andrzejkowalczyk84

zmiana dwóch rozdzielczy na jeden

Polecane posty

wymieniłem oba oryginalne rozdzielcze na jeden taki od tura. wszystko ładnie pięknie podnosi talerzowke na 500obr/min. kipuje przyczepę bez problemu, ale jest jeden problem - przy opuszczaniu podnośnika siada tylko do momentu dotknięta narzędzia z ziemią. jak zrobić aby była pozycja jak w starym do tylu na opuszczanie żeby opadał do końca. najgorzej będzie przy plugu bo nie opuści do końca. jak mi się uda to dodam zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    799

A to skopałeś sprawę. Pływająca jest po to by narzędzie swobodnie opadało i poruszało się w raz z ukształtowaniem terenu. Bez pozycji pływającej podnośnik nie nadaje się do niczego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Mostek mostkiem pływającej jeśli nie ma nie zastąpi. Podnośnik pójdzie wyżej ale niżej już nie bo olej jest zamknięty. 

Jedyne co możesz zrobić to po opuszczeniu zablokować dźwignię w tym położeniu. Przelewem z ciśnieniowego pójdzie olej do skrzyni a sam podnośnik będzie pływał.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

andrzejkowalczyk84@podobnie zrobiłem w swoim ciągniku tylko na orginalnym rozdzielaczu od kiprowania ,tłoki podnośnika mam na zewnątrz a rozdzielacz podnośnika w tylnym moście który uległ awari

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wtedy pompa bedzie cały czas "wyła" 

 

 


niestety nie mogę dodać zdjęć, ale jest tak zrobione jak w linku do ogłoszenia z olx tylko nie ma tego mostka między powrotem głównym a z powrotrm od podnośnika, może się uda zrobić i bedzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

zasilanie orginalnego rozdzielaczapodnośnika ktore idzie od rozdzielacza do kiprowania zastąpiłem wolnym spływem do skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Jeśli dasz w pozycję opuszczanie pompa nie będzie wyła. Bo olej pójdzie tym bajpasem do powrotu. 

Jeśli masz możliwość zamień tą sekcję na pływającą. W przyszłości możesz dołożyć siłownik dodatkowy dwustronnego działania i będziesz miał możliwość ciśnieniowo opuszczać podnośnik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

To zostaw. Ale żeby podnośnik pływał dźwignie musisz blokować w pozycji opuszczanie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    97

Kup suwak - sekcja pływająca i po problemie to prosta robota. Kto Ci sprzedał ten rozdzielacz powinien mieć takie suwaki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

narazie niema problemu poprostu trzeba trzymać dzwignię do momentu opadnięcia narzędzia na odpowiednią wysokość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Na razie to ty zrób blokadę utrzymującą dźwignię w pozycji opuszczanie i będzie działać. A w przyszłości załóż tram sekcję pływającą.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

myślałem o tym ale w ten sposób może być za mały przepływ oleju na powrocie ponieważ pompa ma dużą wydajność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

W 30-ce? Co ty!!!  Pompa w 30+ce ma mniejszą wydajność niż jakikolwiek dostępny rozdzielacz na rynku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dołożyłem zatrzask do rozdzielcza i sworzen został delikatnie sfrezowany w celu zwiększenia przepływu oleju na powrocie, ale w 100% nie pomogło bo bez obciążenia podnosi podnośnik.
wyniosło 50 zł a nie 200 za sekcję pływającą. dołożę jeszcze mostem między powrotami i będzie git.
może ktoś wie czy można kupić taki oryginalny oczkowy 1/2 z 3/8?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ma zatrzask na obydwu pozycjach
nie ma plywajacej
podnosi bez obciazenia również w pozycji na opuszczanie bo podobno ma jeszcze za maly przeplyw oleju na sfezowanym suwaku i do tego potrzebny jest mostek na powrotach.
jakby nie było też jest tam jakieś ciśnienie wytwarzane przez pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Querty
      Witam jestem nowy na forum ostatnio bardzo nurtuje mnie pytanie na które nie mogę uzyskać odpowiedzi być może źle umieściłem ten temat ale szukałem i nic nie znalazłem. Mianowicie chodzi o przeniesienie lewarka biegów R I i II z lewej strony na prawą fabrycznie jest to jakoś obudowane i czy znalazł by sie ktoś kto by mi to łopatologicznie wytłumaczył dodam że Kabina w wersji M97 Kunów ciągnik 1224 /1614 ( dla wszystkich krytykujących: Każdy ma marzenia które chce spełnić moim marzeniem/celem jest właśnie przerobienie normalnego ursusa z tą stara kabiną na nową M97 :D) Wracając jako iż części takiej raczej nie dostane to wymyśliłem żeby zrobić system cięgien myślę że zdało by to egzamin. 
      Pozdrawiam.
    • Przez zabalex
      Chciałbym zamontować a moim siewniku (kontrolkę licznik) pokazujący pracę siewnika.Z darzyło mi się że spad łańcuch napędowy i dopiero po czasie zauważyłem usterkę i trzeba było dosiewać.Wiec taki dodatek sygnalizacyjny by ułatwił pracę czekam na jakieś sugestie pomysły 
    • Przez Mateusz Macura
      W miejscowości Łętownia w woj małopolskim spotkałem Ursusa C-330 4x4.
      Przedni dyfer pochodzi od "Uaza", wał wychodzący ze skrzyni biegów pochodzi od "dużego Fiata". W chwili obecnej cena takiego napędu wynosi ok. 5 tyś. zł.
      Rozmawiałem z właścicielem tej maszyny i mówi, że w górach przedni napęd w "30" jest niezastąpiony.

    • Przez denis914
      ma ktoś założone w c 330 koła przednie 10/80r12
    • Przez Luki1988
      Witajcie,
      Zakupiłem grzałkę bo znudziło mi się noszenie i przelewanie ciepłą wodą układu w większe mrozy, ale żeby nie było za łatwo to...pojechałem do sklepu po nowy wąż wodny na którym chce obsadzić grzałkę a sprzedawca jak usłyszał o grzałce to przyniósł mi trzy plastikowe tulejki i karze mi wyjąc termostat i wsadzić te tulejki ( takie co się wsadza jedną przed termostat) bo inaczej nie będzie grzać bloku. To że termostat trzeba wyjąc bądź rozwiercić to wiem ale z tymi tulejkami to czegoś nie rozumiem...bo jak je założyłem to tym samym zatkałem dwa króćce, od pompy i od górnego krótkiego węża. Więc jak to ma działać? To jest takie rozwiązanie tylko na czas zimy?? 
      PODPOWIEDZCIE..
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.