Skocz do zawartości
Rafal122

Awarie i trwałość ciągników

Polecane posty

Rafal122    8

Witam

Wiele osób szuka w internecie informacji na temat trwałości i awaryjnośći różnych ciągników i w sumie ciężko jest znaleźc coś konkretnego dlatego proponuje żeby w tym temacie wypisywać jaki przebieg ma dany ciągnik i jakie awarie i problemy w nim wystąpiły w tym czasie albo jaki przebieg ciągnik przepracował bez problemów.

Najlepiej niech wypowiedzą się tylko pierwsi właściciele ciągników bo używki często są tak przekombinowane przez sprzedawców że opinie i tak nie byłyby wiarygodne.

smile.png

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

i czy użytkownik robił wszytsko z podstawowymi zaleceniami, niesty 1/4 awarii to wina uzytkowników

bo kto b edzie czytal instrukcje albo mówł rolnikowi/kierowy jak i co ma robic....

 

bez urazy dla kogokolwiek, pisze z doświdczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    57

JD 6R125 urwany zawor w silniku przy 900 mth dealer wyslal silnik do fabryki w niemczech na zadanie JD aby zbadac dokladnie przyczyne.Niemcy dali nowy silnik z osprzetem .Nie wiem co bylo przyczyna ciegnik od nowego chodzil w kombajnie wiec sie nie nameczyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabos1981    234

Pronar 5112 900mth bez awarii Farmer przy 1000mth urwany wał przedniego napędu(z mojej winy), przy 2700mth wypiął się zawór w silniku. powodem awarii była odkręcona nakrętka zabezpieczająca przed zsunięciem się dźwigienek w wałka klawiatury. obecnie Farmer ma 2910mth

Edytowano przez Grabos1981

:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

C-330 1976r, 7500 mth, ścięte śruby łączące mechanizm różnicowy przy 50 mth. Wymienione na gwarancji, od tego czasu bez awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no no kolego nie przesadzaj że hamulce w c330 wytrzymały 7500gogzin no i sekcie w pompie wtryskowej chyba że do przewodu przelewowego z pompy masz podpięty kanister

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież temat jest o awariach. A to była jedyna awaria, która unieruchomiła ciągnik. A z wymienionych części to: pompa podnośnika, tarcze sprzęgła, wałek sprzęgłowy, pompa wody i okładziny hamulcowe. A pompa wtryskowa raz tylko była regulowana. Teraźniejsze  zachodnie ciągniki o takiej trwałości i awaryjności mogą tylko pomarzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

no no kolego nie przesadzaj że hamulce w c330 wytrzymały 7500gogzin no i sekcie w pompie wtryskowej chyba że do przewodu przelewowego z pompy masz podpięty kanister

 

U mnie trzydziestka ma już 11tys mth i pompa nie była ruszana, tak samo skrzynia, na tylnym moście wymieniony atak i koło talerzowe, hamulce działają. Silnik był raz robiony ale dlatego, że ojciec spuścił olei i poszedł na obiad, przyszedł dziadek, odstawił wiaderko i pojechał na pole... Jak ojciec go dogonił było już za późno...

A tu jest ciekawy artykuł na temat żywotności ciągników

http://agro-technika.pl/archiwa/magnum-nie-do-zdarcia/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    335

Zetor Major 80 2013r przebieg 510mth
- marna jak nie tandetna jakość plastików - pęknięty sam z siebie tylny błotnik
- urywające się same z siebie dźwignie od podnośnika i rewersu
- 500mth a zaczynają się przecieki (silnik, mosty)
-źle wystopniowane sprzęgło czy hamulce przez które rozkwasiłem maskę - po serwisie gwarancyjnym problemy ustały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

MTZ 82 z 92 roku w moim posiadaniu 5 lat. Ile ma nabite pojęcia nie mam licznik miał zepsuty, działa niecałe trzy lata i mi nabił koło 700 mth.

Z awarii przebicie na koszulce w alternatorze, bendix w rozruszniku ze cztery czy pięć razy w zeszłym tygodniu wyzionął ducha całkowicie, wypadł przełącznik wałka 540/1000. Zużyły się i były robione hamulce, kilka uszczelniaczy w przednim moście, na tylnych półosiach, gałki układu kierowniczego, krzyżaki wałków kardana przedniego napędu, uszczelniacz przystawki przedniego napędu, uszczelniacz i membrana blokady tylnych kół, uszczelniacz orbitrola, uszczelniacz siłownika podnośnika. W przyszłości do roboty sprzęgło, uszczelniacz wału korbowego od strony sprzęgła, uszczelniacz wałka wom.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majes
      Ponieważ mam ciągnik bez sterowania dawka paliwa komputerowo (ares 550) chciałbym poznać możliwości tuningu mechanicznego takiego silnika. Czy ktoś z was coś takiego robił? Jakie są możliwości? Ile to kosztuje? Jakie firmy polecacie do takiej modyfikacji? Piszcie co wiecie. 
    • Przez azifelek115622
      witajcie, mam taki orbitrol LS ma on 5 wyjść lecz wychodzą one z kostki dokręconej do orbitrola , myślałem, że jak odkręcę tą kostkę i podłącze mu olej bez tej kostki to będzie działał jak zwykły, bo nawet na orbitrolu schemat jest bez tej kostki rozpisany , bez piątego wyjścia. , ale gdy zapodałem mu ciśnienie to blokuje gdzieś to ciśnienie, jedynie tak słabiutko wyciska przez taką malutką dziurkę. da się to w ogóle jakoś do ostrówka wmontować? czytałem też że przeznaczone są te orbitrole do współpracy z jedną pompą "orbitrol-pozostała hydraulika"
      może wyrzucić tą pompę od wspomagania i podłączyć go pod tą dużą pompę od hydrauliki? chyba, że da się to jakoś zmajstrować na osobnej pompie załączam także zdjęcia orbitrola




    • Przez endrju00711
      Stworzyłem ten temat, ponieważ coraz więcej na rynku pojawia się tzw. okazji, i ludzie mają zabujcze pomysły jak wyłudzić od człowieka pieniądze. Oraz jak można się przed nimi przestrzec.
       
      To może ja zaczne, dziś wróciłem z wycieczki kraioznawczej, ponieważ tak to nazwaliśmy. Od jakiegoś czasu szukałem ciągnika, RENAULT cztero cylindrowego, jak się trafi to tur nie zawadzi, ale do rzeczy. Znalaeźliśmy oferte tzw. suuuuper okacje RENAULT 75-14 z ładowaczem czołowym, krokodyl, łyżka, trzy miesiące gwarancji (co było dla mnie podejrzane od razu ), transport gratis. I takie tam szmery bajery
      Dokładnie to ta oferta :
      http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B99711
       
      Niezła co nie ?? PRZESTRZEGAM TO OSZUST !!! najlepsze jest to że gość robi tak co miesiąć, dowiedziałem się to w sklepie, bo szukałem adresu, ale oczewiście on nie istniał. Pytam się czy jest taki gośc co ciągniki sprzedaje ?? Mówią cytuje ,, Nie, ile pan stracił, pewno po John Deera pan przyjechał HEH ?? " Mój ojciec mówi, nie po Renault , ,, O to nowość, ale nie jest pan pierwszy, bo już siedmiu u nas było HEH "
       
      Całą spawe zgłosiliśmy na komendzie, jednego gością nie dość, że jechał 700 km w jedną strone, bo JD 6100 był w równie promocyjnej cenie, bo za 44 tyś
       
      Najlepsze jest to że w środe miałem dojechać do niego na trasie i niby podpisać deklaracje, że taki i taki ciągnik odbiore, gość wyłączył telefon i udał głupka, później miał wymówke że mu się rozładował, że mamy wpłacić na konto zaliczke, że to na 100% ciągnik będzie nasz, ojciec mówi że inaczej jak do ręki kasy nie dostanie, to mówi że mamy przyjechać w piątek o piętnastej to zaraz całą kase mu damy i z ciągnikiem pojedziemy do chaty, no to pojechaliśmy, a tam niespodzianka Nie powiem troche ładnie mówiąc źli byliśmy ale nam przeszło na szczęście
       
      Temacik ma być ku waszej przestrodze, i prosze o zamieszczanie linków, lub podawanie numerów istnych oszustów, lub ciągników z nieznanego źródła, może ona baaardzo pomuc innym, bo po co tracić kase, czas i nerwy
       
      I jedna sentencja : NIGDY NIE WPŁACAJ KASY NA KONTO BEZ OGLĄDANIA CIAGNIKA I POTWIERDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
       
      Aha, zapomniał bym, mieli oni podrobiony dowód osobisty i założone konto w banku w Poznaniu, niech ten złodziej wie, że korzystając z komórki można go namierzyć co do 10 metrów, i policja ostro nad tym pracuje, ale na razie nie włącza numeru, i raczej był sprytniejszy i wyrzucił karte do śmieci, ale i tak mogą określić z kąd były wykonywane połączenia ( To dla złodzieja )
    • Przez adamek1942
      Witajcie nie wiedziałem gdzie napisać taki temat wiec napisałem go tu ;] jak tam macie przekonanie co do smarowanie silnika na wysokich pryzmach 2 metrowych ??  jak myślicie odczuje takie coś silnik ?? czy zajechał ktoś z was już silnik przy ubijaniu kopca ?? 
    • Przez karpiol
      co trzeba pokazać w ciągniku na egzaminie?? Egzamin mam na Zetorze 3320...
      - rozrusznik
      - alternator
      - wlew oleju
      - wlew płynu hamulcowego
      - wyłącznik prądu
      - filtr powietrza
      - wlew płynu chłodzącego
      - miarka do sprawdzania poziomu oleju
      - wlew płynu do spryskiwaczy
      coś jeszcze??
       
      prezentacja ciągnika jest przed połączeniem z przyczepą czy po??
       
      Proszę o odpowieź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.