Marcinwidwa

Renault Ares RX550 uszkodzone wspomaganie

Polecane posty

Marcinwidwa    0

Witam,

Kolejny problem z Aresem (poprzedni również nie rozwiązany):

Po wymianie przewodu od wspomagania (leciał olej) całkowita klapa - przed wymianą wszystko było w porządku. Początkowo wspomaganie się zacinało, tzn. chwilami działało, chwilami nie. W tym momencie nie działa całkowicie, a jazda nim jest co najmniej mało komfortowa;(. Układ był odpowietrzany - po prawej stronie obok skrzyni.

Macie jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

sprawdzić ciśnienie na pompie hydr. moze sie jej żywot skończył a odpowietrzanie hm ciekawe układ sam powinien sie odpowietrzyć jeśli wszystko oki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinwidwa    0

Wiem, że powinien po skręceniu w prawo lub w lewo do oporu.

O której pompie mówisz?

Edytowano przez Marcinwidwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jest jedna pompa odpowiedzialna za całą hydraulikę, zwykle w ciągnikach napędzana jest z rozrządu, więc szukaj w przedniej części

 

300_300_productGfx_5f33927850b63b0994179


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

to jest podwójna pompa, pierwsza(od strony wałka) odpowiada za podnośnik i resztę hydrauliki, natomiast druga jest odpowiedzialna za wspomaganie. 
A filtr wspomagania wymieniałeś?


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Vroobel
      Witam!
      W końcu po wielu trudach udało się przerobić wspomaganie w Zetorze 8045 na orbitrol, problem w tym że dużej różnicy w kierowaniu nie ma, jeszcze dodatkowo kierownica zmienia swoje położenie w czasie jazdy, a jak się skręci maksymalnie to z oporem ale daję się dalej krecić, zastanawiam się czy ten typ tak ma, że dopiero od 2000 obr bardzo lekko się kręci, podejrzewam, że orbitrol przepuszcza i jest zbyt wysoko ustawiony zawór przelewowy w orbitrolu, pompę wymieniałem z 2 lata temu. Też u was działają te wspomagania ? czy mi się trafił lipny orbitrol. 
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj