Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
agrolublin    29

Witam.Chciałbym w tym roku kupić jakiś potężny traktor.Myślę że dobry byłby john deere 8370.Czy to dobry wybór.Może coś doradzicie.

Wiadomość z agroFakt.pl

To już jest gdzie się "bawić" :) NO TO TA 8370R będzie wykorzystana moim zdaniem :P

Fajnym ciągnikiem jak pisałem jest jeszcze magnum czy też ostatnio był u mnie Claas AXION 950 i powiem szczerze potwór ;) 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Luba
      Witam wszystkich bardzo serdecznie,

Wraz z grupą przyjaciół tworzymy portal dla rolników. Głównym celem przedsięwzięcia jest stworzenie oprogramowania które wyeliminowałoby papierową dokumentację prowadzoną w gospodarstwie.

Sam jestem rolnikiem i doskonale zdaję sobie sprawę, że temat jest bardzo rozległy, dlatego chciałbym Was prosić o propozycje funkcjonalności które wg Was powinny się w takim portalu znaleźć. Głównie chodzi o rzeczy związane z dokumentacją (rejestrami, ewidencją, książkami), którą trzeba prowadzić albo nie trzeba ale i tak się prowadzi dla siebie. Jeżeli macie jakieś inne sugestie to oczywiście też będą mile widziane.

Pozdrawiam,
      Luba
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Dominik4321