remik1990

Renault 103.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
remik1990    0

Witam

1 Mam problem ze sprzegłem (rewers elektrohydrauliczny) Ciągnik jedzie gdy tylko troche popusci sie pedał  sprzegłą i strasznie szarpie przy tym 

2 Kontrolka wom sie swieci i nie rozłocza nie kiedy do konca 

3 nie podnosi jedna dzwignia i teraz obecnie nie chce sie opuscic a jest agregat siewny zaczepiony

4 Strasznie "wyje" gdy puszcza sie noge z gazu na biegach szosowych  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Witam 

Niechcąc zakładać nowego tematu odnośnie tego ciągnika mam oto takie pytanie. Posiadam renault 103.54 cały mechaniczny ze skrzynią 40 km/h ale mam problem z półbiegiem a mianowicie zając bardzo ładnie lekko wchodzi z neutrala a żółw bardzo  ciężko powiedziałbym bardzo. Co może być tego przyczyną dodam że półbiegi nie wyskakują.

Pilne czy do wymiany filtrów hydraulicznych trzeba spuścić olej ze skrzyni czy jest jakiś myk żeby to obejść ?

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Chłopaki gdzie najlepiej zawieźć pompę wtryskową lucas (renault 103-54) w śląskim do sprawdzenia lub regeneracji bo podejrzewam że padła bo odpowietrzyłem ją ale nie daje paliwa na wtryski 

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Chcę żeby było dobrze zrobione i za rozsądną cenę. A tak poza tym na co zwracać  uwagę przy wyjmowaniu pompy wtryskowej

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

W śląskim to możesz zawieść do jakiegoś Śmietany (czy jakoś tak) w tychach, Jest jeszcze jakiś gość w siewierzu, słyszałem z polecenia że warto siewierz odwiedzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kawasaki89    0

witam mam tez problem z ehr w 103.54 dzisiaj odpaliłem ciagnik wł podnosnik powoli takimi szarpnieciami podnosił na max i kontrolka zaczeła szybko mrugac i zero reakcji tur działa normalnie .w czym moze tkwić problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Ile może kosztować regeneracja pompy wtryskowej do renault 103-54 bo ja dowiadując się narazie w moich okolicach to zaśpiewali ponad 3 tyś a ile wy dawaliście i u kogo? Czytałem kiedyś na forum że ok 1000 zł robiono pompy do silników mwm w renault. Pompę mam taką

post-45405-0-47024300-1452614349_thumb.jpg

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

A jesteś zadowolony z ze zrobionej pompy? Jak tak to daj jakiś namiar na tą firmę czy pompiarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

tak jestem  bardzo  zadowolony teraz minol juz rok i kazdy w okolicy robi u nich pompy   silniki itd  jak znajde  numer to poznym wieczorem ci napisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Dzisiaj chciałem wyciągnąć pompę wtryskową z mojej renault 103.54 ale nie dałem rady. Odkręciłem przewody zasilające w paliwo a następnie przewody od wtrysków itd. po czym odkręciłem 3 śruby mocujące pompę ale pompa ciągnąc do tyłu ruszyła się może z pół cm i dalej nic i wywnioskowałem że tryb napędzający ją trzyma. I tu moje pytanie jak wyciągnąć tą pompę ? jak odkręcić od niej ten tryb żeby wyszła czy to trzeba zrobić przez odkręcenie pompy hydraulicznej i tamtędy dostać się do tego trybu od pompy oraz na co zwracać uwagę przy wykręcaniu jej. A tak przy okazji do czego jest śruba oznaczona nr 1 na zdjęciu. Proszę o jakieś wskazówki w celu jej wyjęcia.

post-45405-0-08890100-1452961305_thumb.jpg

 

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Śruba to zaślepka a do odkręcenia trybu z pompy wtryskowej musisz wymontować pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nie ma takiej potrzeby. W przewodach będziesz miał olej zależnie od stanu zużycia pompy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj