bartek392

Deutz-Fahr 5105.4G brak mocy?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz-Fahr
bartek392    0

Witam,

od kwietnia jestem posiadaczem Deutz-fahra i do dzisiaj nie było żadnych problemów, dziś natomiast podpiąłem mój 4 skibowy zagonowy pług staltech i ciągnik jakby nie miał mocy... ogólnie nawet jak na pusto ruszam to potrafi mi zgasnąć przy ruszaniu np. dwójką szosową.

Natomiast wracając do orki to próbowałem na 1 szosowej ok. 8km/h i ciągnik się naprawdę męczył, pod górkę musiałem jechać 4 a nawet 3 terenową, ok 5,6 km/h, zaznaczam że mam JD (85 KM) i radzi sobie z pługami bez problemów, czy zgłaszać to do serwisu czy te typy już tak mają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

A orałeś już tym ciągnikiem czy to pierwszy raz ? Jak masz system wtrysku Common Rail? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    230

sprawdź gumę od turbiny. dużo się słyszało, że pęknieta guma powoduje brak mocy i może to akurat ta usterka


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartek392    0

no właśnie ciągnik 100 KM a pług stawia opór że hej, z tego co wiem to jest Common Rail ale dziwne że pług 5 km/h przy ziemiach 3 i 4 klasy, orkę robię pierwszy raz nim. Będę dzwonił do serwisu,

Edytowano przez bartek392

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cehes    626

Jak kolega wyżej napisał, sprawdź gumę od turbiny, a najlepiej jakbyś to zgłosił do serwisu, bo normalne to nie jest, jeździłem trochę tym modelem DFa i z agregatem Agro-Masz talerzowym 3m radził sobie spokojnie  ;) W Crystalu też była taka sytuacja, okazało się, że coś z przewodem od turbiny ;)

Edytowano przez Cehes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    278

jak na gwarancji to od razu zgłaszać do serwisu i tyle. jak mu tak ewidentnie brakuje mocy to powinien wyświetlać jakieś błędy. toż to silnik którym steruje komp.


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek392    0

zadnych błędów nie ma właśnie, z agregatem talerzowym z packerem 2,5 metra nawet sobie radził, bez szału ale te 10-12 km/h osiągał, natomiast przy pługu jest już padaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek392    0

był serwis, usterki nie stwierdził(niestety nie było mnie przy podłączeniu komputera) i również nie szła im orka, stwierdzili że ma za lekki tył i się grzebie(więc może zaleję opony płynem?) w tej chwili robię orkę na głębokość 25 cm około 7-9 km/h, uprzednio wyszlifowałem i naoliwiłem pług(po części to może było przyczyną) i jakość to idzie, trochę to dziwne bo jak podpinałem do JD to wtedy pług sam się szlifował bez oporów, w każdym razie orkę robię ale szału to nie ma(myślałem że on będzie latał z  tym pługiem). Słyszałem też opinie że może być jeszcze ciągnik nie dotarty, w tej chwili ma 150 motogodzin. Na ten moment nie mam pojęcia co robić, gwarancja jest do kwietnia, ale serwis ma jeszcze na dniach przyjechać usunąć mała usterkę więc może wtedy poproszę o podłączenie kompa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cehes    626

Robiłem tym ciągnikiem jak nie miał jeszcze 100 godzin i radził sobie spokojnie w agregacie, teraz może mieć już ze 100-150 (tak mi się wydaje), czasami zaczepiają go do 4-o skibowego, obrotowego Kvernelanda i z tego co widzę też sobie daje radę, więc nie sądzę żeby to było przez niedotarcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek392    0

Powiem tak, serwisu na razie nie wzywałem, ale póki co orkę zrobiłem i powiem że w miarę pracy ciągnik jakby zyskiwał na mocy:)
Tydzień temu na podmarzniętej ziemi bez problemu spokojnie osiągał 9 km/h(ogólnie robię ok7 km/h żebu zniwelować spalanie) także może po prostu nie jest był jeszcze odpowiednio dotarty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Xeon
      Witam,
      Wymieniałem w DX6.30 łożyska oporowe oraz łożysko na wałku sprzęgłowym. Miałem tak genialnego mechanika, że rozebrał sprzęgło niepotrzebnie (najlepsze jest to, że już składałem wszystko sam, bo się więcej nie pojawił) - wcześniej działało prawidłowo.
      Wydaje mi się, że sprzęgło złożyłem dobrze - tarcze odwracałem tak, żeby pasowały do powierzchni ciernej (widać takie rowki od zużycia). 3 śruby regulacyjne od łapek jazdy nie były ruszane. Natomiast 3 nakrętki od łapek wom były odkręcone (nie wiem ile były wcześniej wkręcone). Obecnie wkręciłem je tak, aby całe wraz z kołnierzem wchodziły na szpilki.
      Efekt był taki, że sprzęgło pracowało bardzo ciężko (zwłaszcza przy wyłączonym wom). Poza ty, po naciśnięciu sprzęgła przy próbie włączenia biegu czuć, że sprzęgło nadal trochę ciągnie. 
      Wiedząc, że jedyne co zmieniło się w regulacji sprzęgła, to łapki od wom. Wykręciłem więc 3 nakrętki regulacyjne tak że ich kołnierz przestaje za śruby. Zmieniło się tyle, że sprzęgło pracuje już lżej, ale nadal (co prawda trochę mniej) po wysprzęgleniu skrzynia ciągnie. Poza tym nie mogę wyłączyć wom - nie da się już skrócić cięgna od regulacji wom.
      Przed remontem nakrętka regulacyjna na cięgnie od womu była mniej-więcej w połowie.
       
      Pomóżcie proszę jak się z tym uporać. Czy coś nie tak z regulacją, a może coś w sprzęgle jest do wymiany?
    • Przez Matix_96
      Dziś kupiłem same laser 90 z 1991roku i chciałbym prosić o jakiś opis kontrolek i o opis układ biegów oraz dźwigni zmiany biegow.
      Gdzie sprawdza się poziom oleju w tylnym moscie? 
       
    • Przez Givera
      Witam
       
      Ostatnio czyściłem upierdliwie umieszczoną chłodnicę od nawiewów
      Jeden problem że wyleciał freon a później ni z tego ni z owego przestały działać 3 biegi nawiewu 1,2,3.
       
      szukałem w instrukcji ale nie mogłem znaleźć żadnego bezpiecznika odpowiedzialnego za te biegi od 4 jest oddzielny.
      Rozebrałem całe pokrętło od zmiany biegów i w planie miałem przeczyścić potencjometr, niestety jest zalany i nie ma dostępu.
       
      Jeżeli jest ktoś w stanie mi w tym pomóc byłbym wdzięczny. W razie pytań chętnie pomogę w miarę możliwości.
       
      Pozdrawiam
    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.