new_profil_luki21

Woda zalewa komorę cylindra

Polecane posty

slawek80    18

Nikt wszystkiego nie wie. Tylko idioci są takiego zdania ... człowiek uczy się całe życie i tak głupim umiera....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@autoostrowski Wypłakałeś się już czy dać Ci jeszcze chusteczkę?

 

@seweryn niestety nie tłumacz im bo tego nie zrozumieją.

 

@sławek Masz rację. Wytłumacz kolegom co trzyma uszczelka w miejscu w którym ma wycięcie żeby woda dotykała bloku?  I jakie ma znaczenie ile blok w tym miejscu jest wyżarty. 

 

 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 @new_profil_luki21  To Ty masz problem z silnikiem a innych chcesz uczyć .

Edytowano przez autoostrowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wytłumacz nam wszystkim co uszczelnia uszczelka w zaznaczonych miejscach między blokiem a głowicą i jaki wpływ mają wżery w tych miejscu??

4140308_uszczelka-glowicy-mtz-50_3714.jp

 

 

 

 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Takie spory nic konkretnego do sprawy nie wnoszą. Kolega ma problem i forum jest po to żeby pomóc go rozwiązać a przechwałki i obrażanie w niczym nie pomagają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już koledzy Ci tłumaczyli ,Ja ci tylko tyle podpowiem jeszcze raz że ta uszczelka nadaje się tylko na śmiecie ktoś wyprodukował śmieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pomagasz w ten sposób i siejesz tylko zamęt.  Założyłem temat, żeby się czegoś mądrego dowiedzieć, ale na tym całym forum jest jak wszędzie 3-4 osoby posiadające ogromną wiedzę i reszta krzykaczy najmądrzejszych na świecie. Uwierz mi nie tacy mechanicy to oglądali i żaden nie wskazał bloku do planowania bo nie widział takiej potrzeby. Tam gdzie uszczelka ma uszczelnić to uszczelni. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie piszę że Ty mi kazałeś. Ale skoro wszyscy mówią że nie ma prawa tego uszczelnić ze względu na wżery więc odpowiedź jest jednoznaczna - planowanie. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy ale nie Ja , pomagałem Ci dużo i dobrze ale w momencie kiedy twoje obrazy pod moim adresem nastąpiły bardziej przyglądam się  tematowi niż angażuję i podpowiadam ci że ta uszczelka to śmieć .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Na twoim miejscu obejrzałbym dokładnie głowicę i może splanował. Uszczelnienie cylindra odbywa się na tulei i głowicy przy współudziale stalowej wkładki w uszczelce. Gdy w tym miejscu będzie zachowana szczelność to woda nie ma prawa dostać się do cylindra.

Kolego pisząc "wszyscy" chyba mnie nie masz na myśli, przeczytaj jeszcze raz moją podpowiedz, bo wyszło że miałem sporo racji.

Kolega @Seweryn znów nie błysną z twierdzeniem że ma trzymać cała powierzchnią a z obrazka uszczelki widać że jest wiele punktów w których uszczelka kończy się kilka mm (są otwory) za okuciem i w związku z tym uszczelnienie jest głównie na stalowym pierścieniu a puste miejsca go nie przytrzymują jak co niektórzy to tu sugerują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@autoostrowski Sam zacząłeś i nie myślałeś chyba że będę się spokojnie przyglądał. Wiem kiedy mam rację i wiem kiedy potrzebuję rady. Nie uważam się za fachowca i z pewnością nim nie jestem. Ale znam się na mechanice na tyle żeby wiedzieć czy ktoś mnie robi w konia. Gdybym za pierwszym razem zastosował uszczelki teflonowe (gdybym o nich wiedział) podejrzewam, że silnik chodziłby do dziś. Chyba ze faktyczne wina leżała po stronie komory wirowej. Oby... 

Ta uszczelka do zdjęcie poglądowe. Ale faktycznie jest kiepska mam kupioną lepszą (moim zdaniem)

 

Proszę nie łapcie za słówka... wróćmy do sedna sprawy.

 

 

Edytowano przez new_profil_luki21

KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnij dlaczego ta uszczelka to śmieć?

 

Zostawmy to jako zagadkę do wyjaśnienia , nie chcę tu nikogo obrazić ale pochwalić muszę muszę kolegę @ptaszyna ten człowiek z pewnością dużo widział i wie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już mówisz że to śmieć to poprzyj to jakimiś dowodami.

 

Na tych sprawach trzeba się trochę znać żeby coś w przyszłości naprawić takie proste tylko uszczelka ,a ile przysparza problemów.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

A jednak sam wspominałeś że coś tam jest popękane ;). A tak szczerze to nie brałem pod uwagę że masz jeszcze komorę wirową, myślałem że masz już na wtrysku bezpośrednim. Wtedy odpada problem zapadniętej komory, co nie przyszło mi do głowy. Na koniec to Ci jeszcze podpowiem że na zdjęciach tuleje w miejscach gdzie przychodzi metalowa wkładka nie wyglądają dobrze i wtedy już tylko wymiana tulei, ale w realu może to lepiej wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym. Na żywo wygląda lepiej. Zaczyściłem to delikatnie papierem. Teflon powinien to uszczelnić.Tutaj widać dużo nagaru bo to zaraz po demontażu. 

Edytowano przez new_profil_luki21

KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

No to jeśli tam są wżery to może być znowu zonk.


Panie autoostrowski na tę chwilę to się pan przechwalasz ,a nie jest to normalna dyskusja ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobię jutro fotkę to zobaczycie. Pierwsza decyzja była taka, że chciałem wymieniać ale kurcze trochę szkoda tuleje w środku jak nowe. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie sławek80 a co będę z tego miał jak panu udowodnię ?  czy to mało jak podpowiedziałem koledze że to śmieć ale on ma inną

Jak się za bardzo angażowałem  zostało to bardzo żle odebrane na tym forum więc lepiej jest delikatnie i bardziej docenione.

Edytowano przez autoostrowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

I ta uszczelka jest do silnika z komorą wstępną , ale chciałbym wiedzieć czemu ta poprzednia to śmieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj