pawlu

HYDRAULIKA FENDT 309 99R

Polecane posty

pawlu    1

Moje pytanie brzmi czy jest w tym modelu szybki powrót oleju,dodam że mam jedną parę wyjść oraz jedno wyjście (+ -).Jest jeszcze czwarte wyjście wtyczka a nie gniazdo,nie bardzo wiem do czego służy.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Powrot bedzie umiejscowiony najnizej z gniazd i bedzie to tylko jedno gniazdo np w JD jest blisko oslony WOM oraz wyglada niemal identycznie jak gniazdo do hamulcow hydraulicznych tylko jest troche grubsze (jesli to np ciagnik z Angli tam wszystkie ciagniki maja hamulce na olej ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlu    1

Te gniazdo które nie wiem do czego służy wygląda tak jak wtyczka a nie jak standardowe gniazdo, gdzieś mi się obyło o uszy że to jest do napełniania skrzyni olejem przez serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Ja w 310 mam wolny powrót oleju.Gniazdo większe od standardowych,u mnie znajduje się po prawej stronie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koroll    37

czy ktoś wie czy w Fendt Farmer 311 z 1996 roku jest regulacja natężenia przepływu oleju hydraulicznego ? problem w tym ze nie chce obracać pluga obrotowego a podnosi bez problemów
dodam że obrót dochodzi do polowy i się zatrzymuje jak pomogę i popchne pług to obruci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlu    1

W 309 z prawej strony pod schodkami jest zawór żółw zająć,sprawdź czy u ciebie nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koroll    37

jest u mnie również ten zawór czy on odpowiada za ilość przeplywajacego oleju ? jeśli jest na zającu i nie obraca pluga to pompa do wymiany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edwin1990    1
Dnia 8.10.2015 o 20:17, pawlu napisał:

Te gniazdo które nie wiem do czego służy wygląda tak jak wtyczka a nie jak standardowe gniazdo, gdzieś mi się obyło o uszy że to jest do napełniania skrzyni olejem przez serwis

Witam odświeżę temat. Już wiesz co to za wtyka mam też taka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj