tomitko

renault ceres problem z wałkiem wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomitko    2

 

Witam

mam problem, nie dziala mi zatrzymywanie walka wom, to sprzegielko tak jakby nie trzymalo, aby wlaczyc walek musze zgasic ciagnik, ustawic obroty i odpalic ciagnik na tym, dodam ze np mam cos podlaczone do walka i dzwignie ustawiona tak ze powinien byc zatrzymany walek i gdy ma ciezko to przysjate walek ale przeciez nie powinien sie krecic w ogole. Rozmawialem ze znajomym i mowil ze w ceresach jakies tarczki sie sklejaja??

mial ktos podobny problem??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Skoro pod obciążeniem zatrzyma się wałek to tarczki muszą się "rozkleić" Ja bym obstawiał że coś nie do końca je rozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Sprawdzić ciśnienie na siłowniku wysprzęgającym jeśli ok to regulacja lub problem w docisku  tam jest zwykła tarcza cierna nie ma tarczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema,  ja mam dokładnie taki sam problem że nie mogę wyłączyć wałka, w kosiarce dyskowej to nie mam problemu bo zgaszę silnik włączę prędkość wałka i odpala bo kosiarka akurat nie daje dużego oporu przy rozruchu ale większy problem mam z prasą zwijającą bo to już jest zbyt duży opur na rozrusznk przynajmniej tak mi się wydaje bo jeszcze nie prubowałem. widziałem już rozkręcony ciągnik i widziałem te tarczki u kolegi ale nie mam pojęcia czy trzeba gorozpoławiać do wymiany, jak ktoś coś wie w tym temacie to dajcie znać, z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema Łukasz30245 a wiesz może jak wyregulować ten siłownik, bo doszły nmie jeszcze takie słuchy że w tym rozdzielaczu do włączania wałka jest jakiś zawór króry mógł się zaciąć czy zawiesić ale nigdy tego jeszcze nie rozbierałem i nie bardzo wiem jakby to zrobić, narazie jest ''zima'' wieć traktor nie ma wiele pracy ale ale zima szybko zleci wię do wiosny muszę to jakoś zrobić, jak ktoś coś wie to dajcie znać, z góry dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

regulacja tego siłownika jest bardzo prosta musisz wyjąć zabezpieczenie i wydłużyć albo skrócić takie cięgło(już nie pamiętam bo pare lat mineło jak to robiłem)

ale chyba rozkręcić czyli wydłużyć 15 minut roboty.U mnie były takie same objawy a po regulacji jest ok


aaa zapomniałem najpierw zobacz czy ten siłownik chodzi w obie strony jak ruszasz sprzęgłem od wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema Lukasz30245 dzięki wielkie za podpowiedz z tą regulacją sprzęgła, dopiero dziś to zrobiłem bo wcześniej nie miałem czasu no i teraz wszystko ładnie chodzi, jeszcze raz wielkie dzięki

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiekal    0

a mnie sie nie chce załąćzyć wałek w case international 845xl  wszystkie dźwignie działają jak zawsze a wałek nie działa nie ma przy tym żadnych odgłośów prosze o rade 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj