Polecane posty

erwin2    4

Witam mam pytanko czy w mf 675 są półbiegi hydrauliczne ,czy mechaniczne, nizej załanczam fotkę i prosze by ktoś napisał jak to jest z tymi

pólbiegami

post-4406-0-16363700-1445155195_thumb.jpg

Edytowano przez erwin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyJohn    228

Too są normalne mechaniczne biegi. W lewej dźwigni masz 1-2-3-R a w drugiej masz żółw- luz- zając :-) Wszystko ze sprzęgłem ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MalyJohn    228

Ursus16 ten co Ty pokazałeś jest na 3 dźwignie więc skrzynia 12x4. Natomiast ten autora tematu jest na 2 dźwignie więc skrzynia 6x2 więc bez połówki ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    251

Jest to starsza skrzynia z wzmacniaczem momentu. 3 biegi do przodu + 1R x 2 ( reduktor ) x2 ( wzmacniacz momentu) = 12+4. W nowszych zamiast hydraulicznego wzmacniacza momentu był dodatkowy reduktor ( żółw- zając) mylnie zwany półbiegiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

Zgadza się, lewa dźwignia 123R, prawa low-high (reduktor) i przy kierownicy wzmacniacz momentu czyli razem 12/4 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    4

a zapytam czy ten wzmacniacz to na nim mozna jezdzić czały czas czy na przykład kilka minut i nalezy wyłączyć,bo słyszałem kiedyś opimie ze w  w ursusach to mozna było jezdzić góra 2 minuty chociaz nie wiem czy to prawda było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    251

W Ursusie było to niedopracowane i psuło się na potęgę. Choć trzeba obiektywnie spojrzeć że nie od jazdy cały czas a od nieprzemyślanego użytkowania. Jak ciężko idzie pod górkę to na chama się załącza a później pretensje. Choć w tych MF-ach działa to ponoć ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

W MF-ach na żółwiu nie hamujesz silnikiem, więc możesz pędzić na zającu ile fabryka, zredukować na żółwia i silnik dopiero ciągnie od prędkości max na żółwiu - idiotoodporne rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel131
      można kupić jakąś przejściówke aby wyjście hydrauliczne z mf-a 3080 pasowało do polskich przyczep?
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez NABUCH
      Witajcie .Poszukuję złączek hydraulicznych do siłowników przyczepy o ile się nie mylę D46. Chciałbym dołożyć dodatkowe złącze kątowe 90st żeby przewód nie był taki przegięty . Byłem dzisiaj w agromie ale wszystkie złączki jakie mają są na tzw stożek a u mnie wszystkie są podobno starego typu czyli proste bez żadnego stożka i uszczelnienie następuje przez czoło a nie przez skos boków stożka. Wydaje mi się że połączenie stożka i prostego złącza będzie bardzo słabe . Poszukuję 2 złączek kątowych 90st męsko żeńska na gwint M22 o prostym typie łączenia a nie stożkowym . Proszę o podanie gdzie można coś takiego kupić Pozdrawiam Wojtek
    • Przez MateuszT25
      Witam
       
      Orientuje sie ktoś jakie jest wyjście na wąż hydrauliczny w rozdzielaczu?
    • Przez poziomka
      Witam.Potrzebuję informacji związanych z wyjściami hydraulicznymi w tego typu ciągniku .
      Które wyjścia chodzą pod jakimi dźwigniami w ciągniku .?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.