gucio913

massey ferguson mf 3655 przedni napęd cały czas włączony

Polecane posty

gucio913    2

Witam jestem tu nowy ale mam nadzieje ze pomozecie mi mam taki problem w mf 3655 przedni napęd jest załączony cały czas co moze byc przyczyną

 


dodam ze po właczeniu ciągnika wszystkie kontrolki siwiecą sie jak nalezy naciskam pedał hamulca i przycisk przedni naped kontrolka od napedu gasnie

ale faktycznie naped ciagnie cały czas na drodze czy to 10km/h czy 40km/h to ciagnie

elektrozawór sprawny wyciągałem i chodzi bez zazutu wyciagałem tez od blkoady ktura działa bez zarzutu jest taki sam i obydwa działają tak samo

podawałem napiecie bezposrednio z akumlatora na blokade i załacza pozniej na naped i nic prosze o pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

nieszczelność na sprzegle jeśli to tak samo dziła jak w 3080... godzina roboty jeśli twierdzisz, że pompa sprawna

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

bardzo prosiłbym o wypowiedz rafik 256 i mariusz zdun podobno jestescie dobrzy a sam nie jestem laikiem a temat bardzo trudny

czytałem tu ze naped jest załaczony jak nie ma napięcia na elektrozaworze a jak napiecie jest to wyłączony ale jezeli chodzi o blokade dyfra i załaczanie wom to np wom działa jak jest napiecie na elektro zawoze i blkoada działa jak jest napiecie na elektrozaworze dlaczego z napedem przednim jest odwrotnie

podejrzewam czujnik predkosci jazdy ale nie wiem gdzie on jest prosze o pomoc

olej i filtry w skrzyni wymieniałem miesiąc temu i po wymianie było wszystko ok  po mniej wiecej tygodniu pracujac na złówiu nie dało sie juz przełączyc na zająca podałem napiecie z akumlatora na czujnik i przełaczyło na zająca to juz jest naprawione elektryk wymienił czujnik i cos z instalacja porobił ale nie wiem co

 

 


dzieki za odpowiedz lukbold  napisze ci wszystko pokolej zebys wiedział co konkretnie działo sie z tym traktorem

po wymianie filtrów i oleju w sumie wlałem ten sam tylko przefiltrowany bo on był nowy wmiare agrol U dwa tygodnie ok az tu nagle jak zapaliłem ciągnik to kontorlki od dynashiftu zapalały sie jak był na A to zapaliła sie A dwie sekundy i gasło i przechodził na D ale nic nie swieciło i i naped załączony cały czas naciskam hamulec i przycisk 4x4 kontrolka od 4x4 gasnie jak zwykle ale naped cały czas załączony kolega elektryk naprawił juz dynashift półbiegi działają ale naped został cały czas i tego juz nie umiemy zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

jeśli sprawdziłeś elektrozawór i się otwiera, podaje olej do sprzegła a sprzeglo nie rozłacza napędu to po prostu olej gdzieś ucieka po drodze.... 2 metalowe pierścionki, jakieś oringi do sprawdzenia... tak jak mówiłem godzina roboty byla w 3080 łącznie ze spuszczaniem oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

czytałem tu na forum w innych tematach ze zeby wyłączyc naped  to trzeba jechac a to nie prawda wczesniej na postoju wyłaczałem i jak wyjechałem na droge to nie było przedniego napedu teraz to za ciagnik hamuje i tak ciezko jedzie jak rusze i nacisne sprzęgło to odrazu staje jakby cos go hamowało blokada działa bez zażutu poza tym ze jak jest załączona a dziwigam podnosnik to sie rozłacza  ogólnie instalacje jest juz kilka razy przerabiana niektóre czyjniki to kable wypiete i zmostkowana z tyłu na podnosniku te czujniki na ciegłach to kable zywcem kombinerkami poucinane

mam ten traktor dwa lata i od zawsze ma tak ze jak go zapale to podnosnik nie działa przełaczam przełacznik góra dól z 1-2 min i zaczyna działac i puki nie zgasze to działa ale musze go uzywac bo jak z 15 min nie bede go urzywał to znowu nie działa ale jak go urzywam np przy orce to cały dzien i jest oki

zalezy mi tylko na odłaczaniu przedniego napedu ale pisze o tym wszystkim zeby jak najlepiej nakierunkowac was byscie wiedzieli co jest grane


dzieki lukbold ale mowisz o koszu  tym co wystaje ze skrzyni i wychodzi z niego wał napedowy na przód tak?? i tam cos jest nie tak? mozesz opisac co u ciebie było

i jeszcze jedno mnie zastanawia trzemu jak sie zepsuły pólbiegi ze gasły i sam sie przełaczał z A na D nacisłem sprzęgło zaswieciło sie A i znowu 2 sek zgasła nic sie nie swieci a przeszed na D i tak cały czas i dokładnie w tym samym momencie stało sie ti z tym przednim napedem ze stale załączony ale elektryk juz zrobił ze połowki ABCD działają to mozesz mi to wyjasnic??

aha jeszcze jedno od zawsze miałem problem ze jak sie zagrzał to na wolnych obrotach kontrolki ABCD zaswiecały sie wszystkie naraz i siwieciła sie kontrolka taka czerwona cos ze strzyni oczywiscie teraz tez sie to dzieje pewnie pompa juz słaba ale tak nagle nie mogła pasc napiecie na elektrozawór podawałem i rozłaczałem na wysokich obrotach zeby było cicnienie dobre i nic naped cały czas załączony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

wiesz co... weź w ręke instrukcje obsługi bo szukasz awarii w sprawnym traktorze... skup sie na wyciągnieciu sprzegła jeśli masz minimalne pojęcie o mechanice i nic więcej nie psuj i ne próbuj poprawiać fabryki ;)

 

Odnośnie ABCD nie mam pojęcia bo tego nie mam ale jak Ci sie świeci kontrolka ciśnienia skrzyni to zanim zaczniesz szarpać sprzegło od napędu należy zmierzyć ciśnienie oleju... bez odpowiedniego ciśnienia napędu nie rozłączysz.. zreszta mało co będzei działać bez sprawnej pompy. wspomaganie kierownicy sprawne w ogóle?

 

A i odnośnie oleju... były głosy że agrol U średnio się nadaje bo podobno nie jest olejem klasy UTTO ale to tylko plotki

 

A i odnośnie podnośnika... ładowanie sprawne? raz mi kostka w alternatorze nie łączyła jak nalezy i tylko 12V było... EHR odłączony i koniec. za drugim razem kabel zasilający panel jakimś cudem wypadł z kostki przed kabiną i też EHR w kulki leciał....

tak wiec trzeba szukać

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

prosze o wypowiedzi


czy to ze pólbiegi i naped przedni załaczony cały czas stało sie w tym samym momecie to przypadek??

pólbiegi juz naprawione ale dodam ze jak załacze przedni naped ze kontrolka swieci to działaja płynnie oprucz ze z C na B szarpie ale zawsze tak było a jak wyłacze ze kontrolka nie świeci (ale naped oczywiscie i tak jest ) to np z C na B zamiast zwolnic to na sekunde przyszybszy  z C na D tez pierw zwolni i dopiero potem przyszybszy

no dziwne rzeczy sie dzieją prosze przeczytajcie dokładnie co napisałem bo moze to w czyms pomuc

i jesli chodzi o te elektrozawory mam nad filtrem trzy ostatni od tyłu to wom srodkowy blokada mostu a pierwszy rozumie ze to naped przedni tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

wspomaganie działa bez zazutu alternator po regeneracji ładowanie jest


jeszcze jedna sprawa która moze miec zwiazek z przednim napedem nad akumlatorem hydraulicznym jest taka metalowa kostka i wchodzi do niej elektrozawór z dużą śróbą na klucz 40 i na nim jest cewka z której wychadzą dwa kable około po 7cm zakonczone wtyczką gdy podłaczam plus i minus z akumlatora pod te kable robi sie zwarcie czyli chyba cewka spalona bo nie działa od czego ona jest??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no to jeśli ciśnienie dobre choć pisałeś o jakieś kontrolce to szarpaj sprzęgło... w 3080 starczy odkręcić pokrywę od spodu i wyjąć 1 segier na walku wychodzącym ze skrzyni
nie wiem bo nie mam akumulatora... może amortyzacja podnośnika
Przy dużej nieszczelności na sprzegle przedniego napędu gdy otworzysz elektrozawór to opada pedał sprzęgła i już się nie podnosi a powinien przy silniku na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

prosze o dane jakie maja byc ciśnienia bo są dwa miejsca do pomiaru jedno po lewej koło filtra i drógie po prawej tez koło filtra

i wie ktos gdzie jest czujnik predkosci jazdy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

na pokrywie pompy sie mierzy... u mnie 120 atm. Zdaje sie do 160 sprawna pompa wyciąga.

Cóż żeś sie tego czujnika  prędkości uczepił i tak nic z nim nie zrobisz... conajwyżej można sprawdzić czy jest odpowiednio głeboko wkecony oraz czy ma oporność zdaje sie 450 albo 540 OM... Znajduje sie miedzy gniazdami hydrauliki a bakiem. Jeśli podłączyłęś prąd  wprost z akumulatora na elektrozawór przedniego napędu to żaden czujnik w tym momencie nie jest już istotny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

masz racje wjołem cału kosz sprzegłowy od przedniego napedu ale z kawałkiem wałka bo nie umie go rozebrac jak to zrobic??

pierwszy seger wyjołem taką tulejo-podkładke pare podkładek dystansowyc i zewnetrzną czesc łozyska stozkowego reszta siedzi na wałku z drógiej strony jest zaslepka z blachy chyba nie da sie jej wyciągnąc jak rozebrac to sprzęgło

w srodku chyba jakis siłowniczek jest tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

w 3080 szarpie delikatnie na boki za wałek i wychodzi, kosz sprzegła spada na ziemie.Jeśli wałka nie potrafisz wyciągnąć co coś czuje że pękł Ci metalowy pierścień znajdujący sie na końcu wałka a który "uszczelnia" wałek w obudowie i teraz się zaklinowało. http://www.farmingparts.com/en/Massey-Ferguson-Drive-Clutch-Segments---3382874M1/m-2839.aspx nr 14. I tak jestem ciekaw czy cisnienei oleju tam masz dobre bo rozbierasz w ciemno bez diagnozowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

ja nawet wałek zapiołem do imadła obudową w dół i biłem młotkiem i nic nie poszło ale zanim to rozbiore to zaraz kolega przyniesie reczną pompke hydrauliczna z dorobionym przewodem podepne pod ten wylot z kosza co idzie rurka do elektrozaworu i tam zobacze czy sie rozsprzegla czy cieknie i przy jakim cisnieniu sie rozsprzęgla wiec niedługo napisze co jest grane


jak bedzie dobre to wsadze spowrotem zaleje olejem i podepne zegar bezposrednio pod ta rurke co podaje olej na kosz i zobaczy sie jaki tam cisnienie daje

czyli opcje są juz jedynie dwie albo nieszczelnosc w koczu albo za małe cisnienie na kosz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

czyli co kosz wyjęty? kosz chcesz rozebrac? 2-3 tony prasa potrzebna, żeby zdjąc ten mniejszy segier. Trzepa pokonać opór sprężyn które utrzymują włączony przedni napęd.... nie wiem co tam chcesz robić z tym olejem ale przez otwór w wałku (tulejka 13 na rysunku) olej dostaje sie do kosza i tam napierając na tłok rozluźnia tarczki. te pierścionki 14 są całe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

nie nie kosza nie rozbieram

udało mi sie wybic wałek zaraz wrzyce zdjecie ale piersciojnek 14 jest tylko jeden pekniety a drugi ten na samym koncu wałka to nic niema ale obudowa w tym miejscu gdzie koncówka wałka i sama końcówka wałka widac zrąbane tak jakby ten pierscionek przemieliło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no to już wszystko wiesz... olej nie dociera do kosza żeby mógł rozłączyc napęd. Poszukaj śmieci tego pierścionka w rejonie tylnego łożyska. Heh ja sobie tego nie dopilnował, założył nowy i mi wałek zablokowało, Na siłe wałek wyjąłem i znów pierścionek poszedł sie paść... 80zł sztuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

no własnie gdzie kupic pierścionki bo rozumie ze są dwie sztuki

i dróga sprawa to mój jest pękniety jeden a drugi chyba zmielony rozumie ze sa dwa tak??

w wałku jest taki rowek na niego to jak sie go zakłada??


tylko ze umnie jest wałek z jednej strony wogóle nie ma rowka tylko frez i w obudowie tez juz dosłownie frez z obu stron wiec chyba musze kupic cału kosz i wałek lub wogóle cały uzywanu kosz

mam jeszcze takie pytanie

 

1wałek na koncu ma srube na imbus po co ona jest??

2 czy w obudowie tez ma byc rowek na pierscionek czy ma byc gładki??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

słuchaj.. masz rysunek z katalogu, masz numer katalogowy, powinno wystarczyć żeby zadzwonić do sklepu z cześciami do MFa i zamówić http://agrochlopecki.pl/product_info.php?products_id=12553


za dużo pytań. nie kombinuj tyle. jak ci sie chce to możesz jeszcze wymieniać oringi w koszu sprżegłowym ale jak pisałem trzeba mieć prase, lewarek żeby to rozebrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

i jeszcze w seri 30xx na koncu wałka juz za pierscionkami jest jeszcze pare centymetrów grubego freza na zdjeci widze a umnie nic juz niema za tym wgłebieniem z otworami na olej który idzie do srodka wałka jest jeszcze 1,5cm wałka zjechany na maxa i tam własnie chyba ma byc drugi pierscionek mam racje??


chyba tez zmienie ten oring i moze tarczki zobacze nie wiesz jakie powinny byc grube??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Ludzie problemy problemami ale chociaż deczko polszczyzny jak i interpunkcji by się przydało :blink:

______________________________________________________________________________________________________________________________

 

https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/deutz-fahr/m-1102-m-1202-m-1320-m-1322-m-1322-hydromat-m-1610-h-m-1620-h-m-1630-h-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/ursus/c-385-c-385-turbo-c-3110-1201-1204-1201-1204-turbo-1604-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/new-holland/t7510-t7520-t7530-t7540-t7550-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/deutz-fahr/agrotron-4-70-4-80-4-85-4-90-4-95-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/case-ih/jx1060c-jx1070c-jx1075c-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/braud/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/deutz-fahr/m-2385-m-2480-m-2580-m-2680-m-2685-m-2780-m-2780-h-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/ursus/902-904-902-904-turbo-1002-1004-1212-1214-1214-turbo-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/new-holland/t8020-t8030-t8040-t8050-td3-50-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/deutz-fahr/agrotron-6-00-6-05-6-15-6-20-6-30-6-45-dane-techniczne/

https://www.agridane.com/combine-harvesters/deutz-fahr/m-1102-m-1202-m-1320-m-1322-m-1322-hydromat-m-1610-h-m-1620-h-m-1630-h-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/ursus/c-385-c-385-turbo-c-3110-1201-1204-1201-1204-turbo-1604-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/new-holland/t7510-t7520-t7530-t7540-t7550-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/deutz-fahr/agrotron-4-70-4-80-4-85-4-90-4-95-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/case-ih/jx1060c-jx1070c-jx1075c-specs/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/braud/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/deutz-fahr/m-2385-m-2480-m-2580-m-2680-m-2685-m-2780-m-2780-h-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/ursus/902-904-902-904-turbo-1002-1004-1212-1214-1214-turbo-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/new-holland/t8020-t8030-t8040-t8050-td3-50-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/deutz-fahr/agrotron-6-00-6-05-6-15-6-20-6-30-6-45-specs/

https://www.agridaten.de/mahdrescher/deutz-fahr/m-1102-m-1202-m-1320-m-1322-m-1322-hydromat-m-1610-h-m-1620-h-m-1630-h-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/ursus/c-385-c-385-turbo-c-3110-1201-1204-1201-1204-turbo-1604-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/new-holland/t7510-t7520-t7530-t7540-t7550-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/deutz-fahr/agrotron-4-70-4-80-4-85-4-90-4-95-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/case-ih/jx1060c-jx1070c-jx1075c-technische-daten/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/braud/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/deutz-fahr/m-2385-m-2480-m-2580-m-2680-m-2685-m-2780-m-2780-h-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/ursus/902-904-902-904-turbo-1002-1004-1212-1214-1214-turbo-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/new-holland/t8020-t8030-t8040-t8050-td3-50-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/deutz-fahr/agrotron-6-00-6-05-6-15-6-20-6-30-6-45-technische-daten/

https://www.agrispec.nl/maaidorsers/deutz-fahr/m-1102-m-1202-m-1320-m-1322-m-1322-hydromat-m-1610-h-m-1620-h-m-1630-h-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/ursus/c-385-c-385-turbo-c-3110-1201-1204-1201-1204-turbo-1604-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/new-holland/t7510-t7520-t7530-t7540-t7550-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/deutz-fahr/agrotron-4-70-4-80-4-85-4-90-4-95-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/case-ih/jx1060c-jx1070c-jx1075c-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/braud/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/deutz-fahr/m-2385-m-2480-m-2580-m-2680-m-2685-m-2780-m-2780-h-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/ursus/902-904-902-904-turbo-1002-1004-1212-1214-1214-turbo-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/new-holland/t8020-t8030-t8040-t8050-td3-50-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/deutz-fahr/agrotron-6-00-6-05-6-15-6-20-6-30-6-45-technische-gegevens/

https://www.agridatos.es/cosechadoras/deutz-fahr/m-1102-m-1202-m-1320-m-1322-m-1322-hydromat-m-1610-h-m-1620-h-m-1630-h-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/ursus/c-385-c-385-turbo-c-3110-1201-1204-1201-1204-turbo-1604-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/new-holland/t7510-t7520-t7530-t7540-t7550-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/deutz-fahr/agrotron-4-70-4-80-4-85-4-90-4-95-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/case-ih/jx1060c-jx1070c-jx1075c-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/braud/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/deutz-fahr/m-2385-m-2480-m-2580-m-2680-m-2685-m-2780-m-2780-h-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/ursus/902-904-902-904-turbo-1002-1004-1212-1214-1214-turbo-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/new-holland/t8020-t8030-t8040-t8050-td3-50-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/deutz-fahr/agrotron-6-00-6-05-6-15-6-20-6-30-6-45-ficha-tecnica/

https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/deutz-fahr/m-1102-m-1202-m-1320-m-1322-m-1322-hydromat-m-1610-h-m-1620-h-m-1630-h-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/ursus/c-385-c-385-turbo-c-3110-1201-1204-1201-1204-turbo-1604-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/new-holland/t7510-t7520-t7530-t7540-t7550-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/deutz-fahr/agrotron-4-70-4-80-4-85-4-90-4-95-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/case-ih/jx1060c-jx1070c-jx1075c-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/braud/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/deutz-fahr/m-2385-m-2480-m-2580-m-2680-m-2685-m-2780-m-2780-h-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/ursus/902-904-902-904-turbo-1002-1004-1212-1214-1214-turbo-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/new-holland/t8020-t8030-t8040-t8050-td3-50-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/deutz-fahr/agrotron-6-00-6-05-6-15-6-20-6-30-6-45-fiche-technique/

https://www.agridati.it/mietitrebbie/deutz-fahr/m-1102-m-1202-m-1320-m-1322-m-1322-hydromat-m-1610-h-m-1620-h-m-1630-h-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/ursus/c-385-c-385-turbo-c-3110-1201-1204-1201-1204-turbo-1604-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/new-holland/t7510-t7520-t7530-t7540-t7550-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/deutz-fahr/agrotron-4-70-4-80-4-85-4-90-4-95-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/case-ih/jx1060c-jx1070c-jx1075c-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/braud/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/deutz-fahr/m-2385-m-2480-m-2580-m-2680-m-2685-m-2780-m-2780-h-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/ursus/902-904-902-904-turbo-1002-1004-1212-1214-1214-turbo-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/new-holland/t8020-t8030-t8040-t8050-td3-50-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/deutz-fahr/agrotron-6-00-6-05-6-15-6-20-6-30-6-45-scheda-tecnica/

https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/deutz-fahr/m-1102-m-1202-m-1320-m-1322-m-1322-hydromat-m-1610-h-m-1620-h-m-1630-h-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/ursus/c-385-c-385-turbo-c-3110-1201-1204-1201-1204-turbo-1604-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/new-holland/t7510-t7520-t7530-t7540-t7550-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/deutz-fahr/agrotron-4-70-4-80-4-85-4-90-4-95-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/case-ih/jx1060c-jx1070c-jx1075c-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/braud/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/deutz-fahr/m-2385-m-2480-m-2580-m-2680-m-2685-m-2780-m-2780-h-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/ursus/902-904-902-904-turbo-1002-1004-1212-1214-1214-turbo-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/new-holland/t8020-t8030-t8040-t8050-td3-50-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/deutz-fahr/agrotron-6-00-6-05-6-15-6-20-6-30-6-45-tekhnicheskaya-kharakteristika/

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Pierścionki przylegają z obu stron do tulejki z otworem którym tłoczony jest olej... Gdzieś czytałem, że jak na tej tulejce są wydrapane zadziory, to też trzebą ją wymienic bo pierścionki będą pękać.

 

Jak masz ten walek dłuższy to wydaje mi się, że można go przedłużyć wyprowadzając drugą końcówke pod wałkiem WOM.... będzie to napęd dla specjalistycznych przyczep (przyczepa z osią napędzaną)

 

Jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś jakies tuleje wymieniał w tym sprzęgle. Zdjęcia byś rzucił bo na moje oko znów szukasz sobie problemów tam, gdzie ich nie ma

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucio913    2

aha czy ten dekielek z tyłu kosza mozna wybic??


ni no musze wybic ta tuleje nie jest gładka tylko zjechana normalnie frez  znalazłem na tej stronie co mi dałes z pierscionkami to tulejka 89 zł musze ja kupic ale wałka nie moge znalesc bo ten moj jest tez zjechany zaraz dam zdjecie wałka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj