toobek

Zetor 5211 45 KM i 51 Km

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
toobek    46

Witam
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak rozróżnić w Zetorze 5211 ten słabszy silnik od tego mocniejszego. Wiem że te mocniejsze były od 1987r. Ale czy da się je rozróżnić po czymś konkretnym?
Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo1150    8

te konie to nie są zauważalne no chyba że w prasie bo na wom chodzi  to głównie chodzi o masę ciągnika daj my na to robiłem c 330 i t 25 i oba mają po 30 km i co z tego jak c 330 lepiej sobie z pługiem radzi bo ma obciążniki  na tylnych kołach i nie ma poślizgu i każdy powie że ma więcej siły a to nie prawda tak samo jest z zetorem czy ursusem ursus 4512 ma 60km a od 98r 69 km po prostu myk zrobili taki że te starsze mają podaną moc wedle książki 60 km przy obrotach 2tys a 69 km przy 2200 i każdy opowiada że inny silnik a to jest tak pompa ustawiona bo woziłem pompę i pytał jak ma ustawiać a z tego silnika Anglicy 75 km w MF 590 wyciągneli tak samo porównaj sobie c 355  c 360 i 4011 i popatrz na obroty silnika ile ma każdy z nich a  i powiedź mi czy czujesz różnicę między tymi ciągnikami jeździłem wszystkimi dla mnie wszystkie mają taką samą moc a co najlepsze 4011 ma tylko 43 km jak dobrze pamiętam powinna być duża różnica mocy bo 9 km a dla mnie nie ma popytaj sąsiadów to ci porównają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    46

Ale chodzi mi o to czy da się te dwa silniki odróżnić wzrokowo. Wychodzi na to że wizualnie nie da się ich odróżnić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te przed 87 miały 3 pierścienie na tłok i większą komorę spalania a te po 87 4 pierścienie i mniejsza komorę spalania . A można zastosować do tego co miał tłoki z 3 pierścieniami takie tłoki co mają 4 pierścienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    9966

Same silniki na oko to chyba zewnętrznie się nie da , natomiast trochę się różnią blacharką .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    66

Te przed 87 miały 3 pierścienie na tłok i większą komorę spalania a te po 87 4 pierścienie i mniejsza komorę spalania . A można zastosować do tego co miał tłoki z 3 pierścieniami takie tłoki co mają 4 pierścienie?

 

 wszystko na odwrót -starsze miały 4 pierścienie , później montowano tylko 3 pierścieniowe z większą komorą . Można zamiennie stosować te tłoki nizależnie od tego co było wcześniej wstawiane.

Koledzy ,nie wiem skąd bierzecie dane o róznicy w mocy silników bo instrukcje obsługi podają tylko 45KM


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    66

mam od 5011 z 1983r. , od 5211 z lat1988 -89 i od 3320 z 1996 r we wszystkich moc jednakowa choć montowano tłoki z różnymi komorami spalania i 3 różne pompy wtryskowe .

Myślę ,że dane producenta są najbardziej wiarygodne tym bardziej ,że  nie zawyża

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    36

Ja mam wydanie II z 1988r i nie ma tam podanych żadnych danych silnikowych typu pojemność, średnica cylindra,skok tłoka, nie ma również parametrów takich jak moc i moment obrotowy. Jedyną mocą która jest podana to jest moc na WOM-ie i wynosi 31 kW dla 52xx. Jest to oryginalna instrukcja obsługi otrzymana razem z ciągnikiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

mam taki pytanko jak wyjmuje pompe wtryskową z 5211 to na co mósze zwrócić uwage by przy zakładaniu niemiał problemów z odpaleniem jeszcze nigdy nie wycągałem pampy wtryskowej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    66

mocowana jest do bloku na trzech szpilkach . Odkręcasz nakrętki i wyjdzie do tyłu . Nic nie pomylisz bo jest tulejka z podwójnym zębem ,więc nie da się inaczej złożyć !!!

Przed odkręceniem zrób rysę (jak nie ma ) na korpusie pompy i bloku  ,żeby zachować ten sam kąt wtrysku


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik87    14

Koledzy jak jest w Waszych zetorkach 5211, czy jak włączanie WOM to tylko idzie go załączyć sprzegłem ręcznym czy nożnym też idzie bo  w moim przypadku tylko idzie ręcznym a znajomy mówił ze jak mial zetora 7211 to nożnym też załączał walek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    9966

W niektórych występuje tzw. sprzęgło pneumatyczne i wtedy przy włączonej sprężarce się da .(w innych niż 72xx też było) .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisiogon    12
Napisano (edytowany)

Na czym polegały różnice odnośnie modeli średniej serii zetora z tamtych lat możesz sprawdzić na stronie ; zetor 7245 dane techniczne

Edytowano przez lisiogon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Gość
      Przez Gość
      Zetor 5211 brak mocy z pługiem 2 skibowym ,słabszy od ursusa c 330 ,pompa i wtryski po regeneracji co może być.
       
    • Przez KlimekPL
      Witam, 
      Założyłem temat gdyż wzialem się za większy remont poczciwego zetorka 5211 a jego głównym mankamentem jest częste przegrzewanie się. Przegrzewa się mimo braku termostatu co dla mnie jest juz bardzo niepokojące. Pomagało dopiero uchylenie maski oraz włączenie gorącego nawiewu w traktorze, wtedy się nie przegrzewał (z operatorem było już gorzej)
      Powiedzcie, gdzie Można szukać przyczyny? Dodam, że jezdzilem na płynie K2 Kuler
    • Przez lexiflexi
      Witam mam problem z silnikiem w zetorze. Wyrzuca mi olej odma tzn kapie z odmy... Kapanie wzrasta wraz z obciążeniem silnika... w chłodnicy jest trochę piany, jeżdżę bez termostatu... dziś mierzyłem kompresję i jest po 30 bar na każdym garze... po wlaniu 50 ml ropy na każdy gar na garach 1 2 3 jest po 45 Bar A na 4 garze jest 41 barow... czy może być to uszczelka pod głowicą??? Dodam że ciągnik stał się słaby... stało się to w sianokosy i do tej pory nie mogę rozwiklac zagadki... na 3 biegu ciężko ma z kultywatorem 2.1m dymi z wydechu aż się nie mieści dym... Jak wiecie o co chodzi to podpowiedzcie
    • Przez piotrjako
      witam, posiadam zetora 6245 i mam z nim mały problem, brakuje mu mocy (wymieniłem tuleje, tłoki 4 pierścieniowe, wtryski posprawdzane) ciągnik pod obciążeniem od razu schodzi z obrotów puszczając bardzo delikatnego dymka, wyrywając karpiny potrafię go zadusić na 1 biegu. podejrzewam że ma zmniejszoną dawkę paliwa na pompie i teraz moje pytanie: Jak ustawić prawidłową dawkę paliwa i jaka ona powinna być??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj