Skocz do zawartości
tuti2112

Usuwanie błędów Fendt 309, kasowanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
tuti2112    0

Witam i proszę o pomoc, bo sam już się pomału poddaje.

Mój ciągnik to Fendt 309.

Nie działał EHR i wyświetlał się błąd 6.1.10 oraz 6.1.05, więc wymieniłem czujnik obrotu wału i obrotów prędkości silnika. Po jego wymianie zniknął błąd 6.1.05 ale pojawił się 5.1.90 oraz pozostał 6.1.10.

Nie działa, ani nie pokazuje ciśnienia oleju i prędkości obrotów silnika.

Czy niedziałający czujnik ciśnienia oleju w silniku może mieć coś wspólnego z niedziałającą funkcją obrotów silnika?

Wielkie dzięki za pomoc!
Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kolego nczujnik obrotów wału sprawdz omomierzem ten nowy i stary porównaj i sprawdz od obrotu wału wom u mnie są wszystkie takie same i od prędkości można zamienić i sprawdzić będziesz wiedział czy czujnik masz dobry jak nie to okablowanie do sprawdzenia.

a czujnik ciśnienia masz jeden czy dwa deutz ma chyba dwa czujniki jaki masz silnik bo rocznik jest na przełomie mwm a deutz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tuti2112    0

Czujniki pozamieniałem, instalacja od czujnika obrotów silnika została sprawdzona i jest OK. Na wyświetlaczu jest 999,0 - nie odczytuje obrotów. Obroty wałka w obu czujnikach prawidłowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tuti2112    0

Wobec tego czy zna Pan kogoś lub wie w jaki sposób można sprawdzić ten licznik? Czy istnieje możliwośc wysyłki samego licznika do sprawdzenia czy musiałby przyjechać ktoś na miejsce?
Ps. Jestem z małopolski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie powoli powoli... Liczniki obstawiam że są ok skoro działają, informacja o obrotach idzie z sterownika na błotniku. A jeżeli nie ma tylko wskazania i uszkodzony był czujnik to warto zobaczyć czy nie uszkodzony jest bezpiecznik smd od tego czujnika na płytce z żółtą wtyczką na błotniku obok sterownika. miernik w rękę i sprawdzamy przejścia, często się palą te bezpieczniki i trzeba wlutować nowy, groszowa sprawa a cieszy :)


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tuti2112    0

Panowie powoli powoli... Liczniki obstawiam że są ok skoro działają, informacja o obrotach idzie z sterownika na błotniku. A jeżeli nie ma tylko wskazania i uszkodzony był czujnik to warto zobaczyć czy nie uszkodzony jest bezpiecznik smd od tego czujnika na płytce z żółtą wtyczką na błotniku obok sterownika. miernik w rękę i sprawdzamy przejścia, często się palą te bezpieczniki i trzeba wlutować nowy, groszowa sprawa a cieszy :)

 Nie uwierzy Pan, ale dziś rano znajomy znajomego podpowiedział mi to samo co Pan właśnie napisał. Płytkę zawiozłem rano do elektryka i jutro może już będę coś wiedział. Gdy tylko zamontuje ją to dam znać co i jak. Tak czy owak, Bardzo Panu dziękuję za pomoc i wsparcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrek321
      Witam. Co oznacza błąd 6.1.10 w Fendt Farmer 312 z 1995 roku ?
    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
    • Przez krystianwilk5
      z banki gdzie znajduje sie olej hydrauliczny ubywa go, po czym przedostaje sie do skrzyni biegow . jaka jest przyczyna tego przemieszczenia? i jak ja mozna usunac?
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.