobrze myślę że 45?

f1badv.jpg

Edytowano przez wilczur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Potajtany    0

Przekaźnik rozrusznika dobrze podłączyłeś.

 

Ten rezystor to nr 45,

Jak masz schemat to raczej podłączenie juz jest proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilczur    2

Jakiej grubości powinny być te grubsze kable na schemacie? Ten który idzie od alternatora do amperomierza, potem do akumulatora i bezpieczników, oraz ten od amperomierza do stacyjki i potem do świecy żarowej? Jakiej wielkości idą tam prądy?

Bo mam obawy że w tej instalacji co ją kupiłem to są trochę zbyt cienkie...

Edytowano przez wilczur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    240

ładowanie około 30A tyle, ile na zegarze pokazuje. Świeca, to około 50A

To Twoja elektryka, więc jeśli uważasz, że przewody są za cienkie, to daj grubsze


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilczur    2

mtracz- czyli to oznaczenie w niektórych miejscach na schemacie np K-4 to grubość przewodu

 

Nie miałem pojęcia co to oznacza.. dzięki za podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam :)

Mam pytanie dotyczace podkrecenia ładowania alternatora :) w ktorą stronę mam krecic tą sróbką zeby zwiekszyć ładowanie ?? bo mam teraz 13.3- 13.5 V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

W stronę znaku Z zima.

Po prostu zaczynasz kręcić i obserwujesz jak zmienia się napięcie i korygujesz w prawo-lewo, aby uzyskać właściwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    240

Nie. To działa jak włącznik. albo wkręcamy do oporu, albo wykręcamy.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Mam pytanie ile kosztuje cała instalacja elektryczna do władymirca T25A2 bo mi się 2 miesiące po remoncie spaliło wszystkie kable.

Chodzi mi o cenę tych wszystkich kabli(bez robocizny)

Proszę o szybką odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Niby instalacja niskonapięciowa i ryzyka porażenia nie ma, ale skutki niedokładności spowodowane % mogą być tragiczne jak i problemy z prawidłowym działaniem.

Najłatwiej kupić gotowe wiązki, ale przekroje przewodów użyte w niej są mniejsze niż były w oryginale. Nie wróży to dobrze tej instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr697    1

Dzięki :D

 

A robicizna nie wiecie ile kosztuję :D

Bo patrze juz ze 1,5 godziny na necie i znaleść nie umiem...

Może ktoś robił już to i wie ile biorą około za założenie ??!

Troche chęci i nic trudnego jak masz nową instalację, możesz się wzorować na schemacie instalacji od C 330, albo C360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Troche chęci i nic trudnego jak masz nową instalację, możesz się wzorować na schemacie instalacji od C 330, albo C360.

 

Instalacja dedykowana czyli wszystkie przewody cięte i zarabiane są na wymiar to jak ma się wzorować na schemacie Ursusa?

Autor tematu nie bardzo się na tym zna to jeszcze mu utrudnijmy.

Do tej instalacji jak i ciągnika używa się oryginalnego schematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    12

Jeśli czujesz się na siłach to zrób własna instalacje według schematu z ursusa c360. Jest o wiele prostsza i ma mniej kabli,przewody możesz kupić na złomowiskach albo szrotach samochodowych.Nie ma co ukrywać ale te gotowe wiązki sa z jak najcieńszych przewodów, Osobiście szkoda mi by było wydawać ok 100 zł na taką niskiej jakości wiązkę.

Pozdrawiam Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    232

To żeś mu doradził z tymi przewodami ze złomowiska.

Gotowe wiązki nie są najgorsze,podstawa trwałości to porządne przymocowanie a nie wiszące i ocierające się o nadwozie kable.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    12

To żeś mu doradził z tymi przewodami ze złomowiska.

 

Możesz uzasadnić swoja wypowiedz? bo takie bezsensowe odpowiedzi niż nie znaczą.

 

I sadze ze raczej nie miałeś styczności z gotowymi instalacjami,w których urywają się konektory albo przewody przy nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Jeśli czujesz się na siłach to zrób własna instalacje według schematu z ursusa c360. Jest o wiele prostsza i ma mniej kabli,przewody możesz kupić na złomowiskach albo szrotach samochodowych.Nie ma co ukrywać ale te gotowe wiązki sa z jak najcieńszych przewodów, Osobiście szkoda mi by było wydawać ok 100 zł na taką niskiej jakości wiązkę.

Pozdrawiam Mikua

Bardzo fajnie się lutuje lub pobiela stare kable które są przeważnie zaśniedziałe :lol:


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po ciągniku rozfrowadzić wiązki to banalne (znajdź sobie schemat) a najgorzej będziesz miał pod tym panelem pod szybą bo tam jest w h.. kabli:D

ps.co myslicie o kogucie we władku?;)

 

I skompinuj sobie próbówkę bo będzie niezbędna przy podłączeniu;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    376

Kogut we Władku jak i w każdym ciągniku jest potrzebny. Sam myślę o kupnie jednego do dwóch ciągników, co prawda trzeba będzie przekładać ale to zawsze 120zł w kieszeni.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Davidmix
      Witam
      Czy jest możliwość zwiększenia prędkości jazdy T 25? Nie zależy mi na mocy.
       
       
    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez tadzik332
      witam mam taki problem w władimircu że podczas pracy jade i nagle schodzi z obrotów i nie reaguje na gaz i muszę go zgasic, jak zgasze to odpala od strzała i znowu po chwili ten sam problem
    • Przez RotarT25A
      Witam użytkowników AF  
      Nie znalazłem podobnego problemu na tym forum , czy innym.
      Zaczynając od początku  ,robiony był remont rozdzielacza (brak jednego wyjścia na dzwignie , została urwana 20 lat temu i wymiana uszczelniaczy) po złozeniu (nie przeze mnie , został oddany do znajomego , który zna się na tym fachu . Powiedział że był wyszczypany tłoczek na sprężynie(załączone zdjęcie podkreślone zielonym kolorem) został zmieniony cały ten element na kiper , a z kipra przełożony na podnośnik.
      Po skręceniu go i założeniu  , zalaniu olejem zaczął podnosić bardzo powoli , więc kolega ustawił lekko ciśnienie  , i po podczepieniu maszyny  i uniesieniu , i sprawdzeniu działania góra dół , zaczął się zacinać ( otóż pozycja dociążenia została  włączona , i zatrzymywał się w 3 miejcach dopiero trzeba było podnieść do góry i  ,szarpnąć lekko  dzwignią i opadał jakoś .
      Ale jak ostatni raz podniósł tak pozycja neutralna , i dociążenie nic nie dało , był cały czas w górze  tak jakby coś blokowało , okazało się że tak jakby siłownik się klinował , i po wykręceniu i lekko puknięciu młotkiem schodził na dół i ładnie pracował . Po ponownym założeniu i podniesieniu , za nic nie chciał opuścić , tak jakby ciśnienie nie pozwalało na  opuszczenie .Gdy stanąłem na siłownik i  przychyliłem dzwignie na dociążenie , to tak jakby pracowało wszystko ale no  , gdy zaparłem się mocniej to opuściło może 1cm i nic więcej , można było skakać po  ramionach . a gdy została przesunięta dzwignia na opuszczanie , tak jakby coś tak drgnęło , blokowało coś .
      Panowie doradzicie ? 
      Z góry dzięki .
      Nie wiem czy brać się za rozdzielacz czy za siłownik (chociaż pół roku działał bez zarzutu.
       
       
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.