Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grzes_farmer    18

Panowie które tulejki zwrotnic wybrać stalowe czy mosiężne? Mosiężne trochę droższe ale czy wytrzymają dłużej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nie polecam kupować z allegro. szajs. Lepiej dorobić u tokarza.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Tokarz może zrobić z tego samego materiału co są w sprzedaży,więc nic się nie zyska.A skasuje więcej jak w sklepie.

Ale z które mogą być lepsze stalowe czy mosiężne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Szybkie pytanie, jakiej długości jest siłownik do wspomagania? od bizona od skrętu nada sie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Nie wiem jaki skok ma ten od bizona ale u siebie mam o skoku 200mm.Nowy kosztuje około 190 zł.

A z tego co pamiętam jak robiłem wspomaganie żeby było idealnie to powinien mieć  około 185 mm.Ale takiego raczej nie znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Dzieki za odpowiedz, przeglądam ogłoszenia sklepów z czesciami i patrzać na siłowniki od bizona pisze "Cylinder, siłownik wspomagania układu kierowniczego CJF-50/28/200Z " czyli jak dobrze odczytuja to raczej bedzie pasował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Ten od bizona jest troszkę dłuższy ale to przez większe "uszy".Skok,grubość cylindra i tłoczyska ma taką samą jak ten mój.Z takich mniej istotnych rzeczy to różnią sie jeszcze średnicą na sworzeń. I najważniejsze,cena ,do bizona kosztuje 300 zł a ten który zamontowałem sam zobacz http://allegro.pl/cylinder-hydrauliczny-silownik-tlok-skok-200-2-str-i6251246198.html.

Który zamontujesz to już zależy od ciebie.

Edytowano przez grzes_farmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lobuz    0

z czego najlepiej dorobić ograniczniki skrętu?  jeden się urwał a drugi już jest mocno zfatygowany i kilka razy go spawałem/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stock12    0

Witam panowie w moim władku mam taki problem tylko jeszcze nwm gdzie mam go szukać a może już ktoś przerabiał taki problem :] Sytuacja wygląda tak, Gdy ciągnik jest niedociążony i jadę droga asfaltową na 5-6 biegu gdy koło wpadnie w jakąś nierówność to zaczyna strasznie latać na boki tak że nie idzie utrzymać kierownicy i trzeba praktycznie stawać do zera i ruszać od nowa  gdy jest dobry odcinek asfaltu to nic się nie dzieje ... i gdy jest dociążony np.kołówka pełna drzewa to nic się nie dzieje .. czy to luz na jakimś łożysku ? proszę o pomoc ponieważ chciałbym sam sobie to wymienić jeśli to łożysko a też za bardzo nie mam czasu jak narazie rozbierac całego przodu i szukać winowajcy :]  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Dzieki za odpowiedz, a powiedzcie jeszcze czy orbitrol na sucho kreci sie non stop czy po paru obrotach przestaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Co może być przyczyna ze w lewa strone sie lekko kreci, a w prawą ciężej? patrząc na otwory siłownika to jeden jest cały w przelocie, a drugi ma mniejszy otwór,tak jakby dławik,czy to może być od tego? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IWEK22    0

jakby komuś pomogło to ja mam kolumnę wstawioną chyba od transita dodam że ta kolumna jest ze wspomaganiem i ma w kolumnie orbit rol co kręci się naprawdę bardzo dobrze. kolumnę założoną mam już kilka ładnych lat i sprawdziła się. Na szrocie zapłaciłem razem z pompom  250 zł polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

witam zakupiłem kolumnę kierowniczą od c360 do mojego wladka przerobiłem już wszystko tylko mam problem z tym  drążkiem co wychodzi z kolumny w lewo i jest mocowane na tym ramie kierownicze.Ten drążek jest krótszy około 10 cm od oryginalnego i nie mogę przykręcić gałki do tego ramienia proszę o pomoc osób te co już zakładali taka kolumnę do wladka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kolumna założona wszystko udało się przerobić drążek kierowniczy sprzęgło no i gaz ale teraz jest rewelacja.

post-154917-0-68094900-1484057591_thumb.jpg

post-154917-0-97292000-1484057608_thumb.jpg

post-154917-0-42117000-1484057628_thumb.jpg

post-154917-0-09641300-1484057646_thumb.jpg

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubala2800    0

Witam
Mam problem z regulacja luzu kierownicy w t-25 model jeden z pierwszych. Brak u mnie dojscia do śruby regulacyjnej i nakrętki na klucz 32. W miejscu ,którym powinna byc nakrętka nie ma nic. Czy jest jakas mozliwośc regulacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

Witam,

Panowie zna ktoś może wymiary uszczelniacza na przekładni kierowniczej?

będę bardzo wdzięczny za informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiu84    1

Czy jest możliwość kupienia podkładki regulacyjnej do kolumny bo starej nie mam kiedyś jakiś mechanik wyrzucił jak likwidował luzy a teraz chce zrobić remont całej kolumny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj