Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam  

 

chodzi mi o tą wstępną komore wirową w głowicy.

 

Czy ją doszczelnia się jakoś ? podkładką miedzianą?

 

bo u mnie wydaje się jakaś lużna 

          

Opublikowano

jaa oring dawałem bo bez oringu olej nawalał, z oringiem sucho i nic się nie działo, tylko nie moze byc nie wiadomo jak gruby, głowica ładnie dociśnie, bez oringu za chwoilke znów będzie wyciek, nie raz gowice zwalałem :D

Opublikowano

Panowie jakiego bloku szukać , starego czy kupić nowy?
Cena nowego 2200 z kawałkiem, znowu poszłam mi woda do oleju , teraz nie będę się bawił z lepienie tylko zrobię jak trzeba, ale tak z drugiej strony nie miał się kiedy popsuć :-(
Na same żniwa ...

Opublikowano

Ja bym wziął ogólnie używany, bo tańszy, ale nie ma wtedy żadnej gwarancji.

Mi dziś siadło c330, rotacyjna i MTZ nie da rady kręcić rozrusznikiem, więc nie jesteś sam.

Opublikowano

Dokładnie , blok do mtz D240
Wiem kto ma stary blok , to znaczy długo leży ale ciągnik był w miarę młody , poszedł na części,
może taki kupić i dać na osiowanie i planowanie,wtedy byłby Oki na 100%

Opublikowano

Wiem że odgrzewam temat, ale problem wciąż aktualny. Pojawiła mi się woda w kolektorze, oleju i na tłokach. Na 99% pęknięta tuleja bo 3 miesiące temu miałem dokładnie takie same objawy i tuleja miała pęknięcie poprzeczne tuż przy kołnierzu. W lipcu głowica poszła do sprawdzenia, wszystko ok, wymiana wszystkich tulei na nowe, nowa uszczelka i śruby do głowicy. Ciągnik ma teraz lekką pracę. W żniwa transport a teraz opryski i siewy. Dlaczego pękła tuleja po 3 miesiącach?

Dodam że w lutym wymieniana  była pompa wtryskowa na nową, zamiennik. Mniejsza jest i ma gaszenie z linki a nie gazem z kabiny. Może ona coś mieszać w silniku? Dawka paliwa czy coś? Nie mam zielonego pojęcia co może być a nie widzi mi się co 3 miesiące rozbierać i wymieniać tuleje.....

Opublikowano

Zestawy? W sensie jakie tuleje? Ostatnio sprzedał tuleje Złotecki? czy coś podobnego, polskie zamienniki, a przedostatnio czyli wrzesień miałem tuleje firmy MM3. Pierścienie nie polskie bo na opakowaniu cyrylica. Teraz jeszcze nie rozbierałem silnika więc nie wiem czy na 100% to tuleja, ale raczej samo wydmuchanie uszczelki nie spowodowało by że waliło by wodę w kolektor i olej. Spaliny miałem wszędzie zarówno w chłodnicy jak i dymiło z korka wlewu oleju ;/

Opublikowano

Pisałem już niejednokrotnie, mam zestawy naprawcze ukraińskie "zavod dvigatel" i już wymieniałem 7 sztuk, bo albo tuleja albo sworzeń albo tłok, albo wszystko na raz siadło. U ciebie objawy jakby faktycznie tuleja pękła. Rozbieraj, oglądaj, analizuj.  Butelka Nerwosolu i MTZ da się lubić.

Opublikowano

Głowica zdjęta. Nie widzę nigdzie na tulejach pęknięcia, jedynie uszczelka była wypalona pomiędzy 2 i 3 tuleją. Podejrzenia padają na niedokręconą głowicę ale raczej wątpię w to. Sam w lipcu dokręcałem ją na 180N wg kolejności od środka.

Opublikowano

Planowana, rok temu we wrześniu i teraz też. Nowa uszczelka założona, poskręcany i na razie działa, ale zrobiłem nim tylko objazd po polach nic więcej.

Opublikowano

Nie wiem, chyba nic nie mówił, nie odbierałem jej osobiście. Po wrześniowym remoncie ciągnik działał do kwietnia - pęknięta poprzecznie tuleja. Potem remont w lipcu i pochodził do września tego roku - wydmuchana uszczelka. Zobaczymy teraz bo robote będzie miał dopiero na wiosnę, nawozy i siewy jare

  • Like 1
Opublikowano

Blok sprawdzałem samemu liniałem plus latarka i szczelinomierz. Może to nie zbyt dokładne ale nie musiałem zdejmować bloku. Jeżeli znów coś wydmucha albo pęknie to wtedy blok jedzie do sprawdzenia. Dałem mu po prostu ostatnią szansę, bo jak nie głowica ani uszczelka ani dokręcanie to musi być blok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v