Polecane posty

mtracz    76

A co Ci pasuje. Ja mam olej.

Jak wszystko szczelne to olej.

Jak ktoś chce może kłaść smar. Tylko więcej zachodu bo trzeba dekielek odkręcać, a olej korkiem szybko się wlewa, no i dotrze on wszędzie w łożyskach. Chcąc dobrze nałożyć smaru trzeba by było zdejmować piastę i kłaść go bezpośrednio na łożyska bo inaczej to nie ma sensu.

Można zrobić miksturę i smar z olejem zaaplikować. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Co jak, co, ale jeśli chodzi o drążki, to nie ma problemu, bo zawsze można sobie dokręcić, nawet w polu, bo to nietrudne, a komplet do regeneracji końcówek jest tak tani, że nie opłaca się kupować drążków od innego ciągnika.

 

Niech mi lepiej ktoś powie czy do łożysk w kołach lać olej, czy kłaść smar, bo w starej instrukcji było napisane, że olej, ale nie jestem pewien...

yhm dokrecanie głowiczek co tydzien naprawde super sprawa chyba jak nie ma co robic to moze i tak. Nowe przeguby kupywałem to po 2 tyg luzy i latajace na boki koła. poruszaj swoimi dzis i za tydzien i zobaczysz... Nowy polski drązek z dwoma przegubami to tylko 90 zł gdzie jeden ruski gowniany przegub 60 zł kosztuje i psuje sie po tyg i te plasktikowe zestawy naprawcze dla mnie to dno.. Mam tez 3P juz 19 lat i ma orginalny porzeczny drążek i zadnego luzu od nowosci nie to co w rusakach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

t25aaa: U mnie w 3P była wymieniana jedynie końcówka z przodu podłużnego drążka, bo była już od nowości wadliwa. Tak to 1984 rok i ani razu nie był robiony układ.

Nie wypowiem się nawet na temat jakości współczesnych części...

 

mtracz: Co nie pasuje? Wiem, że olej. Tylko zadałem pytanie, a Twoja kwestia tutaj to była tylko odpowiedź na nie...

Faktycznie jak kiedyś korek wykręciłem, to jakaś mazista czarna substancja poleciała pod ciśnieniem, co jak olej ze smarem. Do czasu remontu nic nie ruszam przy tym ciągniku.

 

Dziękuję za odpowiedzi :)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

Polskie drążki są spoko mam juz 7 mcy załozony i zadnego luzu wreszcie nie lataja koła jak chcą. A do piast to leje też olej. Pytanie do was macie orginalne czopy kół przednich i sworznie zwrotnic? bo jak nie to sie pewnie wam rwą jak reksio szynke..:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja jeszcze nic nie robiłem przy czopach, ani zwrotnicach. Oryginalne są niezniszczalne.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Ja mam nowe zwrotnice,tuleje i swożnia od przedniej belki nowe,jakieś 3 lata temu wymieniane i na razie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawnic4    0

mam problem od jakiegoś czasu z kolumna w t25a otóż ostatnio wlałem olej do kolumny superol CB i olej po jakimś czasie sie wylał

nawet wymieniłem uszczelniacz i tak sie leje prosze o odpowiedź

 

Połączone

Edytowano przez razor275

Wladimirec T25A tuning 1995r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

luz na łożyskach i wydziera uszczelniacze


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawnic4    0

wszystko jest nowe tuleje i wałek łożyska i dalej sie leje ;[


Wladimirec T25A tuning 1995r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

zadra musi być albo zmień firmę uszczelniaczy


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawnic4    0

a jaki uszczelniacz polecasz a jakby nie wlewać oleju tylko towot +olej


Wladimirec T25A tuning 1995r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

PHLE można od biedy założyć. Ja mam przy MTZ i jakoś trzyma w przednim napędzie


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

jesli chodzi Ci o ten przy kierownicy przy kolumnie to wg mnie nie. Ja sobie go uciołem i pospawałem, to jest z normalnej stali

Komu często lecą sworznie zwrotnic albo czopy przednich kół mam dla was rade :) i nie chodzi tu o wstawienie np z c 360.

Edytowano przez t25aaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwydb1210    0

Witam. Mam pytanie. Mianowicie, czy to normalne gdy dokręcam śrubę regulującą luz kierowniczy wychodzi wałek z drugiej strony? Dodam, że wkręciła się cała śruba i nie ma dalej oporu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam , mam takie pytanie mianowicie gdy jadę po równej drodze i puszczę kierownice to sam zjeżdża mi w prawo czy u was tez tak sie dzieje???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Na tym polega regulacja. Przesuwanie wałka względem ślimaka który jest na wałku kierownicy dla lepszego zazębiania, z mniejszym luzem.

Oporu nie złapiesz.

Wkręcasz lub wykręcasz śrubę regulacyjną i ruszasz kierownicą i wyczuwasz czy nie zmniejszył się luz- jałowy ruch kierownicą.

 

 

Edit:

@Domino788

Nie dzieje się.

Sprawdź luz na drążkach kierowniczych, a następnie zbieżność kół przednich.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25aaa    9

wstaw sobie drązek poprzeczny od c 360 i spokuj z luzami na wieki. Zbieznosc musi byc tak ustawiona zeby przody opon lekko sie schodziły ku sobie ale jak bedziesz miał luz na drązku to nic Ci nie da ustawianie. Sprawdz tez czy koła są tak samo pochylone wzgdlem podłoza bo jak nie to przez to tez ciągnie w prawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potajtany    0

Co myślicie o tym aby założyć taka oto kolumnę od opla omegi:

kja2vt.jpg

 

Kolega ma taka na sprzedaż za niska cene,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Można założyć, ponoć do Ursusów zakładają. Sam czyham na taką na złomie.

Ona ma już w sobie wszystko tylko pompę podpiąć?

 

Chciałem brać od astry ale jakiś idiota palnikiem przepalił ośkę przy samym rozdzielaczu, aż olej poleciał.

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas99    61

Witam. Wiem że jest dużo tematów związanych z układem kierowniczym w T-25, więc z góry przepraszam, że zakładam nowy temat jednak, żadne odpowiedzi w tamtych tematach mnie nie zadowolily i mam jeden problem na który nie znalazłem odpowiedzi.

 

Zaczne od początku w mojej t-25 mam prawie cały obrót kierownicy luzu. B) Jak sie jedzie to sie można zabić!

Próbowałem go zmniejszyć przez tą śrube z prawej strony kolumny jednak nic to nie dało.

 

Przypuszczam, że luzy są na ślimaku u.k. jednak nie mam pojęcia jak go ściagnąć, prosze pomóżcie :rolleyes: Próbowalem siłą, ale nic z tego.

 

A a jak go ściągne to później jak kupie nowego ślimaka to jak go najlepiej założyć wystarczy wcisnąć czy trzeba go jakoś inaczej włożyć?

 

Prosze sie nieśmiać ale nie często dane mi robić coś w mechanice! :D

 

Może macie inne propozycje co do zlikwidowania luzów, jeśli okazało by sie, że to nie slimak? :D

 

 

Z góry dziękuje.

 

Połączone

Edytowano przez razor275
Dublowanie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj