new_profil_luki21

Woda zalewa komorę cylindra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JanekWielki    1

Plyn w chlodnicy ok ale narazie też a ten dymek to jak by para może przepali to :-)
Jedyne co to to ciśnienie oleju jeszcze mnie niepokoi w orce na wolnych obrotach przy zawracaniu spada do 0,5 na wysokich trzyma się 2,5 na zimnym na wolnych jest 1 na wysokich 2,5
Odkrecilem ta śrubę po prawej pod filtrem oleju na klucz 24 jest tam śrubka na śrubokręt wkręcilem ja o 4 obroty na zimnym myślałem że się poprawiło ale w orce to samo
Dobra ja śrubke dokrecalem? Mogę próbować jeszcze dokrecic? Ona wkręca się lekko nie wiem ile tam jeszcze można wkręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanekWielki    1

Bąk po lewej jest chyba jedna śruba na klucz 24 po prawej dwie jedna wyżej mniejsza i ta niżej na klucz 24 ta właśnie wykrecalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ta niżej jest od ciśnienia w układzie smarowania, ta wyżej od max ciśnienia w chłodnicy oleju a ta po lewej od ciśnienia ma  w filtrze odśrodkowym.

Ta na dole po prawej powinna mieć dwa korki na śrubokręt pierwszy to kontra. Ale polecam ci wyjąć całą podstawę filtra i sprawdzić czy zaworki płynnie poruszają się w otworach. U mnie jeden miał zadrę i fiksowało ciśnienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanekWielki    1

Odkręcić mam cały filtr od bloku razem z tymi zaworkami wsztstkimi czy rozebrać go tak jak do czyszczenia i tam pod filtrem będzie widać te zaworki czy nie są zacięte ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jak woda szła na tłok, to jest możliwe że przedostała się do oleju. Jak po naprawie problemy znikły, to proponował bym wymianę oleju. Może to rozwiązać obecne rozterki, czyli dymek z odmy i niskie ciś. no i silnikowi na pewno nie zaszkodzi a pewnie koszt nie poraża tym bardziej że obecny olej już ma pewnie jakiś tam przebieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możesz wyjąć same zaworki tylko że upierdliwie się to robi na ciągniku. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanekWielki    1

Ale gdy go wykręce całego skąd będę wiedział do jakiego poziomu go potem wkręcić tak na wyczucie potem wkręcać i kontrolować ciśnienie na wskaźniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wkręcasz korek regulujący do oporu licząc obroty. Jak będziesz składał wkręcasz znów do oporu i popuszczasz i taką ilość jaką wyliczyłeś wcześniej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Witam panowie mam problem w mtz 80 , poszła mi woda do oleju,
Wyciągnąłem tuleje i okazało się że mam wżer akurat na wysokości górnej gumki (uszczelniacza) , ale gorsza sprawa na bloku też jest ubytek nad gumką jak i pod nią , jakieś sugestie ?? Wystarczy wymienić tylko uszczelniacze, czy jakoś lepic blok .dołączam zdjęcia tulei i bloku

post-36928-0-33130800-1493844443_thumb.jpg

post-36928-0-45975500-1493844530_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Jakbym palcem zbadał, to bym wiedział, co powiedzieć. Uszczelniacze zmień, a ich miejsce przytrzyj drobnym papierem ściernym. Ja bym tak zrobił i wolałbym nie kleić, tylko jest ta niepewność, że zmarnuje się czas i olej, jak to nie zadziała.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18
Napisano (edytowany)

Wżer w tym miejscu co widać nic nie przeszkadza. Ściąg o-ringi i jeśli wżery są pod nimi to jest d*pa.....i zapomniałem tuleja oczywiście nowa

 

Edytowano przez slawek80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38
Napisano (edytowany)

Nie no pod oringami jest ok tzn jest rowek w kant że tak powem, to co dać nowe oryngi i będzie hulac? I nie bawić się w klejenie, spytam jeszcze o jedną rzecz, wymienić wszystkie uszczelniacze na pozostałych cylindrach,

Edytowano przez robert983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Daj tutaj nową tuleję, jak kolega napisał. Pozostałych nie ma sensu wybijać, jeżeli wiesz, że ta była winna.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Panowie może to bez znaczenia , ale która stroną do bloku złożyć te teflony na zdjęciu ,faldami czy gładką stroną ?
druga sprawa w prawym rogu jes zakucie idzie tam olej dać tam jeszcze jakiś oryng , gdzieś czytałem że trzeba ,

post-36928-0-70118700-1494479928_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Nie wiem, czy to ma znaczenie, ja daję fałdami w dół.

Jakie zakucie? 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38
Napisano (edytowany)

Ok to i ja tak dam , mtz zrobiłem 10mth więc jeszcze mało o nim wiem ,
tym otworem z zakuciem ze zdjęcia idzie chyba olej ponoć że jak się da ten oryng,   to jest mniejsze prawdopodobieństwo że olej będzie się wysączać spod uszczelki , wolę się dopytać zanim założę głowicę

post-36928-0-96125500-1494486313_thumb.jpg

Edytowano przez robert983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587

Nic nie podkładając.
Masz zakucie właśnie do oleju ,jak dasz oring to jak ty myślisz dokładnie głowice docisnac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Jak wyżej. głowica ma docisnąć ten pierścień. Bez towotu, silikonu czy oringów.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ale spotkałem się z opiniami że wkładają oring. Oporu dla dociąganej głowicy nie stawia żadnego a coś tam uszczelni do czasu aż się zestarzeje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Dzięki panowie za podpowiedzi ;-) będę zakładał samą uszczelkę bez udziwnień .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Parę razy robiłem i nigdy oringów nie dawałem i wolałbym nie dawać.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj