didku1

John Deere 6120R czy Massey Ferguson 6612

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
didku1    0

Stoję przed zakupem nowego ciągnika i ciągle zastanawiam się nad tymi dwoma Masseya miałem na testach podobał mi się  lecz tego czegoś brakowało jak za te pieniądze Johna mają w okolicy i wiem co potrafi i nie mogę się zdecydowac co byscie doradzili ciągnik z wyposażeniem przednia oś amortyzowana przedni tuz massey skrzynia dyna 4 john auto quad i ewentualnie amortyzowana kabina ciągnik ma chodzic z pługiem obracalnym lemkenem 4 talerzówka 4m siewnik accord 3m i ewentualnie opryskiwacz co byście wybrali a i dodam ze servis johna mam nie daleko jeszcze jedno takie pytanie czy tak jak w masseju jest ta skrzynia dyna4 to prawidłowe to jest ze gdy traktor był w polu pod obciążeniem i biegi przełączały się w tyrybie auto to wszystko było ok płynnie i wgl ale jak jechałem szosą i dałem na auto to jak biegi się zmieniały to mało z fotela nie spadałem tak szarpało ?

Edytowano przez didku1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    62

Jezdzilem dwa lata 6125R zrobilem nim 1600mth bardzo fajny i sprytny ciagniczek . Z DPF nie bylo problemow co jakies ok. 100 mth wlancza wypalanie sadzy jesli sie w tym czasie jedzie na pelnym gazie trwa to jakies 30 min (nie wolno gasic ciagnika w trakcie wypalania)Kabina spoko jest cicho i wszystko dobrze pomyslane troche dzwi sie po jakims czasie obwieszaja bo sa mocno ciezkie .Skrzynia bardzo dobrze zestopniowana na ostatnim biegu i pierwszym polbiegu bez problemu ruszalem na szosie z 7-mio tonowym kombajnem.Na silniku zadnych przeciekow jedynie lubia pekac gumowe przewody od ukl.chlodzenia jesli maja ostre zalamanie ale to guma i we wsz.JD jest ten problem .Caly zbiornik paliwa starczal na jakies 25 godz pracy przy kombajnie ziemn,gdzie WOM byl ustawiony na 1300 obr. plus dojazd i powrot solo jakies 25 km. Ale juz przy transporcie z 16 tonowa przyczepa gdzie silnik byl przeciazany pod wzniesienia ciagnal jak rozklekotany zetor kom pokazywal ponad 33litry na szosie rownej i pelnym gazie predkosc ok.43 km palil 8-9 tak wiec prawie caly bak wypalal na jakies 13 14 godz.gaz do oporu a teren gorzysty . Wkurzalo mnie w nim ze po zapaleniu czasami zimnego silnika i wrzuceniu biegu oraz puszczeniu sprzegla oczywiscie rewers do przodu nie jechal czasami stal tak z 20 sek.i nagle wyrywal ostro do przodu byc moze wymagal kalibracji skrzyni .Nastepna rzecza ktora mnie w nim irytowala kompletny brak mocy na zimnym silniku zaraz po zapaleniu ledwo sie toczyl nie bylo bata musial silnik pochodzic z 5 min i wtedy wszystko ok.MF nie jezdzilem wiec nie mam porownania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

To coś ze skrzynią było nie tak, na zimnym oleju pierwsze ruszenie co prawda jest minimalnie opóźnione i trochę bardziej agresywne ale potem jest wszystko ok, to jest raptem 0,5s a nie 20s. A co do MF szkoda że nie ma dyna 6, 16x16 to takie minimum w takim ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agrorobert    52

weź 6613 i tam może być dyna6 lecz cenowo to drogo wyjdzie, massey 6612 jest większy od jd 6120r większy rozstaw osi i masa więc to duży plus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    62

Skrzynia byla ok. poprostu tak sie w nich czasami dzieje poniewaz mielismy trzy takie ciagniki wziete nowe w ten sam dzien i we wszystkich to sie zdazalo Teraz mamy 6130R ten sam silnik w opakowaniu duzego ciagnika 6 cylindrowego i to byl blad na duzych kolach pusty ciagnik nie daje rady ruszyc na pusto ost biegiem.Wszystkie trzy szt mialy zrobiony pomiar mocy na WOM i maja moce 127 KM 129KM ostatni 137 KM tak ze jest nawet 10 KM roznicy wiec jednemu sie trafi slabszy a innemu silniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
    • Przez Miszka123
      Witam takie pytanie mam do użytkowników mających nowoczesne ciągniki   bądź którzy też zakupili używane i użytkujecie   kilku letnie  ciągniki nowoczesne   do ilu motogodzin   sprawują się   nie są jeszcze tak  zużyte  traktory    , jak kupując na co zwracać uwagę w tych nowych   np 5-6 letnie ciągniki danej marki  jakie polecacie   
    • Przez Rafal2389
      Witam chcę kupić ciognik mam już wybrane dwa modele zetor major 80 cl lub nh T4.75, którego byście mi polecili 
    • Przez Eracer
      Witam, 
      Zamierzam kupić nowy ciągnik. Będzie pełnił rolę podstawowego w gospodarstwie o produkcji roślinnej. Chce aby dał radę współpracować z agregatem uprawowo-siewnym biernym 3m. W przyszłości wyposażę go w ładować czołowy.
      Na zakup przeznaczę około 200-230 tyś. Netto.
      Najbardziej odpowiadają mi Massey Ferguson 5711 dyna4 oraz John Deere 6095 MC. 
      Plusami MF jest zdecydowanie skrzynia dyna4, możliwość wyposażenia w amortyzację kabiny oraz niższa cena.
      Do zalet JD: wyższa masa (około 5500) zapewni większy uciąg, konstrukcja ramowa, możliwość wyposażenia w TLS. Silnik pomimo mniejszej mocy ma większy moment obrotowy od MF.
      Proszę o Wasze opinie na temat tych ciągników.
      Pozdrawiam,
      Paweł
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.