Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotruniu25    3160

Ale na odcinku po który porusza się to łożysko wałek jest na dole węższy a u góry szerzy tak że jak jest w góry to nie lata na boki a jak się zsunie to ma luz i lata na boki. :(

 

Czesiu doradź co z tym zrobić. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tu nie chodzi o latanie na boki, a luz wzdłuż osi ślimaka. Z rysunku w książce napraw wygląda, że jedną część łożyska stanowi ten stożek na ślimaku, a łożysko jest w postaci pierścienia zewnętrznego i wałków. Czy dolne i górne łożysko w korpusie jest osadzone bez luzów? Powinieneś dosunąć łożyska do stożków ślimaka przekładni i zlikwidować luz. Zdalnie nie jestem w stanie ocenić przyczyny tak dużego luzu, może jakieś fotki by pomogły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

dziki kolego za podpoeiedż zobaczymy te luzy na łożyskach bo tuleje mam wymienione staro nie chciały wyjść a nowych nie szło wbic musiałem je po wbiciu rozwiertakiem potraktować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Co do zacinania się kierownicy to miałem raz w polu przypadek, że poluzowały mi się kontry na kole kierownicy i ta dolna zacisnęła się do kolumny i tak został ze skręconymi kołami :lol:. Trzeba było 3 km naparzać do domu po klucz bo nie miałem takiego dużego ze sobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no musisz sam pokombinować ja za to sie u siebie nie biore szkoda mi kasy na części narazie dobiłem tlenu w koła i zdjołem obciążenie jest znośnie a luzy małe

Ale kontaktuj sie jak ci tam poszło z tą robotą jestem ciekaw

a tuleje u mnie to za h*ja nie chciały wyjść nowe to sie popleszyły trochę jak były wbijane


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Jutro składam to zobaczę czy coś się polepszyło.A tuleje przed włożeniem było włożyć do zamrażarki i było by ok przynajmniej ja tak u siebie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turus0    0

3 dni temu robiłem remont mojemu ruskiemu.Wał pękł wieć musiałem wstawić nowy. Przy okazji wymieniłem tarczę sprzęglową.Wczoraj stał docierał się a dzisiaj zacząłem trochę jeździć i zauważyłem że tak na połowie obrotów kolumna i kierownica wpadają w ogromne drgania.Czym to może być spowodowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Koła lataj szybko w prawo i lewo?Po prostu gdzieś nie dokręciłeś dokładnie śruby lub wąsa i tak latają,przynajmniej u mnie tak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Dokładnie jak przedmówca twierdzi. Posprawdzaj wszystko czy dobrze dokręcone. Być moze są gdzieś luży i dlatego telepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turus0    0

z tym jest ok. ale dzieje sie tak również jak traktor stoi nie tylko jak jedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turus0    0

sprawdziłem wszystkie nakrętki przy kolumnie i wszystko jest ok. Co za piorun?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas1506    1

Ja myślę że to źle zamontowane przeciwwagi w bloku,mogą być źle wywarzone,lub źle ustawione na rozrządzie,i będzie trzęsło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Albo kupiłeś taki wał wyważany na oko :D Jakiej on jest produkcji?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turus0    0

ale byłem przy tym jak mechanik to składał i znaki dobrze były ustawione na trybach i przciwwagi też dobrze tylko ten wałek od przeciwwagi ścisło był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas1506    1

Może obruciło tulejki w bloku.

 

Bo na 100% te drgania są od tego wałka,słyszałem że można go wyrzucić i nic się nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

a pompy wtryskowej nie przestawiłeś ,przypadkiem ? docisk sprzęgła włożyłeś do koła zamachowego w te same otwory ?

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Właśnie-koło zamachowe może być przyczyną tych drgań


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2207    0

Tego typu zjawisko może być powodowane wieloma czynnikami i w zasadzie od Ciebie zależy, jak szybko je znajdziesz. Powodem może być przede wszystkim wał korbowy i stan jego ułożyskowania - nie szukałeś powodu pęknięcia i być może nie oddałeś bloku do osiowania, a to już pierwszy i zasadniczy błąd ponieważ wał pęka zwykle z powodów odkształceń po osiowych, z powodu zbyt dużego luzu łożysk lub zbyt małego, spowodowanego zacieraniem się panewek i wału. Oba te zjawiska klasyfikują blok do sprawdzenia jego osi. Luz zaworów i ustawienie rozrządu to w zasadzie podstawa - drżenie może być powodowane złą gospodarką paliwa i powietrza. Ja stawiam na jeden z tych czynników i życzę Ci powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59

U mnie miałem to samo. Trzęsło całym ciągnikiem niezależnie od obrotów a w środkowym przedziale najbardziej.Przyczyną okazał się wadliwy wał produkcji bodajże indyjskiej. Był niewyważony, przeciwwagi miał ulane razem z wałem tak jak w samochodach i dodatkowo jego wykorbienia nie były rozsunięte o równe 180 stopni co skutkowało wibracjami. Został kupiony za 450 zł a ,,oryginał'' kosztował ponad 600 więc chciałem zaoszczędzić a wyszło tak że po roku użytkowania musiałem kupić ten ,,bardziej oryginalny'' i 2 dni roboty dołożyć :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

a od jakiego ciagnika chcesz remontować kolumne ?


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

są dostępne ale chyba lepiej by założyć wspomaganie w podobnych kosztach wyjdzie a wspomaganie będzie lepsze


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj