News
V12

Renault 75-14 wycie na zimnym silniku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
V12    17

Witam

MWM d226-4

Kiedy jest zimno przy pierwszym rozruchu coś wyje.Naj bardziej na biegu jałowym jak zwieksze obroty to ustaje

Dzwięk przypomina pompę hydrauliczną. Pompy od hydrauliki wykluczam bo jakie kolwiek operacje kręcenie kierownicą , podnoszenie tuza nie zmieniają dzwięku

Odgłos ewidętnie dochodzi z miski olejowej . Olej jest nowy Texaco 15W40 filtr był Filtrona wymieniałem na Donaldsona bez poprawy.

Na myśl przychodzi mi zawór upustowy w pompie lub sama pompa.

Dzieje sie tak tylko jak na dworzu jest poniżej 10 C dzwięk ucicha po jakiś 5 min pracy jest wtedy delikatnie słyszalny im cieplejszy tym mniej.

Postaram sie nagrać film jak to pracuje 

pozdr

Edytowano przez V12

Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

V12    17

Też w grupie podejrzeń stawiałem pompę paliwa tym bardziej teraz połączyłem fakty że wycie nasiliło sie po wymianie filtra paliwa.

U mnie też rzęzi a po czym obstawiasz że to pompa paliwa a nie olejowa ?

Od jakiego czasu z tym jeździsz bo ja drugi sezon ale widze że sie pogłębia

pozdr

 


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Film daje wiele do myślenia.

Trudno jednoznacznie ocenić na podstawie filmu skąd pochodzi ten hałas. Być może faktycznie to pompa paliwowa (wyszło, jak z "Kilera")

Sam musisz dokładniej zlokalizować źródło hałasu - przyłóż rękę do pompy i innych podejrzanych elementów. Jeszcze lepszy byłby stetoskop.

Co by to jednak nie było ten hałas jest bardzo niepokojący. Osobiście nie lekceważyłbym go. Potraktuj sprawę poważnie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Tak tylko że on po 3-5 min zanika a jeśli temp otoczenia jest powyżej 15 C to wogóle sie nie pojawia.

Sam nie wiem czego mam szukać ciśnienie oleju też w normie.

Dzwięk wygląda na pulsację hydrauliczną tylko czego albo pompy paliwowej lub smarowania silnika

 


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
    • Przez The_Jarwis
      Witam.
      Problem przedstawia się następująco. Półbiegi przez dłuższy czas działały bez problemu. Jakiś miesiąc temu przepalił się bezpiecznik odpowiedzialny za jazdę(nie działał rewers, brak ciśnienia na sprzęgłach). Nie miałem w traktorze bezpieczników, więc zastąpiłem go bezpiecznikiem od półbiegów(oba 10A). Po wymianie wszystko było ok, ciągnik ruszył i dało się jechać, bez półbiegu oczywiście z braku bezpiecznika. W domu wstawiłem brakujący bezpiecznik, no i zaczęło działać, ale przycisk "+" na dźwigni zmiany biegów przestał działać(na dźwigni zakresów można było zmieniać zarówno "+" i "-", działy bez problemu). Później przez jakiś czas tak to działało, aż do przedwczoraj. Brak możliwości zmiany półbiegu, okazało się że to wina bezpiecznika. Po wymianie bezpiecznika przerzucił półbiegi góra dół parę razy i znów problem - nie działają. Bezpiecznik tym razem cały.  Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na przełączniki w dźwigniach od biegów i zakresów. W obu przypadkach do dźwigni przychodzą 3 przewody. Na środkowym jest +, a na skrajnych są - . Napięcie wynosi 12,5V . 
      W którym miejscu jest w tym ciągniku sterownik odpowiedzialny za półbieg. Nad pedałem gazu, pod plastikami są dwa urządzenia/sterowniki(jeden większy biały, drugi znacznie mniejszy niebieski). Ktoś przerabiał podobny problem?
    • Przez damianzb9613
      Witam chciałbym się dowiedzieć co te kontrolki oznaczają.

    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Patryk212
      Czy da się samemu zkalibrować rewers? Jak to zrobić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.