Gregor56896

Zbiornik paliwa renault 133.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gregor56896    0

Witam.
Panowie ostatnio zalewam mogą Renie paliwem i zaobserwowalem że bardzo długo się przelewa z górnego do Dolnego zbiornika. Dziś 20l leciało ponad 2h. Między zbiornikami jest jest dość pokazny wąż wiec wątpię żeby się zapchal? Czy w zbiornikach są jakieś zawory przelewowe? Co ciekawe dużą część tego paliwa przeleciala gdy odpaliwem ciągnik i przejechałem kilka metrow w przód i w tył a następnie otworzylem zbiornik gorny żeby sprawdzić bagnetem stan paliwa (początkowo myślałem że czujnik na Dolnym zbiorniku się zacial.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

u mnie nić nie ma jak tankuje prosto z cysterny która mi przywozi paliwo  u mnie je st wąż  o przekroju 30mm  wiesz  zbiornik się zapowietrzył  i dlatego tak wolno leciało paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gregor56896    0

Czyli zapowietrzony. Ktoś wie może w której części dolnego zbiornika jest zawór odpowietrzajacy (oczywiście pomijamy odpowiedz "górnej" :P )? Jak można się do niego  najłatwiej dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie ma żadnego zaworu, jest wąż przelewowy, a przynajmniej powinien być po prawej stronie w połowie szerokości baku, czyli okolice rozdzielacza hydraulicznego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Odpowietrzenie dolnego zbiornika jest wężykiem. Idzie on prawym środkowym słupkiem pod dach a kończy się rurką u góry prawego przedniego słupka.Problem jest z tą rurką która wchodzi w słupek jest zakrzywiona do dołu słupka a w środku ma jakąś siatkę czy coś podobnego i jak to się zaklei to nie odpowietrza.Jak zdejmiesz ten plastykowy korek u góry słupka to będziesz widział tą rurkę. Przepchać nie jest łatwo bo nie ma jak. Ja zdjąłem dach i próbowałem przetkać od środka ale się nie dało. Dopiero obciąłem tą fajke w słupku i udało się przepchać. Teraz jak leje paliwo  na stacji to odpowietrza bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w .14 nie idzie słupkiem tylko jest połączone do górnego w tym samym miejscu co przelew  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Nie mogę się z kolegą zgodzić bo w mojej reni 110.14 z 1989r kabina TX właśnie tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

89 i wszystko jasne, były to przejściówki między seriami i montowano niektóre elementy z tej nowszej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Z tego wniosek że przy pytaniach obok numeru modelu trzeba podawać rok produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Panowie przy wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzać układ? Jeśli tak to w jaki sposób robi się to w Renault czy sam się odpowietrza układ? I drugie pytanie czy jak odkręcę filtr paliwa to będzie lecieć cały czas paliwo czy nie? Jeśli tak gdzie mogę zakręcić żeby nie leciało?


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zawór kulowy powinien być zaraz przy zbiorniku

 

samo zalanie filtrów powinno wystarczyć, można to zrobić przez przelew, powinien być w obudowie prowadzony do zbiornika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w zależności od modelu i roku produkcji jest 1 czy 2 okrągłe lub 1 kwadratowy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kar0711    1

Witam.

Mam jakieś dziadostwo w dolnym zbiorniku paliwa renault 155 i tak skutecznie szerzy mi dywersję zapychając króciec wylotowy ze zbiornika do pompki, że bez druta nie mogę odetkać.

Pytanie: Czy dno zbiornika jest płaskie i wystarczy dostać się przez czujnik ilości paliwa żeby wyssać dziada, bo wolał bym nie podnosić kabiny.

               Czy wyciągnięcie zbiornika jest skomplikowane bo mam sztywną kabinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj