Skocz do zawartości
coolman111

Prędkość jazdy.

Polecane posty

Krzys123    21

Sąsiad był ''lekko'' wstawiony i z 360 w orkanie wykrzesał 2400 obr. ale ryk niesamowity nie tylko z silnika bo w tych 360 okropnie głośno skrzynia i tylny most larmują :rolleyes: :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

co to jest 2400 u nas we wsi jednemu to licznika barkuje:D moze kiedys dam zdjecie jego ciagnika :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Massey    0

juz sobie go wyobrazam, pewnie zwloki ciagnika :rolleyes:

jak bedziesz mial okazje zrob kilka fotek widok bedzie pewnie interesujacy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54
co to jest 2400 u nas we wsi jednemu to licznika barkuje:D moze kiedys dam zdjecie jego ciagnika :wacko:

 

Czyli pewnie robi więcej niż 2800 obr./min.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Ja swoim new hollandem najwięcej poleciałem 46,6 km/h. A z ta 60-ką to był chyba jakiś żart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54
ta 60-tka pewnie jeszcze by poszła tylko skuter juz nie mógł wiecej....

 

Hehehehehe, dobre dobre :P :P :P:P:D :wacko:!!! Ale jest w tym prawda, bo jak miałem kiedyś rometa to ścigałem się z Fendtem (dokładnie nie pamiętam jaki to był model, ale jakaś 600tka) i nie mogłem mu dac rady, miejscami nawet mi odjeżdżał :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ładowali buraki i im sie tiry skonczyły to na noc zjechali do mnie na chate to powiem wam ze w kombajnie to tam gówno ale ta ładowarka do burakó "myszka" to sie dopiero jedzie :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Opel Senator 3000cm3-205Km 250km/h

Audi 80 1800cm3-90KM 220km/h (koniec licznika)

VW Passat 1900cm3 TDi-116KM 226km/h

 

 

Wszystkie prędkości rozwijane na Niemieckiej autobanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Tak przeglądam temat i jak przeczytałem o 360 3p jadącym 70 km/h to spadłem z krzesła :blink: Maksymalna prędkość obrotowa silnika jest ustawiona na pompie i czego by do baku nie nalać traktor szybciej nie pojedzie niż mu pozwalają na to przełożenia. W tym jakże ciekawym przypadku silnik musiałby wykręcić ok. 6500rpm :D czyli tyle co dobry benzyniak w osobówce. Brawa za inwencje twórczą dla autora postu :D

 

Btw. nie polecam podkręcać tego silnika (3p) na regulatorze obrotów ponad 2500rpm bo przy długofalowej eksploatacji urywa sie koło zamachowe :D I napewno tyczy sie to nie tylko tego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buchaj    0

Ja kiedyś swoim 4514 wyprzedzałem t25. Co prawda mój rsusek nie osiąga tak zawrotnych prędkości jak niektóre 3p :blink: , ake jakież było zdziweinie kilkudziesięcio letniego kierowcy władka, kiedy zobaczył, że jest wyprzedzany przez drug ciągnik :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

No ja już nieraz ścigałem się swoim 4514 z innymi ciągnikami :blink:. Ale różnica prędkości (np. jak ścigałem się z c 360) to jest nie za duza i takie wyprzedzanie to naprawdę jest uciążliwe i czasami bez sensu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuras    1
Ja kiedyś swoim 4514 wyprzedzałem t25. Co prawda mój rsusek nie osiąga tak zawrotnych prędkości jak niektóre 3p , ake jakież było zdziweinie kilkudziesięcio letniego kierowcy władka, kiedy zobaczył, że jest wyprzedzany przez drug ciągnik
hehe mine to miał pewnie nie ciekawą :blink: :D ja kiedyś forstchrittem jak wyprzedzałem c-360 to gości odwrócił w drógą stronę bo nie mógł pewnie przepatrzec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olwin    0
Ja swoim new hollandem najwięcej poleciałem 46,6 km/h.

 

ja tez lecialem jakos w tych granicach ale to bylo jak byl nowy teraz juz troszke mniej leci (o 2 lub 3 kmh mniej) TL100 oczywiscie :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

hmmm... ciekawe dlaczego? :blink: czyżby troche zapiał w robocie kiedyś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TumeK    9

ja tam wytargałem 77 z góry :] ciągnikiem z pusta przyczepą nie było to mądre :] ale góra prawie pion;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Valtra N111 równe 43km/h

moj pronar identycznie leci rowniutkie 43km/h ale moge sie pochwalic ze c-360 jechalem za ojcem i pronar delikatnie odchodzil ale c-360 40km/h mialem na bank:)

 

mam licznik przy pronarze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lernik    0

ja c-330m z górki jechałem (oczywiście na luzie ) dokładnie 53km/h bo brat samochodem mierzył. ale to była głupota bo jak zacząłem hamować najedno koło, bo przy drugim pęłłło scięgno, traktor zaczął jeżdzić po całej dro dze a zwolnić musiałem bo przede mną była ogromna dziura na całej szosie a ciapek nie ma synchronizacji i trudnoi bylo zredukować bieg ale w końcu sie udało wychamować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

JAde sobie zawalony dachwóką na przyczepie, coś koło 5 ton z przyczepą , ciapek 2200obr/min trzyma a tu mnie mija 60tka z klockami drewna, szok!

Właśnie, odkręciłem lekko pompe bo musiałem wciskać piętą żeby 2000 wykręcić, przestawiłem przy pompie pedał gazu i raz sie zagapiłem jak lało (mam cabrio ciapka :D ) i dużo powyżej 2800 się kręcił.. ale wtedy to śmigał nieimiłosiernie szybko..

Jakie są max bezpieczne obroty dla ciapka przy powrotach drogowych, czyli jazda na pusto z przyczepą 1.5 tony masy własnej? I jaką może mieć wtedy prędkość? Chodzi o C-330M wersja export :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TumeK    9
i dużo powyżej 2800 się kręcił.. ale wtedy to śmigał nieimiłosiernie szybko..

 

 

to 5000 tys sie krecił:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez patryk165
      Słyszeliście możne że ktoś komuś wsypał cukier do baku w traktorze lub maszynie napędzanej na ropę. Słyszałem ze traktory stawały, a ciekawi mnie jak było naprawdę?  
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez michal_xs
      Witam chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o użytkowaniu traktora z DPF. Planuje zakup jd z filtrem dpf. Pracował by on głównie z turem . Przez okres zimowy co 3 dzień po ok 30min. Jak bd wyglądać to cale wypalanie itp? Czy bedzie to uciążliwe? Moze ktos taki traktor uzytkuje i opiszę jak sie ma sprawa?
    • Przez endrju00711
      Stworzyłem ten temat, ponieważ coraz więcej na rynku pojawia się tzw. okazji, i ludzie mają zabujcze pomysły jak wyłudzić od człowieka pieniądze. Oraz jak można się przed nimi przestrzec.
       
      To może ja zaczne, dziś wróciłem z wycieczki kraioznawczej, ponieważ tak to nazwaliśmy. Od jakiegoś czasu szukałem ciągnika, RENAULT cztero cylindrowego, jak się trafi to tur nie zawadzi, ale do rzeczy. Znalaeźliśmy oferte tzw. suuuuper okacje RENAULT 75-14 z ładowaczem czołowym, krokodyl, łyżka, trzy miesiące gwarancji (co było dla mnie podejrzane od razu ), transport gratis. I takie tam szmery bajery
      Dokładnie to ta oferta :
      http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B99711
       
      Niezła co nie ?? PRZESTRZEGAM TO OSZUST !!! najlepsze jest to że gość robi tak co miesiąć, dowiedziałem się to w sklepie, bo szukałem adresu, ale oczewiście on nie istniał. Pytam się czy jest taki gośc co ciągniki sprzedaje ?? Mówią cytuje ,, Nie, ile pan stracił, pewno po John Deera pan przyjechał HEH ?? " Mój ojciec mówi, nie po Renault , ,, O to nowość, ale nie jest pan pierwszy, bo już siedmiu u nas było HEH "
       
      Całą spawe zgłosiliśmy na komendzie, jednego gością nie dość, że jechał 700 km w jedną strone, bo JD 6100 był w równie promocyjnej cenie, bo za 44 tyś
       
      Najlepsze jest to że w środe miałem dojechać do niego na trasie i niby podpisać deklaracje, że taki i taki ciągnik odbiore, gość wyłączył telefon i udał głupka, później miał wymówke że mu się rozładował, że mamy wpłacić na konto zaliczke, że to na 100% ciągnik będzie nasz, ojciec mówi że inaczej jak do ręki kasy nie dostanie, to mówi że mamy przyjechać w piątek o piętnastej to zaraz całą kase mu damy i z ciągnikiem pojedziemy do chaty, no to pojechaliśmy, a tam niespodzianka Nie powiem troche ładnie mówiąc źli byliśmy ale nam przeszło na szczęście
       
      Temacik ma być ku waszej przestrodze, i prosze o zamieszczanie linków, lub podawanie numerów istnych oszustów, lub ciągników z nieznanego źródła, może ona baaardzo pomuc innym, bo po co tracić kase, czas i nerwy
       
      I jedna sentencja : NIGDY NIE WPŁACAJ KASY NA KONTO BEZ OGLĄDANIA CIAGNIKA I POTWIERDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
       
      Aha, zapomniał bym, mieli oni podrobiony dowód osobisty i założone konto w banku w Poznaniu, niech ten złodziej wie, że korzystając z komórki można go namierzyć co do 10 metrów, i policja ostro nad tym pracuje, ale na razie nie włącza numeru, i raczej był sprytniejszy i wyrzucił karte do śmieci, ale i tak mogą określić z kąd były wykonywane połączenia ( To dla złodzieja )
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
×