tvt

Zmiany TDD bedzie nie długo nazywać sie TD5000

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrek4x4    30

silniki ciągników td5000 są takie same jak w modelach t4000 deluxe, czyli o pojemności 3,2 o mocy 60, 72, 82 km i o pojemności 4,5 o mocy 88 i 95 km, które są także w swri t5000. jak widać niema już modeli 3 cylindrowych tylko 4 cylindrowe o mniejszych pojemnościach mają ładną prace silnika już przy niskich obrotach i wysoki moment, przeglądy wydłużone do 600 godzin, za dopłatą możemy mieć elektrohydrauliczne załączanie przedniego napędu i klimatyzacje, poziom hałasu to od 80 do 83 db dla wszystkich modeli ciągników serii td5000.

oglądam te ciągniki codziennie to mogę wam udzielić pewnych informacji na ten temat ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Nie należy przez pierwsze 50mth przeciążać silnika, tzn zapinać go w ciężkie prace uprawowe lub wom, czyli obchodzić się "delikatnie jak z kobietą" ;) .


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

I chyba tak zrobimy, jednak sprzedawca mówił, że silnik jest docierany na hamowni, więc można w pole od razu. Jednak lepiej sobie jeszcze dotrzeć inne podzespoły. Wam też tak na początku ciężko zakresy wchodziły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Dzisiaj pokazał się nam pewien problem, mianowicie pojechaliśmy po agregat, my go czepiać, a podnośnik opuścił się tylko tak, że ramiona w poziomie były, czyli około 30 cm od ziemi i za nic nie chciały niżej opaść. Więc opuściliśmy na tej regulacji i opadły w dół, ale dużo gwintu wykręciliśmy, jest jakiś inny sposób, żeby niżej opuszczać, czy może coś przeoczyliśmy? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

A te dźwignie od podnośnika z prawej strony siedzenia miałeś obydwie skierowane maksymalnie do przodu ciągnika bo jak opuszczasz przyciskiem od LiftOmaticu to on opuszcza sie do momentu w jakim jest ustawiona dźwignia od podnoszenia pozycyjnego ta 2 od siedzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Tak, obie na maksa z przodu. A u Ciebie jak opuścisz do samego dołu to ile brakuje do ziemi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

No to tak jak u nas, no nic, jak na przegląd przyjadą to im się powie, dzięki za fatygę ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Przełóż na belkach od podnosnika bolce o 1 w strone ciagnika i te belki regulowane, pionowe w podnosniku rozkrec jeszcze do dolu. U mnie teraz podnośnik siada do 15cm.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Dzisiaj tak zrobiliśmy, może powinno starczyć w polu, tylko ten agregat ma jakoś nisko zaczep :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Jestem od niedawna właścicielem NH td 5030 i nie wiem jak się obsługuje podnośnik jest on podniesiony od początku i macham wajchami i tym lifomaticem we wszelkie sposoby i nic się nie dzieje ciągnik ma założony ładowacz i może porobili coś z hydrauliką ? Wiecie co może być a może ja coś źle robię ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Jeśli jest podniesiony, to obie wajchy przesuń do tej pozycji 0, czyli w kierunku maski ciągnika, jeśli się nie opuszczą to wtedy tym lift-o-maticem, jeśli nadal się nie opuszczą to dzwoń do serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Dziś problem został rozwiązany przyjechał dealer i po zaglądał okazało się że nie mam jakiejś zawleczki od linki i wsadził ją i działa... Prawdopodobnie wypadła podczas montażu hydrauliki do ładowacza... A poza tym po 30 mth jest dobrze. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam.

Orientuję się ktoś ile by kosztowały poszerzenia tylnych błotników do NH TD 80D???

Może ma ktoś takie na sprzedanie???

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj