Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie kolumny, a dokładniej jej regulacji (kasowania luzu), po przeciwnej stronie względem ramienia kolumny mam coś takiego jak na zdjęciu:

 

c02b8aeb9b0fd.jpg

 

Czy to pod tym dekielkiem jest śruba regulacyjna? Jeżeli tak to jak go wyciągnąć? 

 

Luz na kierownicy jest, mimo że końcówki drążków wszystkie nowe. Poprzedni właściciel twierdzi że luzu nie było tylko zapomniał zakręcić kontrę na śrubę regulacyjną i pojawił się znowu, czy to prawda to właśnie chciałem się przekonać.

Opublikowano

W takim razie czy ktoś się z taką spotkał i miałby coś do powiedzenia? Jeździłem ciągnikiem po asfalcie z dużą prędkością i prowadzi się nawet dobrze jak na taki luz, ale zastanawiam się czy da się go jakoś zniwelować chociaż o parę cm, bo na chwilę obecną jest 1/3 kierownicy.

Opublikowano

Chcę zlikwidować luz w kolumnie czy śrubę regulacyjną powiną się wkręcać czy wykręcać zeby pozbyć się luzu.Co należy zrobić żeby wymontować kolumnę T-25 Leda czy jest to skomplikowane .

Opublikowano

Kręcisz w tę w którą luz się zmniejsza.

Przeważnie się wkręca, ale gdy wkręcisz za daleko musisz wykręcać. Wszystko zależne od zużycia przekładni.

By zdemontować przekładnie trzeba zdjąć podłogę i wszystko co w tym przeszkadza(pedał gazu, sprzęgła, blokady mostu, choinkę z lewarka).

Odkręcić ramie z wałka przekładni i sama przekładnię.

I to chyba tyle, dawno tego nie robiłem.

Opublikowano

Chcę zlikwidować luz w kolumnie czy śrubę regulacyjną powiną się wkręcać czy wykręcać zeby pozbyć się luzu.Co należy zrobić żeby wymontować kolumnę T-25 Leda czy jest to skomplikowane .

Wykręcając likwiduje się luz.

Opublikowano

Tylko nie kręci się za ciężko kierownicą albo coś w przekładni nie chrupie.Jak nie to dobrze pojeździsz parę lat.Ja w swoim robiłem z 25 lat temu bo był luz w POMie z nim walczyli i tak był luz.mieli wymieniać na nową i jakoś nie doszło do skutku ale za to dali wszystkie graty do środka rozebrałem wymieniłem ślimacznice łożyska rolkę na wałku uszczelniłem i łapłem elektrodom łożysko rolkowe do obudowy bo ono było przyczyną całej zabawy bo wychodziło z obudowy i do dzisiejszego dnia mam z przekładnią spokój.

Opublikowano

Dzisiaj sprzedawca w sklepie mówił ze są w sprzedaży kolumny kierownicze od c-360 z podstawą dostosowaną do t-25 w cenie ok.900zł trochę drogo ale może warto zainwestować i mieć spokój.

Opublikowano (edytowane)

PROMOCJA!!!

Przedmiotem aukcji jest specjalne ramię do układu kierowniczego do ciągnika T-25A Władymirec. Ramię ma inne wymiary niż to które jest przy ciągniku. Po założeniu tego ramienia kierownicą kręci się jak na wspomaganiu. Sprawdź komentarze- 100% zadowolonych klientów którzy zakupili ramię. GWARANTOWANE ZADOWOLENIE!!! 

 

Trochę bajeru w opisie jest, PROMOCJA  :D , Ja mam u siebie od dawna, sprawuje się dobrze, dużo lżej się kręci  ale zapomnij o porównaniu do wspomagania. Fakt, że trzeba dwa razy więcej machać kierownicą, jednak po czasie zapominasz o tym. Ogólnie polecam, ja płaciłem 56 zł. Bez promocji  :P  :P 

Edytowane przez slawek99
Opublikowano

To znaczy ze wystarczy dokręcić mocniej tą nakrętkę żeby docisnęła podkładkę i po wino pomóc? a czy nie ma w kolumnie od strony tej nakrętki jakiegoś uszczelniacza.Jeszcze jedno pytanie jak byś mógł odpowiedzieć czy przyczyną tego wycieku może być to że wykręciłem do oporu tą śrubę co jest pod nakrętką żeby zlikwidować luz na wałku wychodzącym z kolumny.

Opublikowano

Wykręciłem tą śrubę myślałem że pomoże mi bo gdy przednie koło wpadnie w nie równość to zaczynają one szaleć ze muszę zatrzymać ciągnik żeby się uspokoiły na końcówkach luzu nie widać zbieżność też dobra jedynie co na tym wałku jest trochę luz a najdziwniejsze jest to że mam to prawie od nowości a ciągnik był kupiony fabrycznie nowy.Co Ty myślisz o tym problemie.

Opublikowano

trzeba wyciagnac podkładke spod kolumny ( tej rury) go moze slimak ma luz na łozyskach

da sie to sprawdzic  w ten spoeób ze trzeba odkrecic dekielek łozyska pod sama kierownica i  sprawdzic czy cały wałek sie nie przemieszcza góra dól   jeżeli sie przemieszcza to trzeba zdemontowac kierownice   

na dole u tej dury odkrecic 4 sruby i wyciagnac ja do góry  zsuwajac z wałka kierownicy    na dole powinny byc podkładki   usun jedna i poskładaj  spowrotem

 

pozatym sprawdz jeszcze zbierznosc

 

Opublikowano (edytowane)

W moim t25 mam luzy na zwrotnicach. Jakie części muszę kupić aby to naprawić? Na jedną stronę potrzebuję : sworzeń zwrotnicy, tulejkę i co więcej?

Edytowane przez grzegorzchylak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v