Polecane posty

zbyszekbrzuze    297

Nie żeby było, że ja was pytam o porade, tylko dałem to jako ciekawostkę ;)

 


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

Mam pytanie odnośnie kolumny, a dokładniej jej regulacji (kasowania luzu), po przeciwnej stronie względem ramienia kolumny mam coś takiego jak na zdjęciu:

 

c02b8aeb9b0fd.jpg

 

Czy to pod tym dekielkiem jest śruba regulacyjna? Jeżeli tak to jak go wyciągnąć? 

 

Luz na kierownicy jest, mimo że końcówki drążków wszystkie nowe. Poprzedni właściciel twierdzi że luzu nie było tylko zapomniał zakręcić kontrę na śrubę regulacyjną i pojawił się znowu, czy to prawda to właśnie chciałem się przekonać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ta przekładnia jest jakaś dziwna. Wygląda inaczej...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rasoir    0

W takim razie czy ktoś się z taką spotkał i miałby coś do powiedzenia? Jeździłem ciągnikiem po asfalcie z dużą prędkością i prowadzi się nawet dobrze jak na taki luz, ale zastanawiam się czy da się go jakoś zniwelować chociaż o parę cm, bo na chwilę obecną jest 1/3 kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Chcę zlikwidować luz w kolumnie czy śrubę regulacyjną powiną się wkręcać czy wykręcać zeby pozbyć się luzu.Co należy zrobić żeby wymontować kolumnę T-25 Leda czy jest to skomplikowane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Kręcisz w tę w którą luz się zmniejsza.

Przeważnie się wkręca, ale gdy wkręcisz za daleko musisz wykręcać. Wszystko zależne od zużycia przekładni.

By zdemontować przekładnie trzeba zdjąć podłogę i wszystko co w tym przeszkadza(pedał gazu, sprzęgła, blokady mostu, choinkę z lewarka).

Odkręcić ramie z wałka przekładni i sama przekładnię.

I to chyba tyle, dawno tego nie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo1970    51

Niestety  to  jest    słabośc   wołodiii  że  jakbys  nie   regulował   to  po   jakimś  czasie   i  tak  bedą  luzy  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Chcę zlikwidować luz w kolumnie czy śrubę regulacyjną powiną się wkręcać czy wykręcać zeby pozbyć się luzu.Co należy zrobić żeby wymontować kolumnę T-25 Leda czy jest to skomplikowane .

Wykręcając likwiduje się luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Wykręciłem śrubę regulacyjną do końca i luz na wałku wychodzącym z kolumny zniknął .Czy muszę się szykować do regeneracji kolumny z powodu braku regulacji na wkręcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tylko nie kręci się za ciężko kierownicą albo coś w przekładni nie chrupie.Jak nie to dobrze pojeździsz parę lat.Ja w swoim robiłem z 25 lat temu bo był luz w POMie z nim walczyli i tak był luz.mieli wymieniać na nową i jakoś nie doszło do skutku ale za to dali wszystkie graty do środka rozebrałem wymieniłem ślimacznice łożyska rolkę na wałku uszczelniłem i łapłem elektrodom łożysko rolkowe do obudowy bo ono było przyczyną całej zabawy bo wychodziło z obudowy i do dzisiejszego dnia mam z przekładnią spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Dzisiaj sprzedawca w sklepie mówił ze są w sprzedaży kolumny kierownicze od c-360 z podstawą dostosowaną do t-25 w cenie ok.900zł trochę drogo ale może warto zainwestować i mieć spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

PROMOCJA!!!

Przedmiotem aukcji jest specjalne ramię do układu kierowniczego do ciągnika T-25A Władymirec. Ramię ma inne wymiary niż to które jest przy ciągniku. Po założeniu tego ramienia kierownicą kręci się jak na wspomaganiu. Sprawdź komentarze- 100% zadowolonych klientów którzy zakupili ramię. GWARANTOWANE ZADOWOLENIE!!! 

 

Trochę bajeru w opisie jest, PROMOCJA  :D , Ja mam u siebie od dawna, sprawuje się dobrze, dużo lżej się kręci  ale zapomnij o porównaniu do wspomagania. Fakt, że trzeba dwa razy więcej machać kierownicą, jednak po czasie zapominasz o tym. Ogólnie polecam, ja płaciłem 56 zł. Bez promocji  :P  :P 

Edytowano przez slawek99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lobuz    0

czy ktoś wie czy są w sprzedaży  ograniczniki skrętu, ewentualnie z czego można by wykonać takie ograniczniki?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Co może być przyczyną wycieku oleju z pod wkręta regulacji w kolumnie kierownicy i czy można naprawić to bez demontażu kolumny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Tam jest nieprzelotowa nakretka a pod nia podkładka  aluminiowa  pełniaca dwie funkcje uszczelnia  i ma zabek do zabezpieczenia nakretki (nie myl z ta pod spodem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

To znaczy ze wystarczy dokręcić mocniej tą nakrętkę żeby docisnęła podkładkę i po wino pomóc? a czy nie ma w kolumnie od strony tej nakrętki jakiegoś uszczelniacza.Jeszcze jedno pytanie jak byś mógł odpowiedzieć czy przyczyną tego wycieku może być to że wykręciłem do oporu tą śrubę co jest pod nakrętką żeby zlikwidować luz na wałku wychodzącym z kolumny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jak wykreciłes całkiem to może byc tak ze ta aluminiowa podkładka jest za cienka (zmiez czy  nakretka nie  opiera sie tylna czescia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Wykręciłem tą śrubę myślałem że pomoże mi bo gdy przednie koło wpadnie w nie równość to zaczynają one szaleć ze muszę zatrzymać ciągnik żeby się uspokoiły na końcówkach luzu nie widać zbieżność też dobra jedynie co na tym wałku jest trochę luz a najdziwniejsze jest to że mam to prawie od nowości a ciągnik był kupiony fabrycznie nowy.Co Ty myślisz o tym problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

trzeba wyciagnac podkładke spod kolumny ( tej rury) go moze slimak ma luz na łozyskach

da sie to sprawdzic  w ten spoeób ze trzeba odkrecic dekielek łozyska pod sama kierownica i  sprawdzic czy cały wałek sie nie przemieszcza góra dól   jeżeli sie przemieszcza to trzeba zdemontowac kierownice   

na dole u tej dury odkrecic 4 sruby i wyciagnac ja do góry  zsuwajac z wałka kierownicy    na dole powinny byc podkładki   usun jedna i poskładaj  spowrotem

 

pozatym sprawdz jeszcze zbierznosc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

W moim t25 mam luzy na zwrotnicach. Jakie części muszę kupić aby to naprawić? Na jedną stronę potrzebuję : sworzeń zwrotnicy, tulejkę i co więcej?

Edytowano przez grzegorzchylak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj