Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuba12345    0

No ale co ja tam mogłem za mocno dokręcić oprócz zwrotnicy nic nie kombinowałem a może być to wina łożyska w kolumnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

A może rozsypało Ci się łożysko w kolumnie kierowniczej?? Ja miałem tak samo przy skręcie w prawo zacinało okazało się że łożysko się rozlazło a kulki wysypały......


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Kolego zrobila Ci sie zadra na nowym sworzniu i gdy skręcasz sworzen obraca cie sie razem z tulejką , ja tak mialem jak wymienilem, gdy mi sie zaciela jak wracalem z pola to we dwóch z brate nie mogliśmy ukręcic :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Podepnę się pod temat gdyż mam też problem z układem kierowniczym. Otóż u mnie problem polega na tym, że ciągnie mi kierownicę w prawo (trzeba cały czas trzymać bo ciągnie w prawo). Na pewno przyczyną nie jest kolumna zakładałem inną było to samo (kolumna wyregulowana) Zbieżność też już była kilkakrotnie ustawiana. Mam zamiar teraz wymienić czopa być może jest skrzywiony. Był w nim tulejowany cały przód i wszystko ładnie weszło także wykluczam jakieś skrzywienia w miejscach tulejek. Daję poniżej zdjęcie jak wygląda przód. Musi chyba być coś skrzywione. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły jeszcze proszę pisać,

 

http://img153.imageshack.us/i/beztytuuyoe.jpg/


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

No nie wiem dziś rozebrałem całą podłogę żeby mieć dobry dostęp do kolumny pościągałem całą elektrykę z kolumny i odkręciłem tom obudowę co jest przykręcona do przekładni na 4 śruby 17 co w niej wałek siedzi od kierownicy bo coś mi się zdaje że może te łożyska faktycznie poszły i tak to pierwsze pod samą kierownica jest ok pod tym łożyskiem jest taka zębatka i pod tą zębatkom jeszcze jedno łożysko tylko nie mam jak sprawdzić tego łożyska bo nie mogę zdjąć obudowy z wałka powiedzcie mi jak zdjąć tom obudowę z wałka od kierownicy?? i jak usunąć luzy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

ej weźcie pomóżcie bo C-330 ma teraz kapitalke robioną C-360 w lakierowaniu a rusek stoi w garażu z roskręnconą kolumną pomocy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Rozbierz kolumnę w mak 10 min roboty i dowiesz się może ślimak się wychodził??


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

o ile sie orjentuje to od luzów jest taka śróba w kolumnie po prawej stronie z taką podkładką zębatą ja do dego mam łatwy dostęp bo nie mam kabiny tam sie jakoś kreciło ale juz nie pamientam jak dokładnie pokombinuj obadaj czy nie masz skrzywionego wałka w kolumnie albo coś no trudno powiedzieć cieżko jest jak sie tego nie widzi


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Raczej łożysko ale jeszcze kolumny nie rozebrałeś?? mi by nie dało czekać tylko bym rozdarł i zobaczył :D :D :D :D


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

no ja tez mam problemy z kierą tuleje we zwrotnicach wymienione w przekładni cały środek a luzy są dalej chociaż reguluje tą śrubą to luz i tak jest a jak podczepie poznaniaka albo rotacyjną to osrać sie idzie bo jak jade szybciej to koła latają w obie strony że mało się nie rozleci. Miałem robić wspomaganie ale czasu teraz nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

kolego kuba12345 odepnij drążek od kolumny i wtedy zobaczysz jak się kręci sama kierownica. jak się będzie zacinać to wina kolumny a jak nie to sworzeń. co do luzów to raczej nie da się tego usunąć na stałe, bo z czasem powrócą. remontować kolumny raczej nie polecam, bo z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że szybko dostanie luzów. lepiej kupić nową lub zrobić wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

no ja tez mam problemy z kierą tuleje we zwrotnicach wymienione w przekładni cały środek a luzy są dalej chociaż reguluje tą śrubą to luz i tak jest a jak podczepie poznaniaka albo rotacyjną to osrać sie idzie bo jak jade szybciej to koła latają w obie strony że mało się nie rozleci. Miałem robić wspomaganie ale czasu teraz nie mam

Na sworzniach nie masz luzów? Sprawdź zbieżność i luzy łożysk w kołach.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

no ja tez mam problemy z kierą tuleje we zwrotnicach wymienione w przekładni cały środek a luzy są dalej chociaż reguluje tą śrubą to luz i tak jest a jak podczepie poznaniaka albo rotacyjną to osrać sie idzie bo jak jade szybciej to koła latają w obie strony że mało się nie rozleci. Miałem robić wspomaganie ale czasu teraz nie mam

A z tym to chyba wiec co jest nie tak bo miałem tak samo u siebie tylko ze to brat robił jak mnie nie było jak jechałem po asfalcie i przy prwnej predkości koła zaczynały latać samoczynnie a jak sie zwalniało to przestawały dzisiaj sie spytam co on zrobił z tym bo teraz jest git ale kieruje sie bardzo cieżko przez te pare lat to nawet można sobie niezłą ciłe w rekach wybrobic jak papaj


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Czarek napisz jak to brat na prawił bo mnie już to denerwuje zapnę mu coś cięższego to mi ręce urywa i chcę o na dniach zrobić ale nie wiem od czego zacząć.

 

Odkręciłem te 4 śruby na klucz 17 co trzymają kolumnę ale nie wiem jak ją wyjąć może ktoś powie jak to zrobić? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

kolumne wyciągasz całą kompeltną razem z podstawą przekładnią inaczej nie wyjdzie. Po wyciagnięciu poprzecznego wałka dopiero wyjdzie. O własnie chyba że wałek poprzeczny wyciągniesz to wtedy wyjdzie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

ok własnie sie ptałem i trzeba wymienić tuleje tam gdzie sie obracają czopy czy co tam albo sa za dużo natawotowane wtedy też bedą latać ale brat mówił ze stare to nie chciały wyleść a nowe to przy wkładaniu sie popleszyły takie gówno teraz robią no i jeszcze zbierzność ustaw


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15386

Czytałem na innym forum że aby lżej się kręciło to skracają ramię od kolumny o 6 cm. Ucinają i potem spawają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Czesiu rozebrałem kolumnę tak jak pisałeś z przystawką.Po zdjęciu kolumny z przystawki okazało się że łożysko na kolumnie na samym dole przed ślimakiem chodzi mi góra dół i czy tak powinni chodzić czy to tylko u mnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ślimak nie powinien mieć możliwości przemieszczania się - osiowego, bo to generuje luz na kierownicy i na nic dociskanie tej rolki do ślimaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

To chyba stożkowe łożysko. W żadnym wypadku nie powinno być takiego luzu. Te dwa łożyska(górne i dolne) powinny utrzymywać ślimak w stałym położeniu, a ich napięcie powinno umożliwiać lekki obrót kierownicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Oczywiście że nie może mieć luzu musi być sztywno ale z drugiej strony tak żeby szło kręcić. Ale łożyskoto łozysko raczej zbyt mocne skręcenie nie powinno dać się odczuć


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj